Ik heb een superlike gehad van een jongen van de basisschool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Bellen heb ik niet zoveel mee. Vind bellen an sich helemaal geen probleem, maar bellen met een date.. mwah.
Vandaag weer een aantal superlikes voorbij zien komen.. man oh man oh manVoorlopig kruip ik wel gewoon nog steeds elke avond met Poes in bed
Eloya schreef:ik heb laatst een date gehad via paiq, maar hij zit ook in de zorg en dat was het enige waar we over praatte en hij was qua uiterlijk totaal niet mijn type. nog wel een kans willen geven. hij nodigde zichzelf een beetje bij mij thuis uit om te koken. nouja oke wil nog wel keer proberen.
Maar er waren ongemakkelijke stiltes en hij kon alleen over klasieke muziek praten, niet erg als hij ook beetje interesse toonde in mijn muziek smaak maar dat was er niet. dus dat word hem niet.. volgende keer beter en misschien eerder naar mijn gevoel luisteren
Eloya schreef:ik heb laatst een date gehad via paiq, maar hij zit ook in de zorg en dat was het enige waar we over praatte en hij was qua uiterlijk totaal niet mijn type. nog wel een kans willen geven. hij nodigde zichzelf een beetje bij mij thuis uit om te koken. nouja oke wil nog wel keer proberen.
Maar er waren ongemakkelijke stiltes en hij kon alleen over klasieke muziek praten, niet erg als hij ook beetje interesse toonde in mijn muziek smaak maar dat was er niet. dus dat word hem niet.. volgende keer beter en misschien eerder naar mijn gevoel luisteren
Eloya schreef:Ho staat er niet goed, de eerste keer was dat hij alleen over de zorg praatte en waren we wat gaan drinken in raalte.
vandaag was al de 2e keer, hij had zich beetje onverwacht daarvoor zelf uitgenodigdmaar het klikte nog niet echt van mijn kant. ben bang wel van zijn kant.
Paiq is het omgekeerde van tinder, je moet eerst praten en dan pas worden de foto's zichtbaar. opzich ook wel leik