CurlyCoat schreef:Toen ik vanmiddag uit het werk kwam, was ik er redelijk zeker van dat ik er een punt achter wilde zetten.
Heb hem verteld dat ik argwanend ben en dat ik dat waarschijnlijk nog heel lang (misschien wel altijd) zal blijven.
Dat dat niet leuk voor mij is, maar ook niet voor hem en daarom dacht dat het misschien beter was om toch weg te gaan.
Hij zegt vorige keer heel erg geschrokken te zijn, en hij heeft een afkick plan gevonden wat hij graag wil gaan proberen.
Hij wil alleen maar dat ik gelukkig ben, en wil daarom ook niet meer naar zijn vrienden zodat hij dan niet snel in de verleiding komt en zodat ik me ook niet druk maak wat hij daar allemaal doet.
Ik wil hem helemaal niet weghouden bij zijn vrienden, dat vindt ik niet eerlijk tegenover hem, maar hij staat er op.
Hij wil er voor vechten om mijn vertrouwen terug te krijgen en hij vraagt mij nog niet op te geven en ons de tijd te gunnen om er samen uit te komen.
Ik weet dat hij daar allemaal heel erg zijn best voor gaat doen, maar zal ik echt weer happy worden?
I dont know..
Lieve TS, kies alsjeblieft voor jezelf. Heb het genoeg in mijn omgeving zien gebeuren dat een vriendin compleet leeggezogen werd door een vriend en zij alleen maar gaf en niets kreeg. Je wilt niet weten hoeveel valse beloftes er zijn gedaan. Ik zou beginnen om op jezelf te gaan wonen en het contact een paar maanden te verbreken. In die tijd kan hij zijn beloftes waar maken en laten zien dat ie een volwassen vent is die ook zonder jouw centen kan leven. Echt lieve TS, je bent een sterke vrouw, je kunt dit wel. Heel veel sterkte, wat je ook beslist