Ik ben Marjolijn, 24 jaar (word in oktober 25). Ik ben afgelopen juni afgestudeerd en heb nog geen idee wat mijn volgende stap gaat zijn.
Ik ben gek op dieren, heb thuis een kat rondlopen (Lily) en ik heb een heel leuk bijrijdpaard Aranca. Echter, rond Aranca is alles een beetje onzeker omdat die niet meer echt bereden kan worden. Ze is wel drachtig van Danser dus als alles goed gaat loopt er volgend jaar een veulen naast!
Ik ben in mijn vrije tijd hobbyfotografe en ik werk bij de Albert Heijn.
Verder doe ik een beetje handlettering en plak ik af en toe een diamond painting vol.
Ik ben een groot fan van Rituals maar omdat ik eigenlijk alles van de Ayurveda collectie zelf koop, is dit wel een beetje een flop. Andere lijnen die ik lekker vind zijn de Sakura, Dao en Holi maar vanwege de prijs zou ik het jammer vinden als er veel rituals in zit. Ik koop dit ook veel zelf namelijk.
Andere douchespullen worden helemaal niet meer gebruikt hier.
Daarnaast ontvang ik liever geen snoeperijen of andere etenswaren daar ik erg kieskeurig ben en niet alles lekker vind

Laatste flops zijn dingen in de kleur roze of goud.
Decoratie voor in huis vind ik superleuk, als het maar niet te kitch of in 1 van die kleuren is.
Ik word overigens ook graag verrast. Dus leef je uit! Ik ben heel nu al heel benieuwd!