Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mioux schreef:Is helemaal geen steek onder water?
Ze is er gewoon klaar mee, wil verder, en heeft denk ik geen zin meer om terug te kijken in dit topic.
Lijkt me ene kant ook logisch, is een emotionele sleur en er in blijven hangen is ook niet fijn. Ondanks dat dus van alles geregeld nog moet worden.
maaikemuis schreef:Noem mij ouderwets, maar het lijkt mij dat de 'markt' weer op gaan als afleiding een beetje een gevaarlijke optie is. Zit je met je eigen gevoel ook te spelen met de gevoelens van een ander.
Maar alles moet snel bij TS lijkt het. Snel in een relatie, snel samenwonen, snel trouwen, snel uit elkaar, snel daten.
Ik hoop dat TS de moeite neemt om tot rust te komen, te reflecteren en vooral tot zichzelf te komen.

Hebben jullie nou werkelijk gewoon echt niet de capaciteit om na te denken over het feit dat mensen niet op jullie gezeik zitten te wachten?
Ik word er geeneens meer boos om, ik vind het gewoon hártstikke jammer.Cayenne schreef:Resistance, je beseft dat je nu precies hetzelfde doet als de mensen waar je over spreekt?Iets met de pot verwijt de ketel...
Maar ik ben het met je eens dat de TS niemand uitleg verschuldigd isHet zou ook mijn manier niet zijn, maar dat moet ze vooral zelf weten.