En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:29

Waar is jouw eigenwaarde ts???
Hij behandelt je als vuil en jij slikt het gewoon...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:30

:oo :oo

Die man is niet helemaal lekker hoor. Gadverdamme :r je moet het niet pikken hoor TS!!

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 15:35

Ik hoop dat hij de stok dubbel hard terug krijgt...maar de werking van zo'n bemiddelaars is vooral neutraal blijven
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:23, in het totaal 2 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:37

Ha, die heeft een plaat voor zijn hoofd.
Ts, gewoon advies inwinnen en een advocaat in de arm nemen.
Wie zorgt er nu voor alle dieren dan?
En hoe zijn jullie getrouwd? Gemeenschap van goederen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:38

Zo mag ik het horen, TS! ~~}> Je wraak zal mierenzoet zijn.

Geryon

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:39

Thats the spirit! En voor de moraalridders, niet meteen gaan wijzen, wraak kan ook 'gelukkig zijn' zijn en hem daarmee in de ogen steken!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:42

TS pak zelf de regie in handen en ga naar een advocaat en zet die scheiding in gang.

Geloof mij met deze dweil wil jij echt niet oud worden

Woon je in nederland? wellicht heb je recht op een advocaat op toevoeging. Overigens kun jij ook "dreigen" alleen indien hij meer verdient..met partner allimentatie (ik ben hier overigens zwaar op tegen maar wellicht stopt meneer dan met zieken en gaat normaal doen).

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:48

Relatiebemiddeling :') :') ik geloof dat hij het nog niet helemaal begrijpt.... Geeft jou wel mooi de tijd om alles voor te kunnen bereiden voor een scheiding (ik meen uit je berichten te lezen dat je dat ook wilt)

Misschien als het je zo snel lukt zou je de scheidingspapieren daar kunnen laten ondertekenen.
Of gewoon die afspraak afzeggen met de mededeling dat er door hem geen bemiddeling meer mogelijk is.

Zoals iemand al zei; hij denkt dat hij god is. Echt...wauw... wat een nepvent!

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:49

KiVa heb je voor jezelf al uitgemaakt of je na relatie therapie nog wel verder wilt met hem?

Zo'n therapie is bedoeld om het liefst e.e.a. te kunnen herstellen in jullie huwelijk. Het hangt héél erg af van de therapeut(e) die je krijgt of je na zo'n sessie met een goed gevoel weg gaat of dat je je nog veel meer kl*te gaat voelen. Zo'n iemand zou neutraal moeten zijn maar is dat helaas niet altijd.

Ik wil je niet ontmoedigen maar ga goed bij jezelf te rade wat je eigenlijk wilt voor de toekomst van jezelf of toch jullie beide nog een kans geven?

Wat me in je voorlaatste bericht tegenstaat is dat HIJ al een afspraak geregeld heeft voor relatietherapie.
Jij hebt je maar braaf te schikken, geen overleg, noppes nada. Of je maar effe dan en dan beschikbaar wilt zijn. Ik wil je niet beledigen maar het voelt niet erg als een man met empathie voor jou.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:53

KiVa schreef:
Met andere woorden. HIJ bepaalt weer alles en IK moet tot een oplossing komen...

Wees maar blij dat je nu de dingen goed in begint te zien, dan kan hij je ook niet langer meer als marionet blijven gebruiken.
Hij is diegene die deze bende veroorzaakt heeft, dan zal hij toch ook mee moeten denken hoe dit netjes op te lossen, tot een net einde brengen dat station is al gepasseerd, maar hij zal toch echt zijn best moeten doen om dit op te gaan lossen.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:55

Kiva je bent geen lafaard maar heel dapper. Door je niet na zijn niveau te dalen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:55

Dus hij is bij een ander ingetrokken, maar staat open voor een vervolg met jou na relatiebemiddeling?
Ik vind het bijna hilarisch :+

Ik snap dat je je nog wil uitspreken richting hem, maar ik geloof dat ik de eer aan mezelf zou houden en mijn tijd niet zou verdoen aan een afspraak bij een relatiebemiddelaar. Advocaat in de arm nemen, regelen wat je regelen moet en verder contact enkel nog zwart op wit en formeel. Doei :evaw:

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:57

TS ik kan je alleen maar het advies geven om te zorgen dat je met een advokaat zoveel mogelijk regelt, zowel voor prive dingen als van de zaak.

Zorg dat je genoeg op papier hebt als het gesprek is en leg dat op tafel }:)

Ik vraag me nu echt af of hij altijd zo geweest is en jij vanwege verliefdheid , dat nooit gezien hebt of dat hij is opgehouden met mooi weer spelen zogauw hij die miep getroffen heeft?

