Qua energie kan ik best veel, maar als ik iets wil doen wat moet, is het net of de radertjes in mijn hoofd gaan haperen. Voel me dan lui. Alsof het meer een kwestie is van niet willen, in plaats van niet kunnen. Want: 'Ik kan toch op mijn benen staan, ik ben toch niet moe? Vouw die verdraaide was nou gewoon op en maak er niet zo'n drama van.' Maar misschien moet ik ook gewoon naar mijn hoofd luisteren en minder doen dan.
Wat knap dat je er zo mee om kunt gaan!
Jolien, je hersenen vormen zich ook anders als je zulke dingen meemaakt, dus ergens is het misschien ook niet heel gek dat het altijd wel een beetje blijft.
Qua mensen willen helpen, het hoeft natuurlijk niet meteen als psycholoog. Ik gun het je dat je dat kunt, maar zoals in dit topic, kan je ook mensen helpen met je kennis en ervaringen. Het kan ook in de kleine dingen zitten!
Rocamor, ja ook aan jou
ik dacht dat ik de enige was en dat ik gek was, maar blijkbaar is dat niet zo. Naar om te lezen dat het de levens van zoveel mensen beïnvloed. Maar ook 'fijn' om te lezen dat het dus blijkbaar normaal is..
En dan kan ik denken, ohh maar dat doen anderen veel vaker, moet ik dat dan ook niet doen? Maar, nee, ik doe dat wanneer ik er zin in heb, of wanneer het echt een tyfusbende is