terpentijn schreef:Beste TS, heb ik ook nergens gezegd, dat je liefdeloos, harteloos, of principeloos bent. Het was in het geheel niet mijn bedoeling je te veroordelen of te kwetsen, zoals ik al eerder zei heb ik in een soortgelijke situatie gezeten, en ik weet dus hoe moeilijk ( en pijnlijk) het is om die dingen "stop" te zetten. Mij lukte het de eerste keer ook niet, want dat deed mij te veel pijn (het gemis en zo), maar de tweede keer wel. Ik denk dat je jezelf in "the process" een beetje aan het kwijtraken bent.
Ik hoop dat je er met jezelf uit komt, mijn op- of aanmerkingen kunnen je onmogelijk meer pijn doen dan het feit, dat je het nu even zonder je lover moet doen, ik weet heus wel hoe moeilijk het is om zo'n scheiding (want zo voelt dat) te forceren.
Het gaat tegen je gevoel in.
Het is een enorm gevoel van gemis.
Als je jezelf weer vindt zonder het licht van hem die over je schijnt, ben je jezelf weer en wordt het makkelijker.
Als hij je op termijn wil vinden, ALS, dan sta je toch voor een eerlijker verhaal?
Fijn dat jij je normale schrijfpen weer hebt gevonden en je emoties even niet mee laat spelen, petje af.
En nogmaals: Als hij echt bij je past dan komt hij vanzelf op een geschikter tijdstip terug.

) nog steeds van me houdt, bij me blijft en zelfs voor me zorgt ik alleen maar gelukkig zou zijn wanneer die persoon een extra toeverlaat heeft.