Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roquen schreef:Lieve bokkers,
Bijna 3 maanden, sinds mijn laatste update... En weg met veel ups en ook de nodige downs. Helaas gaat het op het moment weer erg slecht met mijn broertje. Vergelijkbaar met de situatie van toen ik jullie om hulp vroeg... Geen verassing natuurlijk, maar daarom niet minder moeilijk.
Het vinden van het juiste medicijn blijkt erg lastig, mijn broertje ondervindt veel hinder van de bijwerkingen. Hij is al een tijdje aan het afbouwen. Voor verdere behandeling, zal hij toch weer aan de medicijnen moeten, en dat wil hij niet. Hij is moe van de strijd tegen het monster in zijn hoofd. En geen medicijn betekent eigenlijk dat het lastig is om een verdere behandeling te ondergaan.
Ik denk alleen niet dat hij uitgestreden is, want het is dat monster in zijn hoofd, dat zegt dat hij dat is. En het is het monster, die de eigen wil en gedachtes van mijn broertje ver weg gestopt is.
Maar jullie kaartjes en brieven hebben de vorige keer mijn eigen broertje weten te bereiken, en niet dat monster in zijn hoofd.
En nu heb ik hoop dat nieuwe kaartjes weer voor een greintje vechtlust kunnen zorgen. Zouden jullie, en ik durf het bijna niet te vragen, hem weer willen steunen met een kaartje?![]()
Dat zou in ieder geval voor ons als familie een grote steun zijn, en hopelijk haalt mijn broertje er nog meer steun uit.