18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 23:16

Femm_k schreef:
amoj schreef:
Samen douchen stond nog op mn lijstje maar nu ik jullie verhalen lees sla ik toch maar over... :+

Ja nou het vervelende is dat mijn man er gek op is... -O- vind er geen bal aan..Je kan het altijd proberen :P misschien is het wel je ding

Samen douchen vind ik echt het fijnste om te doen, dus zeker een keer proberen hoor amoj! Niet praktisch om er bepaalde handelingen te verrichten :') maar vind het zo gezellig en knus altijd. <3 Neem de koude wachtmomentjes dan ook graag voor lief.

musiqolog

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 23:56

't Is maar net hoe groot je douche is... Als je zo'n kleine douchecabine hebt en je bent ook nog allebei niet van de slankste, dan kun je beter apart douchen. Dan is "knus" wel het juiste woord, ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:07

musiqolog schreef:
't Is maar net hoe groot je douche is... Als je zo'n kleine douchecabine hebt en je bent ook nog allebei niet van de slankste, dan kun je beter apart douchen. Dan is "knus" wel het juiste woord, ja...

Wij zijn thuis allemaal klein. We hebben wel een grote cabine, maar de douche hangt vrij laag. Bleek dat mijn vriend van 1.90 niet onder de douche paste toen we er een keer onder gingen samen. Sexy, wanneer je iets wil maar je vriend ondertussen bijna een hernia heeft. :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:57

Ik heb sinds 2 weken met mijn huidige vriend.
Ik vind gewoon de kleine dingen erg fijn.
Zoals waneer ik aan het koken ben hij dan zijn armen vanaf achter om mij heen slaat.
Of lekker tegen hem aan hangen tijdens het film kijken.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 02:10

AfricanLady schreef:
Zoals waneer ik aan het koken ben hij dan zijn armen vanaf achter om mij heen slaat.

Ik val altijd in slaap tijdens films als ik tegen m'n vriend aan hang :+

Maar die kleine dingetjes zijn de fijnste momentjes inderdaad!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 08:14

AfricanLady schreef:

Mijn vriend doet dat ook, als ik aan koken ben. Maar eigenlijk vindt ik t stiekum ook heel iritant want ik ben aan t koken.. maar ook weer heel lief, en wil ook zeker niet dat hij er mee stopt

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:32

plutolover schreef:
AfricanLady schreef:

Mijn vriend doet dat ook, als ik aan koken ben. Maar eigenlijk vindt ik t stiekum ook heel iritant want ik ben aan t koken.. maar ook weer heel lief, en wil ook zeker niet dat hij er mee stopt

Zo wou mijn ex heel graag met mij sushi maken, om vervolgens niks te doen en steeds aan me te hangen en te plukken.. Het is lief, de eerste twee keer maar ik werd me toch even pissig omdat ik zo niet de sushi af kon maken -O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:37

Urielle schreef:
Dronken acties zijn sowieso erg, een topic op zich waard.

Ik heb een tijd geleden met twee flessen wijn achter mijn kiezen zeer onverstandig mijn telefoon in handen gehad. Het begon met:
'Hey sexy <<) '
'Huh, heb je het tegen mij? :) '
'Natuurlijk, jij bent toch de meest sexy man die ik ken? <<) '
'Je hebt gedronken he? >;) '
Maar zo gemakkelijk gaf ik het niet op, ik vond mezelf wel heel geweldig en grappig onder invloed van al die drank :o :') :roll:

Wat was het de volgende ochtend gênant om terug te lezen zeg...

Vreselijk hé.. Ik word na een avondje uitgaan meestal wakker, niet wetende wat er gebeurd is, en dan langzaam, minuut na minuut, komen de herinneringen binnen vallen. Dan heb ik mijn telefoon nog niet eens in mijn handen gehad, wanneer ik die er bij pak kan het janken al helemaal beginnen..

Ik zeg/doe echt schamende dingen wanneer ik dronken ben...

Ik heb pfeiffer, en een jongen met wie ik gezoend heb voor ik het wist kwam ik tegen, begin ik hem doodleuk te vertellen dat hij maar even langs de dokter moet gaan omdat hij waarschijnlijk pfeiffer heeft. :') Zucht.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:01

sureido schreef:
Vreselijk hé.. Ik word na een avondje uitgaan meestal wakker, niet wetende wat er gebeurd is, en dan langzaam, minuut na minuut, komen de herinneringen binnen vallen. Dan heb ik mijn telefoon nog niet eens in mijn handen gehad, wanneer ik die er bij pak kan het janken al helemaal beginnen..

