Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lizy29 schreef:Je zou toch bijna de locatie bellen en een extra stoel voor jezelf regelen....kan je vanavond het heuglijke nieuws vertellen dat het toch gelukt is
Noppes schreef:Het is toch wel duidelijk inmiddels? Ze willen TS er gewoon niet bij hebben. Het hele gebeuren is wat mij betreft onfatsoenlijk. Maar waarom nog zo graag willen dat zij zelf de waarheid zeggen?
Laat het lekker gaan. Kom alleen 's avonds of niet. Denk dat je het aan vriend zelf over moet laten of hij als daggast wil komen óf alleen 's avonds. Na de bruiloft zie je dan wel hoe verder met dit stel.
Monmaster schreef:Dit is echt een " wijvenstreek", daar kunnen ws de twee vrienden niets aan doen.
Sammie schreef:lizy29 schreef:Je zou toch bijna de locatie bellen en een extra stoel voor jezelf regelen....kan je vanavond het heuglijke nieuws vertellen dat het toch gelukt is
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat ze daar bijv. tot 30 personen prijs y aanbieden en daarna staffel naar tot 50 personen is het prijs z. Als ze dan maar met 1 persoon eroverheen zitten zou dat een verklaring kunnen zijn.. maar jemig dan nog
Sammie schreef:Monmaster schreef:Dit is echt een " wijvenstreek", daar kunnen ws de twee vrienden niets aan doen.
Nou ja sorry hoor... Zullen we ons eigen soort eens even fatsoenlijk houden.. Aangezien we er zelf onderdeel van zijn kunnen we ook zélf zorgen voor verandering.. Of is het altijd een ander 'wijf' die dit flikt? Of is het ook typisch wijfachtig om overal van alles achter te zoeken en daar een heel drama van te maken??
Er is in wij-vorm gesproken dus wiens redenering het ook is. Het is hun gezamenlijke bruiloft. Daar mag je ze ook beiden op aanspreken.
Wat VL van ts gaat doen is aan hem, hem dwingen dat ie dit of dat moet doen is ook niet erg verstandig.
lifaya schreef:Dan ga je idd afvragen naast wie hij dab wel moet zitten als zijn eigen vriendin er niet bij past...
lizy29 schreef:Je zou toch bijna de locatie bellen en een extra stoel voor jezelf regelen....kan je vanavond het heuglijke nieuws vertellen dat het toch gelukt is
Sammie schreef:Dat er s avonds bij het feest ook echt een tafelschikking is . Dus die zit daar en die zit daar.
De meeste NL feesten zijn volgens mij voornl. (bij het feest dan) daar heb je een paar tafels om te zitten en daar de dansvloer. Je kijkt maar waar je hangt
lifaya schreef:Dan ga je idd afvragen naast wie hij dab wel moet zitten als zijn eigen vriendin er niet bij past...
Lizzyy schreef:xxVon schreef:Wat ik me nu afvraag.. aangezien er in je openingspost staat dat je het idee hebt dat R. graag wil dat je vriend weer samenkomt met zijn ex. Die ex is natuurlijk wel de hele dag uitgenodigd?
Wat nu als R. t een beetje probeert te forceren naar hoe t vroeger was omdat dit in haar ogen beter en gezelliger was dan de situatie nu.
Dat weet ik niet, ik denk dus wel dat zijn ex de hele dag uitgenodigd is. Maar dat idee krijg ik er inderdaad ook bij
x_Irisje_x schreef:KimD schreef:Ik vind het ook sneu voor TS haar vriend, voor hem moet dit ook als een mes in de rug voelen..
Absoluut, maar ik weet zeker dat de mijne dan ook alleen de avond zou gaan.
Beste vriend of niet. Het is gewoon schandalig
petraaken schreef:Hier wordt ook wel gekeken wie waar zit hoor. vrienden samen en buren samen en partners altijd samen.