Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 08:10

Ik zal me ook even voorstellen. Heb ook wat uitleg in de pb gedaan :)

Ik ben Marjolijn, 24 jaar (word in oktober 25). Ik ben afgelopen juni afgestudeerd en heb nog geen idee wat mijn volgende stap gaat zijn.
Ik ben gek op dieren, heb thuis een kat rondlopen (Lily) en ik heb een heel leuk bijrijdpaard Aranca. Echter, rond Aranca is alles een beetje onzeker omdat die niet meer echt bereden kan worden. Ze is wel drachtig van Danser dus als alles goed gaat loopt er volgend jaar een veulen naast!
Ik ben in mijn vrije tijd hobbyfotografe en ik werk bij de Albert Heijn.
Verder doe ik een beetje handlettering en plak ik af en toe een diamond painting vol.

Ik ben een groot fan van Rituals maar omdat ik eigenlijk alles van de Ayurveda collectie zelf koop, is dit wel een beetje een flop. Andere lijnen die ik lekker vind zijn de Sakura, Dao en Holi maar vanwege de prijs zou ik het jammer vinden als er veel rituals in zit. Ik koop dit ook veel zelf namelijk.
Andere douchespullen worden helemaal niet meer gebruikt hier.
Daarnaast ontvang ik liever geen snoeperijen of andere etenswaren daar ik erg kieskeurig ben en niet alles lekker vind :)
Laatste flops zijn dingen in de kleur roze of goud.
Decoratie voor in huis vind ik superleuk, als het maar niet te kitch of in 1 van die kleuren is.

Ik word overigens ook graag verrast. Dus leef je uit! Ik ben heel nu al heel benieuwd!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 08:10

DonnnavZ schreef:
Is de prijs voor SSS eigenlijk incl snoep of excl snoep?
Bij ons thuis is het bijv altijd 15 euro zonder snoep die komt er nog apart bij :))

Waarde van t totale pakket moet minimaal 12,50 zijn

Womble

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 08:12

Oh oke handig om te weten danku :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 08:14

Leuk dat je weer mee doet Marjo!! :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 08:43

Beheer mededeling

Citaat:
Als je een pb stuurt is het niet erg netjes om deze gelijk weer te verwijderen. Heb je een aanvulling of wijziging van je vraag, opmerking of tekst stuur dan een extra pb.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:39

Maaaaar over het bedrag van 12,50 gaan mag natuurlijk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:41

Charaz schreef:

Ja 12,50 red ik niet hoor _O-

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:42

Ik zal me ook maar even voorstellen, daar ik dit jaar vooral meelees en niet veel meer post..
Ik ben dus Daisy en eind deze maand word ik alweer 30 jaar. Ik ben al ruim 5 jaar getrouwd met een hele lieve man en ik heb geen kinderwens, maar ben wel eiceldonor. Buiten eiceldonor trouwens ook nog bloeddonor en stamceldonor. Verder ben ik gek op dieren, momenteel heb ik thuis een kamervolière met zebravinkjes en kanaries en een groep van 5 konijnen. Ik had tot voor kort een merrie, Angel, een Arabische Volbloed vosmerrie van 9 jaar oud. Echter heb ik een maand of 3 geleden ook haar jongste dochter erbij gekocht. Najla is net als moeders voskleurig, een Volbloed Arabier en 4 jaar oud.
Verder werk ik nog als verkoopmedewerkster en drogist bij Trekpleister, maar na ruim 8 jaar dienstverband heb ik toch ontslag genomen. Toe aan een nieuwe uitdaging. Per 8 oktober start ik dan ook na een zeer snelle sollicitatieprocedure bij een nieuwe werkgever. Ik ga aan de slag als Flex coördinator/job coach bij Timing uitzendbureau. Tops of flops heb ik eigenlijk niet echt, ik ben heel makkelijk blij te maken :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:51

ynskek schreef:
Beheer mededeling

Citaat:
Als je een pb stuurt is het niet erg netjes om deze gelijk weer te verwijderen. Heb je een aanvulling of wijziging van je vraag, opmerking of tekst stuur dan een extra pb.

