Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stamper schreef:Wauw, hier moet ik terug betalen, door fout van de UWV...
Word voor de zekerheid door kennis nog goed nagekeken, en als het echt zo is, ga ik proberen er iets aan te doen. Maar dat zal denk ik wel niet lukken, maargoed wie niet waagt wie niet wint!
Wel lekker als je een groot bedrag terug krijgt! Al vraag ik me bij sommige af hoe ze dat doen, met zo'n groot bedrag!
Ik vond het ook al zo opvallend, ik kreeg maar 64 euro terug en in mijn omgeving mensen die even 1300 terug kregen
. Citaat:Uit de parlementaire geschiedenis blijkt dat belastingplichtige de studie moet volgen met een geobjectiveerd doel:
het verbeteren van de financieel-economische positie; of
het op peil houden of verbeteren van kennis of vaardigheden die belastingplichtige nodig heeft voor het verwerven of behouden van inkomen uit tegenwoordige arbeid.
veerledec schreef:Het moet wel gaan om een studie waar je je beroep van hebt gemaakt of gaat maken. Een arts die een cursus bloemschikken doet, kan de kosten niet aftrekken.

har166 schreef:Nou ik snap er niets van, volgens mij krijg ik veel te veel geld terug terwijl ik alleen heb aangegeven dat ik 1350 aan studiekosten heb gehad. Heb me verder aan de vooraf ingevulde aangifte gehouden, iemand enig idee hoe dat kan komen? vorig jaar kreeg ik 600 terug maar dit jaar beduidend meer.
magda_90 schreef:Weet iemand hoe dat met reiskosten zit als je zeker 4 maanden zeer wisselvallig hebt gewerkt en je dus in die periode geen dagen per week kunt invullen? Moet ik dan maar een gemiddelde/week invullen? Daarna heb ik wel minimale vaste dagen gekregen maar ook met regelmatige uitschieters naar boven
Het draait nogal in mijn hoofd momenteel. Sowieso morgen maar verder invullen.