Helaas qua budget nog niets passends gevonden.
12 jaar bij klikvoorwonen ingeschreven, wil richting Etten leur of Breda gaan ivm mijn werk. Dan scheelt het al ruim 1OO euro benzinekosten, denk ik! Iemand hierin nog adviezen/tips?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Telpeva schreef:Goeide idd Idinn! Dan hou je ook over om te kunnen sparen voor leuke dingen
Banyu kom je misschien in aanmerking voor huursubsidie? Dat kan flink schelen!
idinn schreef:Hoe groot is kans op verlenging? En hoe groot is de kans dat als je rustig rond blijft kijken je evt tegen die tijd wat anders kan vinden?
Banyu.. €400 is wel weinig. Althans hier kan je er een studentenkamer soms van betalen. Heb je ook al rekening gehouden met de extra vaste lasten, zoals rioolheffing etc?
idinn schreef:Hoe groot is kans op verlenging? En hoe groot is de kans dat als je rustig rond blijft kijken je evt tegen die tijd wat anders kan vinden?
Banyu.. €400 is wel weinig. Althans hier kan je er een studentenkamer soms van betalen. Heb je ook al rekening gehouden met de extra vaste lasten, zoals rioolheffing etc?
hoe is het bij jullie?
een pak melk bijvoorbeeld, en yoghurt, frisdrank, groente en vleeswaren... En zo door. Frustrerend en ik vind het zo zonde 
die is errug handig als je alleen woont. Ik kocht altijd grootverpakkingen vlees (leefde ook van uitkering het eerste jaar) en vroor die dan echt per stuk in. Zelfde met brood of grote porties eten.
wat voor vriezer inhoud heb jij ongeveer, is er een bepaald aantwl liter wat je zou aanbevelen?
26 november krijgen wij de sleutels! Dus het gaat echt beginnen nu
xPabloBokt schreef:jojoleinee schreef:Ik ga volgende week op mezelf! Heel mooi appartement gevonden, dat is nu helemaal geschilderd dus kunnen de meubels erin
Dat vraagt om foto's

De rest is gewoon "wit" (9010). Onze licht grijze eettafel komt tegen deze muur en waarschijnlijk erboven wat hangplanten. Als het is ingericht zal ik meer showen
) Daar wil ik dan een muurschildering op maken, en als ik het zat ben of als er teveel vlekken op zijn gekomen dan maak ik hem wel weer wit en kan ik opnieuw iets erop schilderen