- zo had een man op date een 4 gangen menu besteld, alles erop en eraan om de dame waar hij bij zat te imponeren, fles champagne erbij.. Waren heel tevreden, ik kreeg complimenten over de service en het lekkere eten. Op het einde kom ik de rekening halen zegt hij er bij: 'hou de overschot maar juffrouw, bedankt om ons zo'n mooie avond te bezorgen.'
ik dacht dat ik een serieuze fooi ging krijgen, helemaal in de wolken, tot ik aan de kassa het geld telde en zag hoeveel de overschot was: 0.10 eurocent

Het ergste wat mijn baas heeft meegemaakt is dat hij een oudere dame heeft betrapt op het stelen van het toiletpapier en de doekjes om je handen af te drogen. Ook had ze de volledige container zeep leeggepompt en in haar eigen tupperwarepotje gestoken in haar handtas.

Mijn baas had alles net voor de opening nog bijgevuld, andere klanten kwamen melden dat alles op was, waarbij hij plots besefte dat net daarvoor de oudere dame wel heel lang op het toilet had gezeten. bij het bedienen zag hij inderdaad haar handtas uitpuilend van de doekjes, wc papier en het potje met zeep.