Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:36

Cynn schreef:
Ik doe voor 't eerst mee maar als ik de laatste paar pagina's nu lees met eisen van iedereen.. :=
Ik durf 't haast niet te zeggen/vragen maar 't was toch de bedoeling een paar tops en flops door te geven, voor de rest gaan speuren in iemands berichten en niet hier uitgebreid dingen bijna gaan "eisen" om iets wel of niet? T gaat toch om de verrassing, hoeveel moeite iemand erin stopt, juist ook onverwachte/creatieve dingen erin en omdat 't gewoon leuk is om te doen?
Nog even en ik word nog bang om creatieve dingen te verzinnen en haast mij verplicht voelen om mij strikt aan iemands uitgebreide wensenlijstje te houden zonder enige afwijking.
Zie ook rituals en boeken voorbij komen, dan ga je ook wel erg snel over 't bedrag heen of niet dan?

het zijn maar tips, het is ind de bedoeling dat de bokker zelf opzoek gaat, Maar bij sommige bokkers die niet veel vertellen of een blanco profiel hebben is het soms erg lastig om wat leuk voor te vinden.

boeken/rituals snap iedereen wel dat het boven buget is. maar ook 2e hands mag er dingen opgezocht worden. Zo heb ik vorig jaar een 2e hands kookboek gevonden. Diegene wou heel raar een speciaal kookboek hebben, nieuw kwam je ze niet eens tegen.

LadyMadonna

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:37

Cynn, wat mij betreft mogen boeken gewoon van de kringloop komen, daar koop ik ze zelf ook en betaal je 1-2 euro per boek :j

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 09:39

Cynn schreef:
Ik doe voor 't eerst mee maar als ik de laatste paar pagina's nu lees met eisen van iedereen.. :=
Ik durf 't haast niet te zeggen/vragen maar 't was toch de bedoeling een paar tops en flops door te geven, voor de rest gaan speuren in iemands berichten en niet hier uitgebreid dingen bijna gaan "eisen" om iets wel of niet? T gaat toch om de verrassing, hoeveel moeite iemand erin stopt, juist ook onverwachte/creatieve dingen erin en omdat 't gewoon leuk is om te doen?
Nog even en ik word nog bang om creatieve dingen te verzinnen en haast mij verplicht voelen om mij strikt aan iemands uitgebreide wensenlijstje te houden zonder enige afwijking.
Zie ook rituals en boeken voorbij komen, dan ga je ook wel erg snel over 't bedrag heen of niet dan?

Er worden met name do's en don'ts genoemd...

Boeken kunnen via de kringloop of tweede hands prima binnen budget vallen.

Of je over het bedrag heen gaat is geheel aan jou. Het mag maar hoeft niet.

Veel mensen geven hier ook dingen aan wat ze wel en niet gebruiken om te voorkomen dat de helft van t pakket ongebruikt blijft liggen...

Mocht je iemand willen met weinig opmerkingen kan dat dan hoor ik dat graag en houden we er rekening mee met het verdelen van de lootjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:40

Cynn schreef:

Mee eens :D

En mocht ik iets dubbel krijgen zoals een boek? Dan kan ik er altijd nog een ander blij mee maken :)

LadyMadonna schreef:
Cynn, wat mij betreft mogen boeken gewoon van de kringloop komen, daar koop ik ze zelf ook en betaal je 1-2 euro per boek :j

Zo goedkoop? Dan moet ik daar ook maar eens kijken :=
Of soms is er wat leuks bij de kruidvat of action qua boeken. Moet je wel geluk hebben, maar die kosten ook niet veel.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:51

Ik snap het opzich wel, als je alle berichten bij elkaar ziet lees je best veel; ik hoef dit niet/dat niet enz. Tuurlijk is het belangrijk om een paar dingen op te schrijven die je écht niet kan gebruiken want als je een pakket krijgt waarvan alles weg kan is ook echt zonde.

