Hier kwam toch laatst een man zijn product promoten voor zijn vriendin? Weet alleen niet meer om welke kaars het ging.. Dat 5 jaar nodig had om te importeren.. Heeft hij geen verband met de site geurbazaar..
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-16 11:01
_sylvia_ schreef:
Heb jij FB? Op de groep passie voor geurkaarsen staat een hele discussie.
Oh, echt waar, sorry! Die ik ben ik nog niet tegen gekomen. Maargoed, heb die FB ookal even niet meer bekeken!
Hier kwam toch laatst een man zijn product promoten voor zijn vriendin? Weet alleen niet meer om welke kaars het ging.. Dat 5 jaar nodig had om te importeren.. Heeft hij geen verband met de site geurbazaar..
Apart... Vaag.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-16 11:56
Hier gaat zometeen Very Cinnamon weer aan, gister niets aangehad, dus verwacht dat ik er nog een dagje mee kan doen! Overigens, mijn bestelling voor 1000poot eind maart al klaar staan...
Dan scheelt het straks, gewoon die bestellen en winkelmandje afrekenen!
Cerastes
Geplaatst: 06-03-16 12:18
Ik krijg vanmiddag bezoek en ik zit ZO te twijfelen wat ik zal branden....tips?
Edit; ik was gisteravond vergeten om de elektrische brander uit te zetten...rook echt héérlijk na Crunchy leaves!!
little_birdy
Geplaatst: 06-03-16 12:23
lage brander staat op de foto hierboven Welke geuren doem het beter op een lage brander ? ik weet dat wme het beter doet op een hoge. hen nu ook een lage en heel veel nieuwe geuren. zou iemand mij eem pb kunnen doen met eem lijstje welke je op een lage of hoge moet doen ?