Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Hey ik vind wel dat je je hier sterk hebt gehouden hoor! Groot gelijk dat je wat bent gaan eten! En ja hem dat niet laten weten, hij is ook niet met je getrouwd dus je bent hem echt niets verplicht. (Ik vind erna ook niet maar dat is genoeg gezegd).
DarkoFoitzik schreef:Hij zegt: zo mag je niet tegen hem praten????
Waaaaaaat? Hoe dan? Geen vrijheid van meningsuiting? Hij kan niet omgaan met een vrouw die iets eist; verwacht van hem? Die assertief is en op haar strepen gaat staan. Dan wil hij dus wel een volgzaam persoon. Dit ligt in lijn dat je in het begin toegevingen gedaan hebt waar je niet achter stond. Erg schrikbarend!
idylle schreef:Ik wil hier niemand veroordelen, maar nu gaat hij wel ver hoor!
Jij hebt je zorgen over jullie relatie uitgesproken en hem daarbij gevraagd wat voor jou te doen (aan z'n ouders vertellen) dit zou voor hem een hele grote eyeopener moeten zijn dat jij je onzeker voelt over de 'echtheid' van jullie relatie en hij zou daaraan alles wat in z'n macht ligt moeten doen om die onzekerheid weg te nemen bij je. Nu geef je in je laatste bericht aan dat je pas contact wil als hij je antwoord op je vraag geeft en dan zegt hij dat je niet zo tegen hem mag praten?!! Het draait hier echt alleen om hem, hem en nog eens hem.... Ook al wilde ik echt niet oordelen, ik kan hier nu toch niks anders meer van maken.... Mijn grootste hoop is; dat je dit zelf ook in gaat zien.
Jou laatste bericht aan hem geeft nog maar eens aan, dat je toch echt antwoord wilt en onzeker bent over (de echtheid van) jullie relatie en hij doet er niks, maar dan ook helemaal niks mee... Hoe diep zit zijn liefde voor jou...?
Verder vindt ik het super goed van je dat je op je strepen bent gaan staan! En even weggaan met vriendinnen is heel normaal, zeker als je spanning hebt is het de normaalste zaak van de wereld dat je de ontspanning en afleiding opzoekt. Hij heeft hier niks over te zeggen. Ja, je had hem dat beter van te voren kunnen vertellen als dat jullie afspraak is, want ik kan me wel voorstellen dat hij not amused is als hij het achteraf hoort terwijl de afspraak is dat je het van te voren verteld. Aan de andere kant; jou 'probleem' (z'n ouders vertellen) gaat over jullie toekomst, dat van hem over een avondje weg met vrienden... Sorry hoor, maar wat is belangrijker? In mijn optiek is jullie toekomst belangrijker en daarme dus jou 'probleem'
Ik blijf voor je hopen dat jullie er samen uitkomen en dat jullie een gelijkwaardige relatie krijgen.
Fijn dat je je gesteund voelt door het topic en daarin een uitlaatklep hebt gevonden. Je zit in een lastige situatie en dan is het fijn als je je hart kunt luchten.