"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:52

M’n partner iets laten aangooien terwijl ik mijn kop koffie in m’n handen heb...
Hele borst knalrood en koffie over de bank en muur...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:22

Een babyvuurpijltje afschieten vanuit een bierflesje. Het ding schoot de andere kant op, richting mij dus en ontplofte ter hoogte van mn borst. Gat in m'n shirt en blaar op m'n borst. %)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:39

Ik maak bij mijn merrie af en toe de uier even schoon. Mijn pony stond er naast. Je moet even weten dat die toen we haar net hadden alleen al begon te trappen als je alleen maar naar haar achterbenen wees. Maar dat was toen al aardig goed. In het voorbijlopen denk ik laat ik de pony ook even checken. Dus ik steek hop mijn hand onder haar buik en grijp die uier vast.

Pony gaf een gigantische gil en sprong van schrik een meter in de lucht. :') Heb rondvliegende benen weten te ontwijken dat wel. :j
Maar het heeft even geduurd om het weer goed te maken met haar haha.

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 23:35

Zaterdag rennend de trap af... dat rennen werd dus vliegen, en al het gewicht met Mn hand/pols opgevangen %)
Dagje ziekenhuis gehad, geen breuken maar kans op een spier die een scheur heeft is groot en dus werd er gezegt als je na 5 dagen nog pijn hebt terug komen voor een scan...

Het l*llige is 1 ik ben linkshandig en 2 ik ben alleenstaande moeder van een zoontje die net 8 maanden is... dus we zitten gezellig bij moeder/oma.
Afbeelding
Afbeelding

EDIT: mijn hand is na de foto nog dikker geworden, is nu bont en blauw + zwelling is ondanks het drukverband niks afgezakt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 00:48

billionache schreef:
Ja Facebook is wel een stukje erger. De 'argumenten' die mensen daar aanhalen _O- je moet je maar met je eigen zaken bemoeien volgens de meeste mensen. Onlangs nog iemand "ik ben dubbel jouw leeftijd snotjong, ga maar bumba kijken en hou je bek". Was een politieke discussie overigens :')

Ja hoor. Het ongeluk van Pinkpop was volgens iemand weer de schuld van Kabinet Rutte III.

Het verbaast me toch altijd hoe mensen de regering erbij weten te halen. :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 01:26

Doedatje schreef:
Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer

:Y) Dat heb ik ook eens gedaan! Het liep precies hetzelfde af.

+1, ik kan me dat moment ook nog precies herinneren :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 02:40

Oh nog eentje.

Paar jaar geleden hadden mijn vriend en ik guppies,2 in een kom. Nu weet ik dat het doodzielig is voor die beesten naar destijds had ik me laten 'adviseren'in de dierenwinkel.
Anyhow, ik las dus dat sommige guppen tropische vissen zijn en van warm water houden. Nou dacht ik, dan krijgen ze van mij lekker verwarmd water in hun kom. Bleek te warm te zijn. Vissen werden gekookt en kwamen levenloos boven drijven. Ik probeerde ze nog te reanimeren maar dat mocht ook niet baten natuurlijk. Sindsdien heb ik maar geen vissen meer genomen maar hou ik het bij katten en een hond, gaat me stukken beter af :')

Nog eentje: kanoën. Op een meertje in Canada op een dag dat het vanaf de oever vrijwel windstil leek. Mijn man en ik waren toen op huwelijksreis maar kwamen bekant gescheiden weer die k**kano uitstappen.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:16

Aranel schreef:
Nog eentje: kanoën. Op een meertje in Canada op een dag dat het vanaf de oever vrijwel windstil leek. Mijn man en ik waren toen op huwelijksreis maar kwamen bekant gescheiden weer die k**kano uitstappen.

_O-
Dit topic is zo leuk :') :') :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:29

Oh, ik heb er nog een! Op een smal landweggetje in Engeland keren in plaats van verder te rijden naar een plek waarop dat fatsoenlijk kan.

De auto zat vast in de modder en de schuine berm en zakte tegen het hek aan alwaar een stuk of 20 paarden in de wei stonden. We konden geen kant meer op en er kwam niemand langs om te helpen....