Ik heb in mijn bericht gezet dat ik liever niet de halve inhoud van iemands eigen kast of kringloop hoef te hebben. Dit overkwam mij vorig jaar en de inhoud van dit pakket is ook weggedaan. Je rook gewoon duidelijk een weeïge, oude geur aan de spullen en 1 cadeautje was letterlijk kapot. Super jammer want ik had zelf wel mn best gedaan om een leuk pakket te maken voor mijn lootje dan 'verwacht' je ook iets leuks terug :) Die bokker heeft ongetwijfeld haar best gedaan maar ik was echt teleurgesteld.

Een shirt heb ik naar een andere bokker gestuurd die er super blij mee was incl. andere cadeautjes omdat zij mij een super leuk pakket terug gestuurd heeft waar ik ontzettend blij mee was <3

Ik vind verder alles leuk; sieraden, thee, sloffen, tijdschriften, spulletjes voor in huis, bad/douchespulletjes, dingetjes voor mn hond..

Alleen liever geen snoep/chocolade want ik ben aan het weight watcheren :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 09:55

xApple schreef:
Ik snap het opzich wel, als je alle berichten bij elkaar ziet lees je best veel; ik hoef dit niet/dat niet enz. Tuurlijk is het belangrijk om een paar dingen op te schrijven die je écht niet kan gebruiken want als je een pakket krijgt waarvan alles weg kan is ook echt zonde.

Ik heb in mijn bericht gezet dat ik liever niet de halve inhoud van iemands eigen kast of kringloop hoef te hebben. Dit overkwam mij vorig jaar en de inhoud van dit pakket is ook weggedaan. Je rook gewoon duidelijk een weeïge, oude geur aan de spullen en 1 cadeautje was letterlijk kapot. Super jammer want ik had zelf wel mn best gedaan om een leuk pakket te maken voor mijn lootje dan 'verwacht' je ook iets leuks terug :) Die bokker heeft ongetwijfeld haar best gedaan maar ik was echt teleurgesteld.

Een shirt heb ik naar een andere bokker gestuurd die er super blij mee was incl. andere cadeautjes omdat zij mij een super leuk pakket terug gestuurd heeft waar ik ontzettend blij mee was <3

Ik vind verder alles leuk; sieraden, thee, sloffen, tijdschriften, spulletjes voor in huis, bad/douchespulletjes, dingetjes voor mn hond..

Alleen liever geen snoep/chocolade want ik ben aan het weight watcheren :D

Vandaar dat we dit jaar hebben aangegeven dat kringloop/ tweedehands mag maar dat kleding daarvan uitgesloten is. Mocht iemand dit niet willen kon dat net als jij gedaan hebt aangegeven worden bij aanmelding.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:56

Ja super :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:57

Ik geef aan wat ik echt niet wil omdat ik die dingen gewoon niet ga gebruiken of leuk vind. Het zou ook zonde van iemands geld zijn als alle spullen weggegooid worden/onbenut blijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:58

Al mijn flops staan in het top/flop lijstje, zijn er iets van 4 denk?

En dan blijft er nog genoeg qua zoekwerk en cadeau-mogelijkheden over :D tops heb ik niet, er staat genoeg op bokt volgensmij!

@enamorada, jij hebt 3 a 4 flops in dit topic, en dat is logisch. Iedereen heeft wel iets wat hij/zij niet kan gebruiken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:03

Ik hou mij zo stil mogelijk met wat ik wil :')

Op flop lijst staat krant , krijg ik dat als vulling of pakpapier gaat het linea recta de prullenbak in :evaw:

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:08

Ik wil het mijn Secret Santa nu ook niet te moeilijk maken. Ik ben vrijwel overal blij mee, ben lekker makkelijk daarin. Douche of badspullen hoef ik ook niet perse, maar sieraden (voornamelijk oorbellen) bijvoorbeeld wel!
Van mij mag het ook best gek zijn, een gekke muts of sloffen (ik werk in de winter buiten, is errug koud :') ) waardeer ik ook! Tevens geld dat ik ook altijd blij ben als mijn dieren blij zijn. Dus lijkt mij toch ook niet al te moeilijk!