Dat was ik, wilde in het topic reageren maar had blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt :7

Daarna liep mijn telefoon vast.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:52

Zoo ik sta erbij! Dus zal zelf ook maar even inhaken op het topic :D

Thee vind ik heerlijk <3 vooral citroen thee love it. Smeerseltjes hoef ik niet, probeer zo plastic vrij te leven dus heb van de blokken O:)
Voor de rest heb ik een uit de kluitengelopen planten hobby, en vind ik alles wat met het zeeleven/ecologie te maken heeft cool.

lieveli schreef:
Charaz schreef:

Ja 12,50 red ik niet hoor _O-

Ohh ik vind het altijd zo leuk om te shoppen dat ik er zelf ook al gauw overheen zit _O-

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:09

Dat probleem ken ik! Vandaar haha

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:11

Hoi!

Ik heb mij ook weer ingeschreven. Heb er weer zin in. Wordt mijn 3e jaar :D
Vorig jaar hadden Apple en ik elkaar :')

Ik ga ook niet het héle topic bijhouden en meekletsen (wel af en toe natuurlijk en uiteraard als de pakketten aankomen!)

Ik hou van thee, paardenspullen (fjorden en Shetlanders), dingetjes voor in huis vind ik ook leuk (landelijke boerderij stijl), gek op groen/bruin in t interieur, hou ook van snoepen maar heb een lactose intolerantie. Sokken/pantoffeltjes (mt 39), kaarsjes, knutselspulletjes van de action (ik maak graag kaartjes :D ) Ik heb 2 Friese Stabij’s en 4 cavia’s. Genoeg info denk ik?

Wat ik niet zo heel geweldig vind zijn unicorn spullen en alles in die trant (roze heb ik een hekel aan en alles met glitter eigenlijk). Make up en nagellak heb ik ook niet zoveel mee.

Verder ga ik zelf natuurlijk ook mijn best doen om een super leuk pakket samen te stellen :D

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:53

O dit vind ik leuk. Ik deed het in het verleden ook met een mamma groepje.

Ik zal zo even een pb sturen.

Ik ben pem, mijn interesses zijn paarden(duh) en dan vooral aan de natural kant. Ik heb 2 lieve tinkers waar ik wat mee aan modder. Verder ben ik gek op sokken (maat 41) ( je kan maar een tik hebben) en lees ik heel graag en ben ik een fervent tuinierster.
Ik heb helemaal niks met huis accessoires. We proberen juist te minimaliseren. Ook probeer ik zoveel mogelijk wegwerp plastic uit te bannen. Ik maak dan ook heel veel producten zelf.
Zwart is mijn favoriete kleur.

Ik vind het super leuk om een pakket samen te stellen. Dat geeft me de ruimte om eens lekker crea bea bezig te zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:02

Ik zal ook maar een top-flop lijstje maken en mezelf voorstellen. Ik ben een vrij onbekende bokker.

Lee, 31 jaar, getrouwd en een jongetje van 1. Ik rij niet meer maar heb wel 4 katten. Ik HOUD van films, muziek.

Flop:

- Snoep, ik snoep niet.
- Make up/ Douchespul, ik gebruik Lush, dus duur..
- Kinderkleding: Ik heb een superspecifieke smaak.

Top:

- LP's (muzieksmaak via Spotify te checken)
- Alles unicorn en flamingo
- Spullen voor in huis
- Spullen tegen de kou
- Filmgerelateerde cadeaus, stel je bent in de Eye in Amsterdam: ALLES.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:16

Nou hier ook nog even een klein voorstel en top/flop rondje.

22 jaar, samenwonend in wat mij betreft de allermooiste stad van het land oftewel Utrecht <3 momenteel een tussenjaar en werkzoekend. Gek op games, make up, honden en katten. Verder heel veel op DnB feesten te vinden, vrijwel elk weekend. Is ook wel m'n lust en m'n leven eigenlijk :+ En dat is dan ook gelijk mijn muzieksmaak.

