Joanne1987 schreef:Ik vind mijn tieten bh loos onder kleding lelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik ze ook lelijk vind staan als ik naakt ben...
Dit soort antwoorden was ik dus naar op zoek...
Waarom reageren zoveel dames zo verontwaardigd op mijn vraag? Ik denk gewoon heel anders blijkbaar, maar het blijft gewoon een vraag. Is het nou zo moeilijk om daar gewoon respectvol een antwoord op te geven? Of gewoon niet te reageren?
Goof schreef:Dus omdat ik ze in de slaapkamer tijdens activiteiten ontbloot heb moet ik ook maar zonder bh over straat? Wat een logica haha.
Ik heb het mooiste paar vd wereld, maar ik werk in het middelbaar onderwijs, daar wil ik ze echt niet tonen hoor. Ik houd werk en prive graag gescheiden.
Dit bijvoorbeeld. Waar zie jij dat ik zeg dat je zonder bh moet? Dat zeg ik echt nergens... Ik vraag me alleen af als je ze lelijk vind, of je er dan op andere momenten geen last van hebt... Echt, zo raar is die gedachtegang toch niet?? Ik zeg nergens iets over wat anderen moeten doen... Ik vraag me gewoon af hoe die gedachtegang werkt, aangezien de mijne anders gaat.
DatBenIkNou schreef:Haar op je benen, oksels en een ontplofte mol tussen je benen, is ook heel natuurlijk. Toch vind ik het persoonlijk niet zo mooi. Zo weet ik er nog wel een paar leuke..komop zeg dat is toch geen vergelijking?
Waarom zo reageren? Voor mij is het dus wel een vergelijking.... Probeer dit eens te volgen dan: iemand zegt dat loshangende borsten lelijk zijn want ze staan niet mooi rechtop.... Is het dan echt zo moeilijk te volgen dat ik me afvraag of je dat op andere momenten dan niet storend vind?? Dan hangen ze net zo goed...