Verder probeer ik zo min mogelijk te verklappen hier. Er valt al een hoop uit mijn profiel of de berichten hier te halen. Beetje creativiteit hoort er ook bij! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:12

Rebecca schreef:

Op flop lijst staat krant , krijg ik dat als vulling of pakpapier gaat het linea recta de prullenbak in :evaw:

Hier ook als flop krant... Ik pak het bij Rebecca uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:14

Joaltijd schreef:
[naam] schreef:

Hier ook als flop krant... Ik pak het bij [naam] uit :D

Anders moet ik 2 pakketten weggooien :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:16

ik zet express hier de flops en tips. Want dan mijn die bokker als nog mijn berichten door spitsen hahaha of ik wel of niet toevallig iets vermeld heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:16

Rebecca schreef:
Joaltijd schreef:

Dan neem ik m wel mee naar huis... Pak ik daar uit :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:18

Rebecca schreef:

als ik goed begrijp mag de vulling geen krant of pakpapier zijn? mogen de cadeaus dan wel ingepakt worden met pakpapier? En wat is de rede dat je dat niet wilt? het is toch zo weg gegooid.. Ik vind dat fijner dan bijv allemaal piepschuimballetjes of glitters..

vraag geld ook voor joaltijd hahah

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:20

Wat leuk ik doe graag weer mee! Heb er weer zin in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:21

plutolover schreef:
Rebecca schreef:

als ik goed begrijp mag de vulling geen krant of pakpapier zijn? mogen de cadeaus dan wel ingepakt worden met pakpapier? En wat is de rede dat je dat niet wilt? het is toch zo weg gegooid.. Ik vind dat fijner dan bijv allemaal piepschuimballetjes of glitters..

vraag geld ook voor joaltijd hahah

Alleen krantenpapier. Cadeaupapier/pakpapier mag wel ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:23

Enige echte flop bij mij is etenswaren en roze... verder laat ik mij graag verassen. Heb er wel wat over mezelf bij verteld.

Vorig jaar had ik echt het leukste pakket van allemaal <3
Een diamond painting van mijn pas overleden kat... die hangt hier nog altijd aan de muur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:24

Marjoow schreef:
Enige echte flop bij mij is etenswaren en roze... verder laat ik mij graag verassen. Heb er wel wat over mezelf bij verteld.

Een diamond painting van mijn pas overleden kat... die hangt hier nog altijd aan de muur

Verassen? Aaauw :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:40

Joaltijd schreef:
Marjoow schreef:

Verassen? Aaauw :P

Verrassen dan.... :')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:42

Aangezien ik heel snel mijzelf moest opgeven (ging erg snel met de lijst) heb ik een beperkt top en flop lijstje gemaakt.

Unicorn sloffen! Jaaah. Maat 39
haha :+

Ach ja. Er is denk ik meer dan genoeg te vinden over mij

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:52

plutolover schreef:
Cynn schreef:

het zijn maar tips, het is ind de bedoeling dat de bokker zelf opzoek gaat, Maar bij sommige bokkers die niet veel vertellen of een blanco profiel hebben is het soms erg lastig om wat leuk voor te vinden.

boeken/rituals snap iedereen wel dat het boven buget is. maar ook 2e hands mag er dingen opgezocht worden. Zo heb ik vorig jaar een 2e hands kookboek gevonden. Diegene wou heel raar een speciaal kookboek hebben, nieuw kwam je ze niet eens tegen.

Dat was ik <3
Nog steeds blij mee <3

En zo raar ben ik niet hoor :+ :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:57

enamorada schreef:
Ik geef aan wat ik echt niet wil omdat ik die dingen gewoon niet ga gebruiken of leuk vind. Het zou ook zonde van iemands geld zijn als alle spullen weggegooid worden/onbenut blijven...

Precies dat :j

Bij mij staat er dus voornamelijk flop en bijna geen top. Omdat mijn lootje dan nog steeds zelf kan bedenken wat die wil geven :j

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 11:04

Nessa schreef:
Aangezien ik heel snel mijzelf moest opgeven (ging erg snel met de lijst) heb ik een beperkt top en flop lijstje gemaakt.

Unicorn sloffen! Jaaah. Maat 39
haha :+

Ach ja. Er is denk ik meer dan genoeg te vinden over mij

ik heb mijne nog ongedragen staan, dus als ik jou als lootje krijg, krijg jij mijn unicorn sloffen *\o/* de maat is goed