Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat de een lelijk vindt, vindt de ander mooi. En zo moet het toch ook zijn? Ik heb niks met leggings en jeansrokjes en ook niet met crocs of birkenstocks, maar als een ander zich daar fijn in voelt, is het dan een flater? Ik loop hele dagen in mijn rijbroek, heb voor mijn muffinrol intussen de corrigerende boxers van de Hema ontdekt (je moet wat als je de 40 gepasseerd bent en alles iets slapper wordt), draag rustig een pet of t-shirt met tekst en loop ook zo naar de supermarkt.
Kenyada schreef:Zo te lezen ben ik 1 grote modeflater. Loopt t liefst in legging met n lange top erop en dan daarop weer een shirt. Of n jurkje.ook toffe sportleggings trek ik gerust normaal aan.
Ook gaan de teenslippers er gewoon onder en wanneer ik eens n panty draag is het een glimmende huidkleurige panty.
Vind alles prima als mensen zich maar kleden naar hun lijf. Das t enige waar ik me soms om verbaas, dat mensen zich kleden alsof ze een heel ander lijf in gedachte hebben? Bijzonder.
LilChar schreef:Kenyada schreef:Zo te lezen ben ik 1 grote modeflater. Loopt t liefst in legging met n lange top erop en dan daarop weer een shirt. Of n jurkje.ook toffe sportleggings trek ik gerust normaal aan.
Ook gaan de teenslippers er gewoon onder en wanneer ik eens n panty draag is het een glimmende huidkleurige panty.
Vind alles prima als mensen zich maar kleden naar hun lijf. Das t enige waar ik me soms om verbaas, dat mensen zich kleden alsof ze een heel ander lijf in gedachte hebben? Bijzonder.
Hier ben ik het dus niet mee eens; dat kleden naar je lijf.
Vooral als je erg dik bent, obesitas zegmaar, lijkt je gewoon in alles dik. Je bent niet opeens slank dan, dus waarom zou je dan niet gewoon dragen wat je mooi vind? Je hoeft je toch niet in een soort tent te verhullen terwijl je dat misschien helemaal niet wil?
LilChar schreef:Kenyada schreef:Zo te lezen ben ik 1 grote modeflater. Loopt t liefst in legging met n lange top erop en dan daarop weer een shirt. Of n jurkje.ook toffe sportleggings trek ik gerust normaal aan.
Hier ben ik het dus niet mee eens; dat kleden naar je lijf.
Vooral als je erg dik bent, obesitas zegmaar, lijkt je gewoon in alles dik. Je bent niet opeens slank dan, dus waarom zou je dan niet gewoon dragen wat je mooi vind? Je hoeft je toch niet in een soort tent te verhullen terwijl je dat misschien helemaal niet wil?