Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:Met andere woorden. HIJ bepaalt weer alles en IK moet tot een oplossing komen...
bruintje123 schreef:Bij die bemiddelaar kun je mooi eens beschrijven wat voor hansworst hij is en dat terugkeer onmogelijk is voor meneer. En hem veel plezier wensen bij zijn schatje. Vraag meteen de huissleutels terug.
Goof schreef:Dus hij is bij een ander ingetrokken, maar staat open voor een vervolg met jou na relatiebemiddeling?
Ik vind het bijna hilarisch![]()
Ik snap dat je je nog wil uitspreken richting hem, maar ik geloof dat ik de eer aan mezelf zou houden en mijn tijd niet zou verdoen aan een afspraak bij een relatiebemiddelaar. Advocaat in de arm nemen, regelen wat je regelen moet en verder contact enkel nog zwart op wit en formeel. Doei
Ketaki schreef:bruintje123 schreef:Bij die bemiddelaar kun je mooi eens beschrijven wat voor hansworst hij is en dat terugkeer onmogelijk is voor meneer. En hem veel plezier wensen bij zijn schatje. Vraag meteen de huissleutels terug.
dan kan ze beter gelijk nieuwe sloten erop zetten.
dan heeft ie namelijk totaal geen recht meer om in "hun"huis te komen alleen zij
![]()
joyce83 schreef:Heeft hij überhaupt door dat hij niet de enige is die hierin iets te zeggen heeft? Heb je eigenlijk ook letterlijk aan hem laten weten dat jij ook nog bepaalt of hij wel of niet een kans nog krijgt en dat hij niet diegene is die dit alleen bepaalt?
wat ik me af vraag is wat zijn doel is met die relatie bemiddeling. Is dat om de scheiding goed geregeld te krijgen of is het om misschien toch weer samen te komen. Mocht het voor het laatste zijn weet zijn huidige vlam hier dan vanaf?
joyce83 schreef:Heeft hij überhaupt door dat hij niet de enige is die hierin iets te zeggen heeft? Heb je eigenlijk ook letterlijk aan hem laten weten dat jij ook nog bepaalt of hij wel of niet een kans nog krijgt en dat hij niet diegene is die dit alleen bepaalt?
wat ik me af vraag is wat zijn doel is met die relatie bemiddeling. Is dat om de scheiding goed geregeld te krijgen of is het om misschien toch weer samen te komen. Mocht het voor het laatste zijn weet zijn huidige vlam hier dan vanaf?