Relatie hangt aan een zijden draadje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smurfje

Re: Relatie hangt aan een zijden draadje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:53

Denk dat ze haar eigen topic heeft ontstipt.

Mijn mening heb ik hier al gegeven. En ik ben het niet vaak met HC eens. Maar goed omschreven hoor

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:54

Mioux schreef:
Als ik TS haar posts elders lees over potentionele relaties via tinder, is zij geloof ik ook al er over heen grotendeels. Dus denk dat ze hier niet reageert meer.

Wat een ontzettende steek onderwater. Bah. :r

Ik ga temmen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:56

Is helemaal geen steek onder water?

Ze is er gewoon klaar mee, wil verder, en heeft denk ik geen zin meer om terug te kijken in dit topic.
Lijkt me ene kant ook logisch, is een emotionele sleur en er in blijven hangen is ook niet fijn. Ondanks dat dus van alles geregeld nog moet worden.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:57

Is toch ook prima dat TS hier niet meer reageert? De reden waarom ze het topic opende bestaat immers niet meer.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:59

Mioux schreef:
Is helemaal geen steek onder water?

Ze is er gewoon klaar mee, wil verder, en heeft denk ik geen zin meer om terug te kijken in dit topic.
Lijkt me ene kant ook logisch, is een emotionele sleur en er in blijven hangen is ook niet fijn. Ondanks dat dus van alles geregeld nog moet worden.

Als je goed zou lezen, had je gezien dat ze wat afleiding zoekt omdat ze het er heel moeilijk mee heeft. Jouw opmerking raakt kant noch wal.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:09

dus wat ik zeg is correct

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:17

Noem mij ouderwets, maar het lijkt mij dat de 'markt' weer op gaan als afleiding een beetje een gevaarlijke optie is. Zit je met je eigen gevoel ook te spelen met de gevoelens van een ander.

Maar alles moet snel bij TS lijkt het. Snel in een relatie, snel samenwonen, snel trouwen, snel uit elkaar, snel daten.

Ik hoop dat TS de moeite neemt om tot rust te komen, te reflecteren en vooral tot zichzelf te komen.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:27

Mioux schreef:
dus wat ik zeg is correct

Ik zou zeggen: lees het nog eens.

Maar ik ga er verder niet over discussiëren. Ik vind het vervelend voor ts dat ze zo besproken blijft worden.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:28

Het is maar net hoe je het wilt lezen? Schijnbaar/blijkbaar lees jij het negatief.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:38

Een bijzondere vorm van afleiding als je het mij vraagt.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:45

maaikemuis schreef:
Noem mij ouderwets, maar het lijkt mij dat de 'markt' weer op gaan als afleiding een beetje een gevaarlijke optie is. Zit je met je eigen gevoel ook te spelen met de gevoelens van een ander.

Maar alles moet snel bij TS lijkt het. Snel in een relatie, snel samenwonen, snel trouwen, snel uit elkaar, snel daten.

Ik hoop dat TS de moeite neemt om tot rust te komen, te reflecteren en vooral tot zichzelf te komen.

Helemaal mee eens, maar goed, ik ben ook ouderwets.
Toen mijn relatie even stroef ging dacht ik niet aan zo snel mogelijk breken en op mannenjacht gaan..
Maar gelukkig is iedereen anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:01

Laten we nou allemaal nou eens als volwassenen geen vooroordelen hebben of naar conclusies springen. Dat zou een boel mensen hier sieren. :Y)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:44

Joh TS is vrijgezel, al doet ze dagelijks mee aan een gangbang dan nog is dat prima!
Ze zal vast haar redenen hebben dat ze er klaar mee is, waarom trouwen als het kennelijk gewoon niet het juiste dekseltje was?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:47

Snelste manier om over je vent heen te komen is een nieuwe.

