Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:58

Awhhh ik vind bellen wel fijn altijd, dan weet je of je iemand wat te vertellen hebt :+

Ik heb een superlike gehad van een jongen van de basisschool _O- Thanks but noooooooo :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:05

Damelza schreef:
Dus als iemand zich geroepen voelt, omgeving Amsterdam :Y)

Ik woon in de buurt van Amsterdam :D

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:07

Nou ik ga dus even bellen straks haha :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:08

Bellen heb ik niet zoveel mee. Vind bellen an sich helemaal geen probleem, maar bellen met een date.. mwah.

Vandaag weer een aantal superlikes voorbij zien komen.. man oh man oh man := Voorlopig kruip ik wel gewoon nog steeds elke avond met Poes in bed :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 19:09

Berdien schreef:
Bellen heb ik niet zoveel mee. Vind bellen an sich helemaal geen probleem, maar bellen met een date.. mwah.

Vandaag weer een aantal superlikes voorbij zien komen.. man oh man oh man := Voorlopig kruip ik wel gewoon nog steeds elke avond met Poes in bed :')

Hahaha dit inderdaad :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:13

Berdien schreef:

Nee ik vind bellen ook niet zo leuk maar ach hebben we dat ook een keer mee gemaakt.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:16

Hier ook soms superlikes waarvan ik echt denk :r
Nog nooit eentje gehad die ik had terug geliked. Hoewel, ooit een keer wel eentje die er leuk uitzag, maar die had vervolgens de match meteen verwijderd, de superlike was dus waarschijnlijk een foutje van hem -O- :+

Bellen zou ik ook verschrikkelijk vinden trouwens }:0 Maar ik heb sowieso niets met bellen. Die stiltes die dan evt vallen zijn echt vreselijk, vind ik. Bij real life gesprek is dat toch minder awkward.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:18

Ik heb wel een hele leuke match gehad met een superlike. Ook mee gedate. Maar toen werd het raar, daarna ging mijn paard dood, stortte ik in een diep, zwart gat en dat was dat :=

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:22

Klinkt heftig :\

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:22

Superlikes zijn idd vaak rare mensen.

Ik verveelde me vannacht dus een nep account gemaakt. Met gewoon een simpel plaatje als foto met de tekst: Jij bent leuk mag ik je houden?

Ik heb al 8 superlikes en 60 matches. Iemand interesse? 50’euro mag je hem hebben :P

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:32

Haha serieus? Als ik alleen een plaatje zie zonder foto, ga ik er altijd van uit dat diegene lelijk is :')
Dus die gaat altijd naar links :')

Succes met je telefoontje Bambi!
Laatst bijgewerkt door Monchou op 23-01-18 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:33

Ja ik ook maar blijkbaar niet :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:34

Martine_R schreef:
Klinkt heftig :\

Ja was een wat mindere periode. Maar he, wat ze zeggen is waar: uiteindelijk gaat de zon weer schijnen en is het leven wat minder k*t :) Ook nog wel contact met hem gehad, maar dat werd net zo snel weer heel raar dus toe maar.. ik laat het maar gewoon zo :))

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:36

Dit zijn de eerste 2 die ik doe en voila. Echt met alles een match. Wanhopigg

Afbeelding
Afbeelding

Ik raad iedereen aan: fotos weghalen!! echt best leuke jongens

Afbeelding

Ik had dit zoveel eerder moeten doen :') :+
Even 5 minuten tinderen en voila

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jester_ op 23-01-18 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:39

Haha sorry dat ik stoor. Dit is zo leuk om te lezen. Ik heb zowaar mijn huidige vriend leren kennen via Tinder haha.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:44

Whahaha terwijl ik al jullie berichten over superlikes bij lees komt er bovenin m’n scherm te staan... juist ja, iemand heeft een superlike voor jou gebruikt :') .

Bellen.. denk niet dat ik daar zo’n behoefte aan zou hebben haha.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:27

ik heb laatst een date gehad via paiq, maar hij zit ook in de zorg en dat was het enige waar we over praatte en hij was qua uiterlijk totaal niet mijn type. nog wel een kans willen geven. hij nodigde zichzelf een beetje bij mij thuis uit om te koken. nouja oke wil nog wel keer proberen.

Maar er waren ongemakkelijke stiltes en hij kon alleen over klasieke muziek praten, niet erg als hij ook beetje interesse toonde in mijn muziek smaak maar dat was er niet. dus dat word hem niet.. volgende keer beter en misschien eerder naar mijn gevoel luisteren

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:30

Eloya schreef:
ik heb laatst een date gehad via paiq, maar hij zit ook in de zorg en dat was het enige waar we over praatte en hij was qua uiterlijk totaal niet mijn type. nog wel een kans willen geven. hij nodigde zichzelf een beetje bij mij thuis uit om te koken. nouja oke wil nog wel keer proberen.

Maar er waren ongemakkelijke stiltes en hij kon alleen over klasieke muziek praten, niet erg als hij ook beetje interesse toonde in mijn muziek smaak maar dat was er niet. dus dat word hem niet.. volgende keer beter en misschien eerder naar mijn gevoel luisteren

Hmm ja lastig!
Wie weet is tweede keer wel gezelliger? Liever stiltes dan dat hij domme dingen gaat zeggen die echt nergens op slaan om die stiltes te verbreken.

Oh en bellen houd ik ook niet van.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:45

Eloya schreef:

Wat is paiq ?
die ken ik niet

Super bale als je maar 1 ding heb om over te praten.
Dat is niet echt heel interessant nee.

en inderdaad, je gevoel volgen mag best, die zit er niet vaak naast ;)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:54

Ho staat er niet goed, de eerste keer was dat hij alleen over de zorg praatte en waren we wat gaan drinken in raalte.
vandaag was al de 2e keer, hij had zich beetje onverwacht daarvoor zelf uitgenodigd :P maar het klikte nog niet echt van mijn kant. ben bang wel van zijn kant.

Paiq is het omgekeerde van tinder, je moet eerst praten en dan pas worden de foto's zichtbaar. opzich ook wel leik

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:59

Eloya schreef:
Ho staat er niet goed, de eerste keer was dat hij alleen over de zorg praatte en waren we wat gaan drinken in raalte.
vandaag was al de 2e keer, hij had zich beetje onverwacht daarvoor zelf uitgenodigd :P maar het klikte nog niet echt van mijn kant. ben bang wel van zijn kant.

Paiq is het omgekeerde van tinder, je moet eerst praten en dan pas worden de foto's zichtbaar. opzich ook wel leik

dat lijkt me eigenlijk ook erg raar.
je match dus dan door middel van interesses op het profiel ofzo?

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:01

Kai is wel leuk zo van t kleine rondje gezien :P

Dat Paiq klinkt ook wel leuk.

Ben onwijs blij met mn relatie maar af en toe zou t wel weer grappig zijn om even te swipen XD

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:02

Oh wat super toevallig dat ik vandaag het tinder topic weer tegenkom!
Ik ben vandaag 2 jaar samen met mijn tinder date :D Dus geef de hoop niet op haha!

Lees graag mee met jullie verhalen, blijft leuk om te lezen!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:03

Je matcht op basis van een vragenlijst, en je krijgt elke dag voorgestelde matches maar je kan ook speeddaten met een willekeurig persoon online, elke match krijgt een cijfer voor gelijkenis van 1-5
zelf accepteer ik eigenlijk alleen matches boven de 4 XD

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:11

Maar wat nou als t een engerd is? Kan je ook blocken?