Dat kan echt niet hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Ik hoef niemand te zien zitten kakken, maar als eten al iets is om hysterisch om te gaan Lopen doen
nuscaniels schreef:Eindelijk bij kunnen lezen.
Hier gelukkig een werkgever die volledig begrijpt dat ik niet kom mocht er wat ernstigs met een van de paarden zijn. Wat betreft het voor wat hoort wat, heb 760 overuren welke tot eind dit jaar zullen zijn opgelopen tot ruim 800, komt neer op ong 21 weken die ik extra vrij zou kunnen krijgen.
Vakanties gaan in overleg maar baal wel van de moeders die niet extra kunnen en dan ook nog eens heel veel weekenden per jaar vrij vragen, een zelfs 3 dagen voor de verjaardag van haar kinderen.
mairead schreef:Weet je welke ik wegzap?
Die reclame van de secondelijm waarin je een kind heel hard hoort krijsen (niet gewoon huilen maar echt krijsen) omdat zn speelgoedje in twee stukken is gebroken.
Ik had denk met de secondelijm zn mond dicht gesnoerd ipv het speelgoedje te repareren.Is ie nou helemaal! Dramaqueen!
Ibbel schreef:Sonja_vR schreef:Ik hoef niemand te zien zitten kakken, maar als eten al iets is om hysterisch om te gaan Lopen doen
Ik hoef ook niemand een hotdog al smakkend naar binnen te zien werken. Of dronken boven de pot te zien hangen.
En nu ik er over nadenk, in de meeste films waarin mensen zitten te eten zie je ze wel in een restaurant aan tafel zitten en hoor je een hoop gerammel met borden en gerinkel met bestek. wordt er af en toe nog eens een glas aan de lippen gezet, maar wordt er echt daadwerkelijk gegeten als in gekauwd en geslikt? Om het moment dat dat gebeurt is het om te provoceren en wordt het expres heel onsmakelijk gedaan volgens mij.
En zo'n kind aan de tiet wordt echt gewoon ook gedaan om te provoceren. Niet om het 'normaal te maken'. Met zo'n beeld in je reclame wordt er over gepraat. En dat is gelukt