Hij denkt duidelijk dat hij nog steeds alles te bepalen heeft. 8)7

Zorg verder ook dat je familie goed op de hoogte is van regelingen zodat er geen dingen verdwijnen als hij langs komt en beweert dat hij daar recht op heeft.
Zo te lezen kan hij zeer dominant overkomen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:10

Waarom zou je nog met hem naar die bemiddelaar willen? Van mij had hij haar mooi in zijn eentje heen gekund.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:14

Bij die bemiddelaar kun je mooi eens beschrijven wat voor hansworst hij is en dat terugkeer onmogelijk is voor meneer. En hem veel plezier wensen bij zijn schatje. Vraag meteen de huissleutels terug.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:16

bruintje123 schreef:
Bij die bemiddelaar kun je mooi eens beschrijven wat voor hansworst hij is en dat terugkeer onmogelijk is voor meneer. En hem veel plezier wensen bij zijn schatje. Vraag meteen de huissleutels terug.

dan kan ze beter gelijk nieuwe sloten erop zetten.

dan heeft ie namelijk totaal geen recht meer om in "hun"huis te komen alleen zij
:o :o

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:19

Goof schreef:
Dus hij is bij een ander ingetrokken, maar staat open voor een vervolg met jou na relatiebemiddeling?
Ik vind het bijna hilarisch :+

Ik snap dat je je nog wil uitspreken richting hem, maar ik geloof dat ik de eer aan mezelf zou houden en mijn tijd niet zou verdoen aan een afspraak bij een relatiebemiddelaar. Advocaat in de arm nemen, regelen wat je regelen moet en verder contact enkel nog zwart op wit en formeel. Doei :evaw:

Helemaal mee eens :)

TS, je moet je echt gaan afvragen OF je die relatietherapie wel wilt? Stel dat jullie toch nog voor een nieuwe poging zouden willen gaan om je huwelijk te redden. Zou je hem dan ooit nog vertrouwen dat hij je daadwerkelijk trouw blijft?

Zoals hij alles wel eventjes regelt en het ook nog de normaalste zaak van de wereld lijkt te vinden is bijna komisch ware het niet dat de situatie intriest is.
Was hij vanwege problemen tussen jullie beide zolang bij familie of een goede kameraad ingetrokken om e.e.a. te overdenken. Tsja dan ligt het toch nog anders dan wat nu gebeurd en hij gewoon bij een andere vrouw blijft. Dat laatste is echt te gek voor woorden.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:20

Nieuwe sloten lijkt me ook zo'n gek idee nog niet nee. Maar dat vond ik meteen ook weer zo wat om te schrijven.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:23

vibabu schreef:
Misschien als het je zo snel lukt zou je de scheidingspapieren daar kunnen laten ondertekenen.

Zou wel briljant zijn. :+

"Welkom allebei, ik ben..."
"Wacht even. Als je hier, hier en hier even tekent, zijn we klaar volgens mij"

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:26

Ketaki schreef:
bruintje123 schreef:

dan kan ze beter gelijk nieuwe sloten erop zetten.

dan heeft ie namelijk totaal geen recht meer om in "hun"huis te komen alleen zij
:o :o

Was dat maar zo, zolang ze nog gehuwd zijn en hij mee betaald aan de woning heeft hij (helaas) net zoveel recht om het huis binnen te gaan als TS.
Zeer recent nog mee gemaakt bij de scheiding van mijn zwager. Zij had de sloten ook veranderd omdat ze zogenaamd bang was geworden voor hem maar dat was geen reden vond de rechter, hij betaalde nog altijd mee aan het huis en de scheiding was er nog niet door dus dat kon weer terug gedraaid worden of hij moest een kopie krijgen van de nieuwe sleutels.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:27

Heeft hij überhaupt door dat hij niet de enige is die hierin iets te zeggen heeft? Heb je eigenlijk ook letterlijk aan hem laten weten dat jij ook nog bepaalt of hij wel of niet een kans nog krijgt en dat hij niet diegene is die dit alleen bepaalt?

wat ik me af vraag is wat zijn doel is met die relatie bemiddeling. Is dat om de scheiding goed geregeld te krijgen of is het om misschien toch weer samen te komen. Mocht het voor het laatste zijn weet zijn huidige vlam hier dan vanaf?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:31

joyce83 schreef:
Heeft hij überhaupt door dat hij niet de enige is die hierin iets te zeggen heeft? Heb je eigenlijk ook letterlijk aan hem laten weten dat jij ook nog bepaalt of hij wel of niet een kans nog krijgt en dat hij niet diegene is die dit alleen bepaalt?

wat ik me af vraag is wat zijn doel is met die relatie bemiddeling. Is dat om de scheiding goed geregeld te krijgen of is het om misschien toch weer samen te komen. Mocht het voor het laatste zijn weet zijn huidige vlam hier dan vanaf?

wat heeft zijn huidige vlam hiermee te maken.
dit gaat om TS en (ex)man.

daarbij denk ik maar zo, hoe je aan iemand komt, kom je er ook weer vanaf.

dus wellicht dat deze man, dit geintje ook flikt bij de nieuwe vlam }> }> }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:32

joyce83 schreef:

Ik denk niet dat het zin heeft om zo iemand iets duidelijk te proberen maken, en je die gast beter in zijn sop gaar kan laten koken...

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 16:34

Ik wil gerust gaan vooral voor mezelf. Tegen iemand mijn verhaal doen, kan enkel maar opluchten...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:43

Ow bedoel ook niet dat je met haar rekening hoeft te houden hoor. Maar meer in de zin dat hij dus nu al bij haar dus ook bepaalt wat er gedaan wordt waarschijnlijk. En ja ze weet dat ze met een getrouwde man bezig is dus ze zal er zelf bij stil moeten staan welk risico ze loopt.