Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:45

Zwerte schreef:
Ik heb nog een 18+vraag voor de dames die het onnatuurlijk/geen gezicht/lelijk/onprettig vinden: dragen jullie dan ook altijd een bh bij youknowwhat? Of mogen de dames dan wel los door de lucht vliegen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen, blote borsten zo onprettig en lelijk vinden....dan heb je daar toch ook op zulke momenten last van? Of is het dan toch een opgelegd modeideaal?

Dat is toch echt een heel andere situatie dan dagelijks op je werk/ in het openbaar verschijnen :+ :+

Joanne1987

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:56

Ik vind dat er ook wel heel erg los van staan...

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 11:21

Die vergelijking snap ik ook niet helemaal. Zeker gezien de meesten zeggen binnenshuis in joggingbroek of bankhangoutfit wel de boel los laten hangen.
Laatst bijgewerkt door DatBenIkNou op 12-05-16 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 11:21

Het is niet dat ik me schaam voor m'n tieten.. Het is meer dat ik het niet fijn vind dat ze alle kanten op springen als ik... Ik zeg maar wat... Loop. Vanmorgen wezen zwemmen. 2 minuten fietsen. Met bikini wilde dat wel, maar op de terugweg niks aan onder mn t-shirt. Nou, elk hobbeltje en bobbeltje schokt door :+

Nee, mijn dames zitten lekker in hun hok, tot het bankhanguurtje begint *\o/*

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 19:45

Goof schreef:
Zwerte schreef:
Ik heb nog een 18+vraag voor de dames die het onnatuurlijk/geen gezicht/lelijk/onprettig vinden: dragen jullie dan ook altijd een bh bij youknowwhat? Of mogen de dames dan wel los door de lucht vliegen? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen, blote borsten zo onprettig en lelijk vinden....dan heb je daar toch ook op zulke momenten last van? Of is het dan toch een opgelegd modeideaal?

Dat is toch echt een heel andere situatie dan dagelijks op je werk/ in het openbaar verschijnen :+ :+

Oh echt waar? :')
Het is qua situatie idd niet te vergelijken, maar daarom stel ik de vraag heel bewust aan degenen die het lelijk/onnatuurlijk vinden (en geen gezicht en onprettig). Op 18+ momentjes wil je je juist aantrekkelijk voelen lijkt me en hoe doe je dat als je ze lelijk vind? Maar goed, het is wel duidelijk dat ik de enige ben die zich dit afvraagt. Voor mij zijn borsten altijd borsten, onafhankelijk van werk of prive. Ik heb geen werktieten en thuistieten :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 19:47

Nee hoor Zwerte, ik vroeg me dat nl ook af. Als je het onnatuurlijk vind, dan lijkt het me ook dat je je op die momenten niet goed voelt. Óf het valt wel mee hoe onnatuurlijk je het vindt.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 19:48

Hahahahaha :D Ik vind je vraag geweldig Zwerte! Kan er niet op antwoorden, omdat ze 99% van de tijd niet opgesloten zijn.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 19:51

Moet je dan ook je eigen vagina mooi vinden voor je seks kan hebben Zwerte? :+
Raar eigenlijk dat meningen niet geaccepteerd worden, ik ben er zelf dus niet tegen maar ik kan wel begrijpen dat het voor de mensen die er ''tegen'' zijn het moet voelen alsof je zonder slip een kort rokje draagt oid.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 19:56

Haha ik ben dus toch niet de enige!
Kijk, ik snap heel goed dat een bh het vaak mooier laat lijken. De mijne zien er dan toch echt mooier uit en kleding valt mooier. Dus als je dan bhloos 'lelijk' noemt, is dat in vergelijking met hoe het zit met bh denk ik? Is imo wel iets anders dan borsten an sich lelijk vinden. Ik hoop dat de meesten die nuance ook bedoelen... Maar ik vrees het ergste, aangezien het meeste wat natuurlijk is wordt bestempeld als lelijk en vies (haar, bleke huid of juist heel bruin, niet spierwitte tanden etc). Maar goed, hier komt mn vraag dus vandaan... Vinden jullie vrije borsten nou echt lelijk of is het die nuance in kleding?

@air: mooi vind ik wel wat ver gaan voor dat ding... Maar lijkt me lastig als je het echt heel lelijk/vies of onnatuurlijk vind ja.
Bedoel je ook mijn reactie als niet accepteren van meningen? Want ik bedoel het juist als doorvragen/nuancering.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:08

Dus omdat ik ze in de slaapkamer tijdens activiteiten ontbloot heb moet ik ook maar zonder bh over straat? Wat een logica haha.
Ik heb het mooiste paar vd wereld, maar ik werk in het middelbaar onderwijs, daar wil ik ze echt niet tonen hoor. Ik houd werk en prive graag gescheiden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:10

Mooi of lelijk vinden is anders dan het onnatuurlijk vinden.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:27

Ik vind mijn tieten bh loos onder kleding lelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik ze ook lelijk vind staan als ik naakt ben...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:43

Ik moet zeggen dat ik sinds afgelopen zomer wel es een jurkje draag zonder bh, omdat dit gewoon mooier valt en de rug open is. Verder draag ik altijd een bh. En waarom? Gewoonte? Zekerder gevoel? Ik weet het eigenlijk niet :+
Maar ik vind bh's ook gewoon prima zitten dus meestal heb ik ze wel aan.

Je moet gewoon doen waar je je zelf prettig bij vindt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:47

Air schreef:
Moet je dan ook je eigen vagina mooi vinden voor je seks kan hebben Zwerte? :+
Raar eigenlijk dat meningen niet geaccepteerd worden, ik ben er zelf dus niet tegen maar ik kan wel begrijpen dat het voor de mensen die er ''tegen'' zijn het moet voelen alsof je zonder slip een kort rokje draagt oid.

