Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb rondvliegende benen weten te ontwijken dat wel. 

billionache schreef:Ja Facebook is wel een stukje erger. De 'argumenten' die mensen daar aanhalenje moet je maar met je eigen zaken bemoeien volgens de meeste mensen. Onlangs nog iemand "ik ben dubbel jouw leeftijd snotjong, ga maar bumba kijken en hou je bek". Was een politieke discussie overigens
Doedatje schreef:Gydja schreef:Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer
Dat heb ik ook eens gedaan! Het liep precies hetzelfde af.
Oh, als die boer toch langsgekomen was. 
iedereen heeft ze aangekeken alsof ze mij mishandeld hadden en ik geloof dat iemand ze zelfs nog heeft aangesproken.

deed toch wel zeer toen ik op de grond lag. xU_Blinghx schreef:Rennen op teenslippers...deed toch wel zeer toen ik op de grond lag.

Ailill schreef:Lol, wat een verhalen hier
Wij kregen thuis, jaren terug, voor het eerst zo'n draadloze telefoon (met jawel, een antenne). Die staat netjes naast mijn moeder terwijl ze staat te strijken. Vervolgens gaat de telefoon en mag je drie maal raden welk apparaat mijn moeder naar haar oor bracht
Vjestagirl schreef:Ze was een fractie van een seconde te laat en heeft weken met een gigantische blaar op d'r kaak en half weggesmolten haar rond gelopenAilill schreef:Lol, wat een verhalen hier
Wij kregen thuis, jaren terug, voor het eerst zo'n draadloze telefoon (met jawel, een antenne). Die staat netjes naast mijn moeder terwijl ze staat te strijken. Vervolgens gaat de telefoon en mag je drie maal raden welk apparaat mijn moeder naar haar oor bracht
AUTCH!!! Ik mag toch hopen dat ze dat op tijd door had?
. Paar weken stonk het heel erg in oma's huis. Ze dacht dat er een dode rat ergens moest liggen en dacht al na over het openbreken van de vloeren
. Toen is ze een keer op nader onderzoek uitgegaan en keek ze ook eens in het nachtkastje. Had ze nooit eerder in gekeken, omdat daar toch niets instond. Geloof dat de pot poep er toen al een week of drie stond
. Al die tijd mijn mond dicht gehouden.
. Resultaat: huis vol rook
en de hond kon de container in.