Het hek opengedaan en de auto rolde achteruit de wei in. Sta je dan midden in een Engelse wei tussen de paarden met je auto. %) Oh, als die boer toch langsgekomen was. :oo

Na een paar keer goed gas geven, ondertussen ik nieuwsgierige paarden wegjagend, hebben we de auto weer de weg op gereden. Ik stierf echt 1000 doden. NOOIT MEER!

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:16

Hahaha heerlijk topic! Er schiet me er net weer één te binnen.

Ik ben als kind een keer van de bank gevallen en had toen een blauw oog. Niks aan de hand verder, maar ziet er natuurlijk wel gek uit.

De dag er na wilden mijn ouders naar Ikea, dus ik ging ook mee. Nou, dat hadden ze beter niet kunnen doen :') iedereen heeft ze aangekeken alsof ze mij mishandeld hadden en ik geloof dat iemand ze zelfs nog heeft aangesproken.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:18

Een Ikea kastje tweedehands "kopen". Gratis tegen een kratje bier.. nou, de 1e indruk was redelijk maar zodra ik thuis de lades eruit haalde kwam de zware schimmel me tegemoet. Gele haarden en zwarte schimmeldraden die eraan hingen. Kortom, 10 euro en een lange rit voor niks kwijt.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:28

Zonder cap op rijden en met je oudste en braafste paard over de kop gaan en nu dus met nah kampen.. Ook zo'n gevalletje eens maar nooit weer.. :=

(nah = Niet Aangeboren Hersenletsel)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:59

ik herinner me er ook nog 1: van je paard storten en een blauw oog, blauwe kaak , kapotte duim enz. (paard sprong opzij omdat er een loslopende hond uit het bos kwam rennen en ik landde op het fietspad, schelpenpad) en dan op je werk komen en iedereen vraagt: WIE heeft DAT gedaan? (i.p.v. WAT is er gebeurd)........ :') :roll:

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:20

Aansingelen naast schriklint.. Pony stond evenwijdig aan het schriklint en tijdens het aansingelen tilde ze haar achterbeen venijnig op waardoor ze op de één of andere manier met haar been over het onderste lint heensloeg en een schok kreeg. Pony rende over mij heen en trok de hele omheining achter zich aan ...

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:29

Rennen op teenslippers... := deed toch wel zeer toen ik op de grond lag.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:34

xU_Blinghx schreef:
Rennen op teenslippers... := deed toch wel zeer toen ik op de grond lag.

Ooh ja heel herkenbaar heb er nog steeds een litteken van!!

Fietsen met een losse veter is ook geen succes...
die draait zo mooi om de trapper heen en zolang je fietst is er geen probleem. Maar als je dan gaat stoppen... tja dan ga je flink onderuit, nu controleer ik altijd of mijn veters gestrikt zijn en of ze goed klem zitten in de schoen.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:45

Ow whaha ik herinner me nog iets. Was paar jaar geleden in Rome en wilde met mijn toenmalige vriend naar de Vaticaanse musea, alleen uit ervaring wist ik dat je vroeg moest gaan anders kwam je in een rij terecht van wel 3 uur wachten. Nou ja, wij kwamen dus redelijk op tijd aan, alleen die rij was er al. Dus mijn ex (de ongeduld zelve) wilde voordringen en gewoon ergens in die rij gaan staan, zodat we niet zo lang hoefden te wachten. Je kon over de stoep naast die rij lopen, is alleen gescheiden met lage paaltjes waar om de zoveel meter openingen zijn. Dus met een beetje treuzelen en langs die rij schuifelen stonden we op een gegeven moment in de rij, vlakbij de ingang. Ik voelde me al vreselijk ongemakkelijk en natuurlijk waren er mensen die dat niet accepteerden. Gingen naar ons wijzen en toen begon er een vrouw naar ons te schreeuwen dat we terug moesten. En ik verzon maar een verhaal dat onze familie al binnen was en een bewaker van het museum had gezegd dat we daar moesten gaan wachten. Die mensen bleven boos natuurlijk, maar zeiden toen niks meer. Echt, met hart in mijn keel, kon wel door de grond zakken en mijn vriend deed of zijn neus bloedde... Hij zei later alleen maar, brutale mensen hebben de halve wereld. Maar ik voelde me alleen maar zo schuldig. VRESELIJK! Dat doe ik echt nooooit meer :')