Bovendien is tinder leuk tijdverdrijf en goed voor je ego en die 2 dingen zijn nu de beste medicijn voor ts.
Gevoelens staan er los van

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:51

Tinder is voornamelijkeen plek waar de meeste niet echt op zoek zijn naar een relatie hoor :Y) en sommige mensen kunnen op die manier over hun verdriet heen komen. Ts wellicht ook dus goed voor haar als haar dat helpt moet ze dat vooral doen (mits ze over haar beweegredenen eerlijk is naar anderen)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:02

Omg, wat ze doet en laat is toch helemaal aan haar. Wie daar over te oordelen heeft, kan misschien beter eens voor z'n eigen deur keren.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:08

Om bij mijn al eerder getrokken dressuuramazone-vergelijking te blijven.

~~}> ook niet?
Ander paard :)*

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 00:06

Rebound is niet voor niets een term. Daarbij is Tinder niet eens serieus te nemen :+
Dikke vleeskeuring *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 00:48

Ze zegt zelf in het Tindertopic dat er veel potentiële relaties tussen lijken te zitten :+ Dat je daar zo snel alleen al over nadenkt, daar kan ik persoonlijk niet bij.

Maar goed, het is haar leven, dus als zij zich er wel prettig bij voelt :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:00

Eulogy schreef:
Ze zegt zelf in het Tindertopic dat er veel potentiële relaties tussen lijken te zitten :+ Dat je daar zo snel alleen al over nadenkt, daar kan ik persoonlijk niet bij.

Maar goed, het is haar leven, dus als zij zich er wel prettig bij voelt :)

Ze bedoelt voor andere mensen tjeez

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:01

Weet je wat ik nou niet snap?

Dat er op deze wereld zo godsgruwelijk weinig mensen zijn die niet over alles en iedereen altijd maar een oordeel klaar hebben. :+ Hebben jullie nou werkelijk gewoon echt niet de capaciteit om na te denken over het feit dat mensen niet op jullie gezeik zitten te wachten? :') Ik word er geeneens meer boos om, ik vind het gewoon hártstikke jammer.

Sorry als dit bot overkomt, maar iemand moet het toch een keer zeggen. Nee wacht, het spijt me helemaal niet. Laat die sorry maar zitten.

TS, ik weet niet of je dit nog leest, maar doe vooral waar jij zin in hebt en waar je je goed bij voelt, en heb vooral véél scheit aan iedereen die er iets over te zeggen heeft.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 07:21

Resistance, je beseft dat je nu precies hetzelfde doet als de mensen waar je over spreekt? :') Iets met de pot verwijt de ketel...

Maar ik ben het met je eens dat de TS niemand uitleg verschuldigd is :) Het zou ook mijn manier niet zijn, maar dat moet ze vooral zelf weten.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:53

Cayenne schreef:
Resistance, je beseft dat je nu precies hetzelfde doet als de mensen waar je over spreekt? :') Iets met de pot verwijt de ketel...

Maar ik ben het met je eens dat de TS niemand uitleg verschuldigd is :) Het zou ook mijn manier niet zijn, maar dat moet ze vooral zelf weten.

Dat dacht ik inderdaad ook al.

Overigens kan het best zijn dat negatieve reacties ergens toe leiden; bijvoorbeeld tot reflectie.

Iedereen kan kiezen hoe hij/zij zichzelf op internet profileert maar ik vraag me af of TS er rekening mee houdt dat haar vriend of een toekomstige relatie misschien wel ooit haar posts op bokt leest en hier dan ook een mening over heeft of conclusies trekt.

Los van dat iedereen moet doen wat hij wil vind ik ook dat mensen best mogen beseffen dat alles wat je op internet zet best wel eens als een boomerang bij je terug kan komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:47

Leven en laten leven, iedereen gaat anders met situaties om.

Is het echt zo belangrijk wat wij vinden voor TS?

TS mocht je het nog lezen, het ga je goed :j .

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:03

OsMo schreef:
Is het echt zo belangrijk wat wij vinden voor TS?

Belangrijk genoeg om een draad hier te openen en meningen te VRAGEN.

Als ze alleen meningen wil die haar eigen mening ondersteunen, kan ze dat beter ook gelijk in de openingspost schrijven :)*