Flop: geen boeken/tijdschriften/puzzelboeken/andere leesdingen, daar doe ik echt helemaal niks mee. Geen paardenspul want dat heb ik al genoeg :+ Ook geen disney dingen, heb ik niks mee. Douchespul liever ook niet, kom ik in om en heb wel een specifieke en dure smaak :o Sokken en kleding heb ik ook niks mee. GEEN ETEN, heb ik vorig jaar helaas wel gekregen van mijn SS en een foutje kan gebeuren natuurlijk maar dit jaar echt alsjeblieft NIET graag. Ook geen kerstspulletjes graag.

Top: geurkaarsjes/wierrook, vooral zoete geuren (vanille, meloen, andere fruitige dingen) doen het goed. Thee (MAAR GEEN BRANDNETEL!! Ook niet iets waar een beetje brandnetel in verwerkt zit, supermega allergisch voor namelijk).
Unicorn/flamingo/cactus dingen zijn hier ook heel gewenst. Verder ook andere gekke/creatieve/bijzondere dingetjes. 2dehands mag ook gewoon! Roze/goud/glitter = top. Eigen creativiteit (zolang het rondom mijn flop lijstje heen gaat natuurlijk) is ook heel gewenst!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:32

Bij deze ook nog van mijn kant een aanvulling. :D

Tops:

-Eenhoorns,flamingo’s, watermeloen
- Glitter, roze,bling
- Sokken/Sloffen maat 40
- Kaarsjes/Waxmelts.
- Lekkere handcrème (geen Atrix, daar ben ik super allergisch voor)
- Lippenbalsem/sticks
- Goede lipstick
- Iets lekkers mag in de trant van chocolade/snoep mag, niet teveel. Ook hier moet er op dit moment nog 15 kg af. :o
- Rituals
- Iets creatiefs van 1 van mijn dieren zou ik ook geweldig vinden <3

Flops:

-Thee (heerlijk, maar ik heb nog zeker een jaarvoorraad)
- Make-up en douchegel ( behalve Kneip/Rituals,heb een heel gevoelig huidje)
- Kattenspeelgoed (ze zijn strontverwend, ik heb alles in een bak zitten en die halen ze dagelijks compleet leeg om die vervolgens door het hele huis te gooien)
- Kerstspulletjes ( behalve uiteraard de doos, natuurlijk :D )

En tweedehands geen probleem. Nieuw maar gebruikt mag.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:57

Lente schreef:
Wij hebben frambozen uit eigen tuin :9

Waar woon je? :9 _/-\o_

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:07

Kleine voorstelronde nu ik even op de laptop zit _O-

Ik ben Marinda :wave:, 25 jaar oud, en woon nog bij mijn ouders thuis met mijn hond Jarvis:
Afbeelding
en poezenkind Minoes:
Afbeelding

Ik vond het echt heel moeilijk om tops te bedenken. Dus ik laat mij daarin denk ik maar lekker verrassen :D Mocht mijn SS bedenken iets voor de hond er in te doen, kan ik als tip meegeven dat hij dol is op knuffels :)) Voor hem kan ik wel een top bedenken, yay _O-

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:22

Oeeee zie bij Marjo Rituals Sakura langskomen *\o/* love it.

Lijstjes van anderen lezen helpt ook om ideeën op te doen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:25

Foto’s van mijn dieren staan trouwens in mijn profiel. Sinds twee weken heb ik een nieuwe poes in huis, een nieuw maatje voor Oré.

Gigi <3
Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:35

Rituals, i love it <3

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:37

Chantaliiejj schreef:
Rituals, i love it <3

ik ook!! <3 <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:43

Is het eigenlijk al ooit voorgekomen dat iemand hetzelfde lootje heeft gekregen als een van de voorgaande jaren?
Er zijn er toch al best een aantal die al vanaf het begin meedoen :D

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:46

Ik zal me dan ook maar even voorstellen

Vorig jaar voor het eerst meegedaan en wat vond ik het super leuk!

25 jaar, twee katjes en een pony in het bezit
Afbeelding
Afbeelding

Had al wat tops en flops in de pb gezet maar na meelezen wil ik thee ook graag aan mijn flop lijstje toevoegen.
Drink niet graag warme dranken, behalve in de winter chocolademelk met slagroom.

Verder vind ik het leuk om verrast te worden voor mijn Santa, ben benieuwd wat hij/zij uit m'n berichten zal halen :D

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:48

Oh die pony vind ik heel erg leuk <3