Ik heb pfeiffer, en een jongen met wie ik gezoend heb voor ik het wist kwam ik tegen, begin ik hem doodleuk te vertellen dat hij maar even langs de dokter moet gaan omdat hij waarschijnlijk pfeiffer heeft. :') Zucht.

Ik mag inderdaad hopen dat je elke ochtend wakker word _O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:27

Lizzyy schreef:
sureido schreef:

Ik mag inderdaad hopen dat je elke ochtend wakker word _O-

:') Na een avond stappen twijfel ik er vaak aan.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:24

sureido schreef:

Dan vind je vast dit liedje leuk:

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:55

mirthheee schreef:
plutolover schreef:

Zo wou mijn ex heel graag met mij sushi maken, om vervolgens niks te doen en steeds aan me te hangen en te plukken.. Het is lief, de eerste twee keer maar ik werd me toch even pissig omdat ik zo niet de sushi af kon maken -O-

Ohja dit soort dingen. Als je net fijn ligt te slapen wakker worden omdat ie je arm over je heen legt om te knuffelen en naar je toe rolt en je dus helemaal plet tegen de rand van het bed en je ook nog stikt want z'n arm over je nek :') -O-
Super lief hoor, al dat geknuffel, maar heb m toch wel een flink aantal x hard weggeduwd :o

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:23

Ik vraag me altijd af wat voor speciale dekens ze in de film hebben.

De man half bloot zichtbaar en de vrouw volledig onder de dekens, maar allemaal zonder de dekens heel vreemd te moeten omvouwen.

(of ik let nooit goed op bij dat soort scenes _O- )

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:41

Ik vind het vooral apart dat de vrouwen als ze uit bed stappen zo'n heel laken meepakken. En dan heeft de man ook nog gewoon een eigen. Wij hebben gewoon 1 dekbed. En die ga ik echt niet meeslepen als ik ff uit bed stap.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:46

En vooral dat ze altijd totaal niet bezweet zijn en hun haar nog perfect in de krul zit...

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 22:22

APCIII schreef:
Ik vraag me altijd af wat voor speciale dekens ze in de film hebben.

De man half bloot zichtbaar en de vrouw volledig onder de dekens, maar allemaal zonder de dekens heel vreemd te moeten omvouwen.

(of ik let nooit goed op bij dat soort scenes _O- )

Dat is de speciaal voor Hollywood ontworpen L-shaped sheet :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 12:03

_love12_ schreef:
En vooral dat ze altijd totaal niet bezweet zijn en hun haar nog perfect in de krul zit...

En the morning after compleet kissable wakker worden met hun make up intact. Lijkt me ideaal, ik ben een panda met vegen op mijn kussen en een slechte adem, dus ik probeer 's ochtends ongezien naar de badkamer te sneaken om toonbaar terug in bed te liggen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:04

Vrouwen die na 3 maanden ontwaken uit hun coma, lief glimlachen met een gezond blosje op hun wangen en prachtige smokey eyes :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:07

Whaha ja dat Urielle :') Vanochtend ook, ik kroop echt met een knakkend en krakend lichaam uit bed, met mijn mascara overal, haar was afschuwelijk en de rest was ook niet best _O- Had hij overigens geen last van, hij vond me alsnog heel lieV :))

Ik stap ook nooit met deken uit bed. Mijn dekbed is 2.00x2.00, no way dat ik dat helemaal mee ga slepen. Hoe onhandig ook :') Nee hoor, als ik ergens heen moet na de seks (lees: de wc) dan is dat gewoon naakt. Ik bedoel, hij heeft me dan toch al helemaal naakt gezien, dus waarom daarna nog eens met een deken door het huis sjouwen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:23

Dat is ook alleen maar omdat ze geen naakt in films mogen laten zien :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:56

Een badjas is praktischer.. :D

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:12

Lente schreef:
Dat is ook alleen maar omdat ze geen naakt in films mogen laten zien :))

Dat schijnt nogal van het soort film af te hangen :+

-----

Ik vind het ook nogal vreemd dat als film-mensen onverwachts tegen elkaar botsen, er nooit iemand "au" roept omdat er een elleboog/hoofd/schouder ergens tegenaan knalt :P

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:56

Ik durf mijn moment hier niet op bokt te zetten iets met bekende enzo :=
Maar geniet van jullie momentjes! :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:58

Anke98 schreef:
Ik durf mijn moment hier niet op bokt te zetten iets met bekende enzo :=
Maar geniet van jullie momentjes! :')

hé dat is nou flauw :P

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:19

Ik ben nu al geappt door mn buurmeisje ( Tnxx Iris! :(:) )