Nou ja ik denk dat het wel redelijk belangrijk is dat je je comfortabel voelt met alle elementen van je lichaam om te kunnen genieten van seks? Ik ben heel lang heel onzeker geweest over dit soort dingen en uiteindelijk was ik dan toch alleen maar bezig met 'wat als hij' 'misschien vindt hij' 'hoe kan ik me het best bedekken' terwijl een gast het dan uiteindelijk niet eens door had.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:06

Haar op je benen, oksels en een ontplofte mol tussen je benen, is ook heel natuurlijk. Toch vind ik het persoonlijk niet zo mooi. Zo weet ik er nog wel een paar leuke..komop zeg dat is toch geen vergelijking?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:33

DatBenIkNou schreef:
Haar op je benen, oksels en een ontplofte mol tussen je benen, is ook heel natuurlijk. Toch vind ik het persoonlijk niet zo mooi. Zo weet ik er nog wel een paar leuke..komop zeg dat is toch geen vergelijking?

Maar dat jij het persoonlijk niet zo mooi vindt betekent niet dat anderen zich daaraan aanpassen toch? Dat zeg je ook niet natuurlijk, maar dat is wel een beetje 'mijn punt'. Als ik mijn benen scheer doe ik dat omdat ik daar zin in heb, niet omdat anderen het mooier vinden als ik geschoren benen heb

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:35

Jes schreef:
Air schreef:
Ik kwam van de week een tip tegen als alternatief voor tepelplakkers: zoogcompressen :P

Die dingen blijven hier met bh al niet geweldig zitten...

En nog dik ook -O- vond die dingen vreselijk, schuurde ook nog :+

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:35

Ontplofte mol :')

Zonder bh onder mijn kleding voel ik me naakt.
Thuis draag ik eigenlijk ook altijd een bh.
In bed niet :') dan hou ik opeens wel van vrijheid blijheid terwijl ik nog steeds niet dol ben op mijn borsten. Mijn vriend is gelukkig wel dol op mijn "boobies" dus naja prima :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:37

Ik had onder het rijden een echtelijke ruzie met m'n bh bandjes.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:29

Ik ben groot fan van BH Loos vergeet hem ook vaak en heb een redelijke maat. En idd met BH staat vaak mooier maar inmiddels is het stadium accepteer jezelf zoals je bent dus als ik geen zin heb in een BH dan doe ik hem niet aan }>
*\o/*

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 08:09

purny schreef:

Sportbh biedt oplossing! En dan bij voorkeur Shockabsorber, ideale bh voor paardrijden.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 09:39

DatBenIkNou schreef:
purny schreef:

Sportbh biedt oplossing! En dan bij voorkeur Shockabsorber, ideale bh voor paardrijden.

Inderdaad! Ik heb bij de Livera een ontzèttend goede sportbh gekocht. Was ook maar 50 euro, maar de dames blijven perfect op hn plek zitten. En het belangrijkste, geeeeen afzakkende bandjes!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 10:22

Joanne1987 schreef:
Ik vind mijn tieten bh loos onder kleding lelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik ze ook lelijk vind staan als ik naakt ben...

Dit soort antwoorden was ik dus naar op zoek...
Waarom reageren zoveel dames zo verontwaardigd op mijn vraag? Ik denk gewoon heel anders blijkbaar, maar het blijft gewoon een vraag. Is het nou zo moeilijk om daar gewoon respectvol een antwoord op te geven? Of gewoon niet te reageren?

Goof schreef:
Dus omdat ik ze in de slaapkamer tijdens activiteiten ontbloot heb moet ik ook maar zonder bh over straat? Wat een logica haha.
Ik heb het mooiste paar vd wereld, maar ik werk in het middelbaar onderwijs, daar wil ik ze echt niet tonen hoor. Ik houd werk en prive graag gescheiden.

Dit bijvoorbeeld. Waar zie jij dat ik zeg dat je zonder bh moet? Dat zeg ik echt nergens... Ik vraag me alleen af als je ze lelijk vind, of je er dan op andere momenten geen last van hebt... Echt, zo raar is die gedachtegang toch niet?? Ik zeg nergens iets over wat anderen moeten doen... Ik vraag me gewoon af hoe die gedachtegang werkt, aangezien de mijne anders gaat.

DatBenIkNou schreef:

Waarom zo reageren? Voor mij is het dus wel een vergelijking.... Probeer dit eens te volgen dan: iemand zegt dat loshangende borsten lelijk zijn want ze staan niet mooi rechtop.... Is het dan echt zo moeilijk te volgen dat ik me afvraag of je dat op andere momenten dan niet storend vind?? Dan hangen ze net zo goed...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 10:25

weet niet wat daar zo moeilijk aan is? Ik vind ze los in 't hok echt niet mooi, maar mijn kerel vindt ze wel mooi, dus dan vind ik het prima op dat moment.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 10:35

Kinke schreef:
weet niet wat daar zo moeilijk aan is? Ik vind ze los in 't hok echt niet mooi, maar mijn kerel vindt ze wel mooi, dus dan vind ik het prima op dat moment.

Naja ik snap wel wat daar moeilijk aan is, want ik zou me niet op mijn gemak voelen als ik (delen van) mezelf niet aantrekkelijk zou vinden op dat moment, ik wil me graag mooi voelen voor mezelf, niet perse voor mijn vriend.
Confidence is het meest aantrekkelijke aan een mens, vind ik.