Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chevax

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:52

Mannen met driekwartbroeken waar dan onder ook nog een elastiek in zit. Dat is zo'n afknapper.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:02

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:04

Ik zag gister iets bijzonders: iemand die een body OVER en legging droeg. En gewoon jas aan die open was dus je zag het heel goed... Ik moest ff 3x kijken.. huh?? (Was ook niet iemand die uit de gym kwam ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:08

Of de ergste. Afritsbroeken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:09

Hahahaha, volgens dit topic kan je niks meer aan zonder een flater te slaan.... :)) Wat de een lelijk vindt, vindt de ander mooi. En zo moet het toch ook zijn? Ik heb niks met leggings en jeansrokjes en ook niet met crocs of birkenstocks, maar als een ander zich daar fijn in voelt, is het dan een flater? Ik loop hele dagen in mijn rijbroek, heb voor mijn muffinrol intussen de corrigerende boxers van de Hema ontdekt (je moet wat als je de 40 gepasseerd bent en alles iets slapper wordt), draag rustig een pet of t-shirt met tekst en loop ook zo naar de supermarkt. B-)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:15

Precies joh, gewoon blijven dragen wat je draagt hoor, niemand krijgt mij uit mijn Birkenstocks en bloemetjesjurk

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:17

Zo te lezen ben ik 1 grote modeflater. Loopt t liefst in legging met n lange top erop en dan daarop weer een shirt. Of n jurkje.ook toffe sportleggings trek ik gerust normaal aan.
Ook gaan de teenslippers er gewoon onder en wanneer ik eens n panty draag is het een glimmende huidkleurige panty.
Vind alles prima als mensen zich maar kleden naar hun lijf. Das t enige waar ik me soms om verbaas, dat mensen zich kleden alsof ze een heel ander lijf in gedachte hebben? Bijzonder.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:17

Telpeva schreef:
Precies joh, gewoon blijven dragen wat je draagt hoor, niemand krijgt mij uit mijn Birkenstocks en bloemetjesjurk

Zo is het! Mijn Uggs zijn op zijn tijd ook gewoon fiets chill.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:29

Kenyada schreef:
Zo te lezen ben ik 1 grote modeflater. Loopt t liefst in legging met n lange top erop en dan daarop weer een shirt. Of n jurkje.ook toffe sportleggings trek ik gerust normaal aan.
Ook gaan de teenslippers er gewoon onder en wanneer ik eens n panty draag is het een glimmende huidkleurige panty.
Vind alles prima als mensen zich maar kleden naar hun lijf. Das t enige waar ik me soms om verbaas, dat mensen zich kleden alsof ze een heel ander lijf in gedachte hebben? Bijzonder.

Hier ben ik het dus niet mee eens; dat kleden naar je lijf.
Vooral als je erg dik bent, obesitas zegmaar, lijkt je gewoon in alles dik. Je bent niet opeens slank dan, dus waarom zou je dan niet gewoon dragen wat je mooi vind? Je hoeft je toch niet in een soort tent te verhullen terwijl je dat misschien helemaal niet wil?

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:33

LilChar schreef:
Kenyada schreef:

Vooral als je erg dik bent, obesitas zegmaar, lijkt je gewoon in alles dik. Je bent niet opeens slank dan, dus waarom zou je dan niet gewoon dragen wat je mooi vind? Je hoeft je toch niet in een soort tent te verhullen terwijl je dat misschien helemaal niet wil?

Nou, een shirt aantrekken waardoor je een rollade lijkt vind ik gewoon echt niet kunnen. Er zijn zat blousjes die geen tenten zijn, maar het wel verbloemen. Dat lijkt gewoon een stuk netter en verzorgder.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:34

LilChar schreef:
Kenyada schreef:

Nee maar een croc top bij overgewicht of een strakke legging waar alles bovenuit puilt omdat hij zo mega strak zit is geen gezicht.

Natuurlijk mag je ook passende kleding aan bij een wat groter lijf maar te strak is zelfs bij een maatje 38 geen gezicht en te tenterig ook niet.

Emaychoja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:34

Ik snap die hype met die Levi's shirts niet? :o? Als ik iemand daarmee zie lopen komt meteen 'basic' in mij op. :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:37

Wat ik trouwens echt een blunder vind... van die oudere echtparen die bij de ANWB dezelfde jassen en schoenen kopen en aantrekken tegelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:37

Daar kan ik me dan weer wel in vinden: kleding aantrekken die past. Te kleine kleding maakt niet mooier. Maar als iemand zich daar lekker in voelt (lijkt me niet lekker zitten btw) dan vooral niet laten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:39

Emaychoja schreef:
Ik snap die hype met die Levi's shirts niet? :o? Als ik iemand daarmee zie lopen komt meteen 'basic' in mij op. :o

Ja precies dit. What's the point? Nu weten we het wel van die shirts. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:42

Resistance schreef:
Emaychoja schreef:

Ja precies dit. What's the point? Nu weten we het wel van die shirts. :')

Ik heb ze niet, maar wat is er mis mee?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:43

Ja kijk, ik snap dat als je echt heel veel overgewicht hebt dat je dan ook heus leuke kleding aan wilt en dat kan en mag ook! Had het meer over maatje rollade, te strakke broeken waar van alles overheen puilt ed. Je hoeft echt geen tenten te dragen hoor! Maar hotter than my doughter taferelen hou ik persoonlijk gewoon niet zo van.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:44

Resistance schreef:

:j .. en wandelsandalen.. gewoon nee!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:45

geniaal topic :')

ik vind het vreselijk als mensen rood met roze combineren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:51

Ik vraag me in de winkels altijd af waarom alles tegenwoordig in lagen moet (32° buiten en je zou met 8 lagen moeten lopen om modieus te zijn) en waarom het allemaal als een zak rond het lichaam moet hangen. :\

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:55

Frummels schreef:
Resistance schreef:

:j .. en wandelsandalen.. gewoon nee!

-O- Hoezo niet?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:57

Gewoonweg spuuglelijk en seksloos to the max.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:00

lieveli schreef:
Gewoonweg spuuglelijk en seksloos to the max.

Mijn ex schoonvader was het ergste. Die had dan zo'n vergeelde afritsbroek, een oud t-shirt en een soort van dun jagersjackje zonder mouwen. Echt belachelijk. :') En dan nog van die sandalen erbij.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:07

verschrikkelijk... al die ouwe banketstaaf kleding :')
Ik vind spencers ook echt niet mooi, al helemaal niet met ruitjes en dan een geruite blouse eronder..
Nep uggs vind ik het toppunt van goedkoop eruit zien, echte uggs zijn ook niet alles maar dat gaat nog vind ik persoonlijk dan..
Hier komen echt dingen voorbij, wauw.. :')

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:07

Waarom vinden mensen (de echte) birkenstocks niet kunnen? Ik vind dat juist zo'n beetje de meest fatsoenlijke en nette slippers die er zijn.

Veel beter dan flip flops van een paar euro waar mensen voor de helft naast lopen (of überhaupt niet op kunnen lopen) met de meest opvallende / fluoriserende kleurtjes :+