Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kimm4 schreef:Niet denderend? Dan weet ik niet wat je gewend bent maar ik vind t echt enorm goed haha
Heb nog niet alle cijfers terug maar tot nu toe zeer tevreden, een onvoldoende, 4.3 voor engels de rest allemaal voldoende tot nu toe. Hoogste een 8.3. De rest tussen de 6&7.
Dandy200 schreef:Ik heb ook al mijn cijfer binnen:
Aardrijkskunde > 5,3
Engels leertoets > 3,4
Engels leesboekje > 6,0
Biologie > 5,0
Geschiedenis > 7,3
Maatschappij > 7,5
Nederlands > 7,6
Wiskunde > 5,0
Baal echt onwijs van mijn engels en biologie cijfer, had daar zo hard voor geleerd. Verder ben ik opzich wel tevreden. Sta nu voor Engels een onvoldoende, helaas
Jullie hebben wel echt super nette cijfers...
Fish_n_Chips schreef:Kimm4 schreef:Niet denderend? Dan weet ik niet wat je gewend bent maar ik vind t echt enorm goed haha
Heb nog niet alle cijfers terug maar tot nu toe zeer tevreden, een onvoldoende, 4.3 voor engels de rest allemaal voldoende tot nu toe. Hoogste een 8.3. De rest tussen de 6&7.
Ik ben overgegaan met een 7,3 (natuurkunde), een 9,1 (wiskunde), een 9,2 (Engels) en de rest tussen de 8,0 en de 8,5. Dus dan vind ik dit wel jammer.
Jammer van Engels en gefeliciteerd met je 8,3! Kan/ga je Engels herkansen?
Fish_n_Chips schreef:Dandy200 schreef:Ik heb ook al mijn cijfer binnen:
Aardrijkskunde > 5,3
Engels leertoets > 3,4
Engels leesboekje > 6,0
Biologie > 5,0
Geschiedenis > 7,3
Maatschappij > 7,5
Nederlands > 7,6
Wiskunde > 5,0
Baal echt onwijs van mijn engels en biologie cijfer, had daar zo hard voor geleerd. Verder ben ik opzich wel tevreden. Sta nu voor Engels een onvoldoende, helaas
Jullie hebben wel echt super nette cijfers...
Jammer van de Engelse leertoets. Waar ging het mis? Is hij te herkansen?