Kan ook altijd overal slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nico_lette schreef:Oke, ik weet het ook nooit maar nu ik dit topic heb doorgelezen herken ik toch ook best veel![]()
Een paar:
-Ik kan me vreselijk irriteren aan spellingsfouten
-Ik ben ongelooflijk bang in het donker
-Ik ben altijd bang dat er een of andere moordenaar achter me staat
-Ik denk altijd dat iemand me gaat ontvoeren als ik naar huis fiets
-Ik zit altijd op de grond als ik m'n benen scheer
-Altijd als ik me down under scheer, heb ik overal wondjes
Sleipnir schreef:GarBel schreef:Hoezo is dat een spelfout
Het is een algemene grammaticafout, een contaminatie. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar je zou toch verwachten dat iemand die zich aan spelfouten ergert, zich ook ergert aan grammaticale fouten.
GarBel schreef:Waarom is irriteren aan niet goed
GarBel schreef:Waarom is irriteren aan niet goed
Sleipnir schreef:- Ik heb laatst heel kinderachtig een persoon geblokkeerd op Whatsapp. Natuurlijk had ik ook iemand kunnen zeggen hoe ik mij voelde over diens gedrag, maar voor deze keer koos ik voor de weg van de minste weerstand. Slecht, aangezien ik altijd zelf een voorstander ben van open communicatie.
Nico_lette schreef:Sleipnir schreef:Het is een algemene grammaticafout, een contaminatie. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar je zou toch verwachten dat iemand die zich aan spelfouten ergert, zich ook ergert aan grammaticale fouten.
Er zit verschil tussen grammaticale fouten en spelfouten, maar nu je t zegt zie ik t idd ook. Ik zal t veranderen
musiqolog schreef:Sleipnir schreef:- Ik heb laatst heel kinderachtig een persoon geblokkeerd op Whatsapp. Natuurlijk had ik ook iemand kunnen zeggen hoe ik mij voelde over diens gedrag, maar voor deze keer koos ik voor de weg van de minste weerstand. Slecht, aangezien ik altijd zelf een voorstander ben van open communicatie.
Niet zo mooi. Ik ben zelf op Twitter meer dan eens geblokkeerd om redenen die me volkomen duister waren. Kan ik mooi hun tweets niet meer lezen, terwijl het soms gaat om componisten of zangers en ik hun kanaal dus nodig heb voor mijn werk. Kies dan voor "negeren" als je mijn gezeik aan je kop zat bent, die optie heeft Twitter namelijk ook...
melody7 schreef:Laurora schreef:
YES IK BEN NIET DE ENIGE!![]()
Ik kan dus écht niet douchen bij andere mensen, op vakantie is altijd een drama, dan moet mijn reisgenoot de douche eerst helemaal schoonmaken anders ga ik er écht niet onder staan!
En thuis ga ik idd altijd zitten, zaaaaalig
Ik doe dit ook altijd!! Nou hebben wij er wel de ultieme douche voor... Een kabine met een bankje.
Onze douche heeft ook speakers dus ik zit altijd op mijn gemak onder de douche mijn tanden te poetsen op dat bankje
Stiekem ga ik ook nog steeds wel eens op de grond zitten, dat is gewoon extra relaxt. Ik doe dat op vakantie ook gerust, maar ik kan ook niet lang staan dus soms moet ik ook wel.
Laurora schreef:melody7 schreef:
Ik doe dit ook altijd!! Nou hebben wij er wel de ultieme douche voor... Een kabine met een bankje.
Onze douche heeft ook speakers dus ik zit altijd op mijn gemak onder de douche mijn tanden te poetsen op dat bankje
Stiekem ga ik ook nog steeds wel eens op de grond zitten, dat is gewoon extra relaxt. Ik doe dat op vakantie ook gerust, maar ik kan ook niet lang staan dus soms moet ik ook wel.
HOU OP! Zo'n douche wil ik ook! Ik zit altijd met mn kont op de koude tegels