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:50

Ik dacht echt goed bezig te zijn vorige zomer. Had sandaaltjes aan en moest paardlief later nog uit het land halen op terugweg
Had er echt over nagedacht en keurig mijn Uggs achterin de auto gelegd. netjes gewisseld,paard ziet een heeeel lekker grassprietje staan en stapt opzij, bovenop mijn voorvoet. Het pad is daar wat hobbelig en ik stond in klein kuiltje. Ze glijd dus over mijn voorvoet heen en neemt daarbij mijn huid en grote teennagel mee... Je wil niet weten hoe dat eruit zag... Sindsdien altijd stalschoenen met stalen neuzen aan. Teennagel is niet meer teruggekomen, en deze zomer heeft nagelstyliste er maar een kunstnagels opgeplakt haha...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:58

Lol, wat een verhalen hier :D

Wij kregen thuis, jaren terug, voor het eerst zo'n draadloze telefoon (met jawel, een antenne). Die staat netjes naast mijn moeder terwijl ze staat te strijken. Vervolgens gaat de telefoon en mag je drie maal raden welk apparaat mijn moeder naar haar oor bracht :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:07

Ailill schreef:

Wij kregen thuis, jaren terug, voor het eerst zo'n draadloze telefoon (met jawel, een antenne). Die staat netjes naast mijn moeder terwijl ze staat te strijken. Vervolgens gaat de telefoon en mag je drie maal raden welk apparaat mijn moeder naar haar oor bracht :+

AUTCH!!! Ik mag toch hopen dat ze dat op tijd door had?

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:08

Als kind ging ik fietsen met slippers op een vouwfiets. Onder het trappen klap ik met mijn grote teen op het asfalt.
Resultaat teennagel nagelriemen foetsie. Nagelbed was nog enigszins intact volgens de huisarts.
Maar ik stap sindsdien nooit meer met slippers op een fiets. Altijd dichte schoenen.

O en ze hadden in schoenwinkels ook schoenen met torenhoge hakken. Ik zag die dingen en zei tegen vriend, ik ga ze voor de lol ff passen en rondje lopen. Hij zei doe dat nou niet. Ik doe ze aan. Ga staan. Doe een stap en wankel wankel het gangpad in en moest me aan de stelling vastgrijpen. Dat doen we ook maar niet meer.

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:21

Toen ik nog klein was, zonder zwembandjes in het diepe water springen omdat mijn broer m'n zwembandjes had afgepakt, en je die wou halen. (Ik kan nu zwemmen, maar heb het toen nooit meer gedaan.) :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:24

Vjestagirl schreef:
Ailill schreef:

AUTCH!!! Ik mag toch hopen dat ze dat op tijd door had?
Ze was een fractie van een seconde te laat en heeft weken met een gigantische blaar op d'r kaak en half weggesmolten haar rond gelopen -O-

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:06

Als klein kind ook nog een stunt uitgehaald. Samen met mijn zus logeerde ik geregeld bij mijn oma. We sliepen boven, maar daar was geen wc. Oma had liever niet dat wij naar beneden gingen om te plassen. Daarom moesten we het maar op het potje doen. Ik moest een keer 's nachts poepen en dat wilde ik niet op het potje doen. Toen ben ik gaan zoeken en vond ik een grote pot in het nachtkastje. Ik op op de grote pot gepoept en teruggedaan in het nachtkastje :') . Paar weken stonk het heel erg in oma's huis. Ze dacht dat er een dode rat ergens moest liggen en dacht al na over het openbreken van de vloeren _/-\o_ . Toen is ze een keer op nader onderzoek uitgegaan en keek ze ook eens in het nachtkastje. Had ze nooit eerder in gekeken, omdat daar toch niets instond. Geloof dat de pot poep er toen al een week of drie stond :+ . Al die tijd mijn mond dicht gehouden.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:09

Als kind heb ik bij onze oppas ook nog een keer een plastic hond op de kachel gezet. Weet ik veel dat die smelt :+ . Resultaat: huis vol rook :') en de hond kon de container in.