Dit weekend op familiefeest:

En naar mijn werk (moet daar wel een uniform aan)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Resistance schreef:Vandaag!
[ [url=m/cgakhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb weer geld! Ik ga zo schoenen kopen!
Jurkje van de h&m?heb ik toevallig vanochtend ook gekocht die zijn echt leuk!
Gianti schreef:Een brutaal offtopic bericht ertussen, zie hier al meerdere die fanatiek posten hier!
Ik zit al langer te denken om iets van een fashion (poging tot inspiratie) blog te beginnen, maar vind te veel om in mijn eentje te doen. Iemand misschien interesse om dit samen te starten?
Resistance schreef:Gianti schreef:Een brutaal offtopic bericht ertussen, zie hier al meerdere die fanatiek posten hier!
Ik zit al langer te denken om iets van een fashion (poging tot inspiratie) blog te beginnen, maar vind te veel om in mijn eentje te doen. Iemand misschien interesse om dit samen te starten?
JAAAAA IK WIL MEEDOEN!!!!
Ik ga als het goed is volgend jaar Advertising studeren en wil daarna styling aan de Artemis gaan doen, dus JAAAA!!!!
Jester_ schreef:NadjaNadja schreef:Ik heb zojuist deze 2 aankopen gedaan die ik even met jullie wil delen:
[ [url=m/3c6CsV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/21XZb2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die onderste zit nogal als een cameltoe
Resistance schreef:Jongens, hebben jullie ook de laatste tijd het idee dat er vaker mensen zonder BH lopen?Zelf vind ik het erg fijn (heb ook cup A dus het kan), maar met strakke truitjes vind ik het af en toe nog een beetje "eng", haha. Hoe denken jullie erover? Kan het met dit warme weer en moet ik maar gewoon schijt hebben? Er hangt verder niets, alleen dus je tepels zie je een beetje...