Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:Ook ik begrijp de groene opmerking niet, ondanks dat het op een zijspoor kwam (hoe toepasselijk) nog steeds wel ontopic. Ook zie ik het persoonlijke niet.
Zou iemand die echt zwaait naar de machinist bij zijn volle verstand zijn?
Ik denk eigenlijk dat iedereen die voor een trein gaat staan op dat moment totaal ontoerekeningsvatbaar is. Ook mensen die zwaaien.
Deijs schreef:Nee ik vond de discussies ook wel prima en netjes gaan!
Ja ik snap dat lachen, zwaaien en omarmen niet, wordt daarmee bedoeld dat ze iemand dat daarvoor nog zien doen? of begrijp ik iets verkeerd?
Tis niet niets..
The_Cat schreef:Deijs schreef:Nee ik vond de discussies ook wel prima en netjes gaan!
Ja ik snap dat lachen, zwaaien en omarmen niet, wordt daarmee bedoeld dat ze iemand dat daarvoor nog zien doen? of begrijp ik iets verkeerd?
Nee, ze doen dat naar de machinist/trein. Er zijn mensen die effectief zwaaien, lachen, of proberen de trein te 'omarmen' om het zo maar te zeggen.
Naar wie ze effectief zwaaien of lachen, dat zullen we inderdaad natuurlijk nooit weten
laraxXxemma schreef:Dan lijk je me heel ver heen.. Instinctief blijft een naderende trein toch gevaar lijkt me.. Als jij het dan als zo'n verlossing ziet dar je kan zwaaien en lachen..
Maar ja, wie ben ik om daar over te redeneren. Je weet nooit wat er in hun hoofd omgaat
Deijs schreef:laraxXxemma schreef:Dan lijk je me heel ver heen.. Instinctief blijft een naderende trein toch gevaar lijkt me.. Als jij het dan als zo'n verlossing ziet dar je kan zwaaien en lachen..
Maar ja, wie ben ik om daar over te redeneren. Je weet nooit wat er in hun hoofd omgaat
Ja klopt maar bij een depressie staat (in mijn geval) je gevoel uit, je voelt niets meer geen angst, blijheid, boosheid.
Ik voelde me alleen heel 'zwaar' om het zo te zeggen, alsof er letterlijk wat op mijn schouders hing en duwde.
Fair schreef:De trein voor de mijne heeft net een aanrijding met een voertuig gehad. Traumahelikopter en alles erbij. Ik kan alleen maar denken aan de persoon in dat voertuig en wat er mee gebeurd is. En nu zit ik in de vervangende bus naar plaats van bestemming, met een enorm naar gevoel.
probeer het wel een beetje uit je gedachten te zetten. Je kan namelijk niets met die gedachtes, het enige wat het doet is jouw naar maken. Deijs schreef:Fair schreef:De trein voor de mijne heeft net een aanrijding met een voertuig gehad. Traumahelikopter en alles erbij. Ik kan alleen maar denken aan de persoon in dat voertuig en wat er mee gebeurd is. En nu zit ik in de vervangende bus naar plaats van bestemming, met een enorm naar gevoel.
He getsieprobeer het wel een beetje uit je gedachten te zetten. Je kan namelijk niets met die gedachtes, het enige wat het doet is jouw naar maken.
Fair schreef:De trein voor de mijne heeft net een aanrijding met een voertuig gehad. Traumahelikopter en alles erbij. Ik kan alleen maar denken aan de persoon in dat voertuig en wat er mee gebeurd is. En nu zit ik in de vervangende bus naar plaats van bestemming, met een enorm naar gevoel.

Cinnepin schreef:Fair schreef:De trein voor de mijne heeft net een aanrijding met een voertuig gehad. Traumahelikopter en alles erbij. Ik kan alleen maar denken aan de persoon in dat voertuig en wat er mee gebeurd is. En nu zit ik in de vervangende bus naar plaats van bestemming, met een enorm naar gevoel.
Ik zag net een artikel op facebook voorbij komen over een voertuig met een trein...auto doormidden....bestuurster met lichte verwondingen
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/auto- ... -met-trein

Deijs schreef:Nee bij zoiets kan ik mij alleen bedenken dat ze zich misschien opgelucht voelen.. verder is het voor mij ook een vraag!
Cayenne schreef:Wat ik me weleens heb afgevraagd: kan een trein eigenlijk ontsporen wanneer er iemand onder terecht komt? (zowel bij een springer als bij een ongeluk met bijvoorbeeld een auto?). Want op die manier kunnen er natuurlijk nog veel meer gewonden of zelfs doden vallen
Deijs schreef:Net zag ik op de reclame van HvNL een stukje over een jongen die met zijn auto op het spoor vast stond, hij kon optijd uit de auto komen.