Cynn schreef:Ik doe voor 't eerst mee maar als ik de laatste paar pagina's nu lees met eisen van iedereen..
Ik durf 't haast niet te zeggen/vragen maar 't was toch de bedoeling een paar tops en flops door te geven, voor de rest gaan speuren in iemands berichten en niet hier uitgebreid dingen bijna gaan "eisen" om iets wel of niet? T gaat toch om de verrassing, hoeveel moeite iemand erin stopt, juist ook onverwachte/creatieve dingen erin en omdat 't gewoon leuk is om te doen?
Nog even en ik word nog bang om creatieve dingen te verzinnen en haast mij verplicht voelen om mij strikt aan iemands uitgebreide wensenlijstje te houden zonder enige afwijking.
Zie ook rituals en boeken voorbij komen, dan ga je ook wel erg snel over 't bedrag heen of niet dan?
het zijn maar tips, het is ind de bedoeling dat de bokker zelf opzoek gaat, Maar bij sommige bokkers die niet veel vertellen of een blanco profiel hebben is het soms erg lastig om wat leuk voor te vinden.
boeken/rituals snap iedereen wel dat het boven buget is. maar ook 2e hands mag er dingen opgezocht worden. Zo heb ik vorig jaar een 2e hands kookboek gevonden. Diegene wou heel raar een speciaal kookboek hebben, nieuw kwam je ze niet eens tegen.