Flessuh schreef:ReadTheRulez schreef:Gaat iedereen dan nu naar bed?
Ik lig al maar ja.. nog niet moe..Helaas begint de wekker me morgen om 10 over 5 wel te martelen
Even terug-martelen dan maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Pff wat zijn dat voor tijden?
ReadTheRulez schreef:Flessuh schreef:
Ik lig al maar ja.. nog niet moe..Helaas begint de wekker me morgen om 10 over 5 wel te martelen
Even terug-martelen dan maar
Thenexttry schreef:Sterke persoonlijkheid vind ik juist fijn. Beetje sparren af en toe anders dender ik zo over iemand heen en ik heb die uitdaging nodig.
Ja zit te twijfelen om het er af te gooien maar soms best goed tijd verdrijf als ik niets te doen heb ook m'n werk haha
Lieveli dat is inderdaad net als het zinnetje "Hij/zij zal vast aardig zijn"
Ailill schreef:ruitje schreef:Heule sterke nog wel? Leg uit, kijken of je goed zitIk zou als een van de weinige niet met Ailill willen daten denk ik.
Ik schat in dat hij een heule sterke persoonlijkheid is en dat we elkaar de hersens in slaan binnen een minuut of 10
Ik had een tijd een telefoon die Tinder niet trok, voelde wel 'rustig' even. Soms is het zoveel gedoe
Wel grappig, uit jouw berichten komt ook een sterke persoonlijkheid en ik kan je mening vaak wel waarderen.
__laura schreef:Jezus wat gaan jullie hard!Geryon schreef:Nou ik heb eens gedroomd dat mijn toen vriend homo bleek te zijn en dat vond ik echt veel erger. Het idee dat hij zo anders is dan ik dacht was het erge eraan denk ik.
Mijn ex is homoNa mij dacht hij denk ik: 'nooit weer'