Ben dit jaar het hele weekend aanwezig. Mijn vriend heeft nog een hotel kamer weten te boeken 20min lopen van de con vandaan en had mazzel was ook gelijk uitverkocht
Wij zitten in een B&B bij een boer een kwartiertje verder met de auto. Gaan met 3 mensen en hebben 2 auto's dus dat moet wel lukken
YamaSaki
Geplaatst: 27-05-16 12:26
Abunai! Jep! Ik moet wel, anders heeft t karaoke team een lid minder Dus k ben er het hele weekend en daarvoor wil ik ook mn cosplays af hebben
Wil jullie dan wel allemaal meeten hoor als t kan, lijkt me wel leuk K zit redelijk vast bij de karaoke voornamelijk, dus daar ben ik sowieso te vinden dan. Maar we hebben nog ff!
Haha ja waarschijnlijk wel, maar aangezien er heeel veel mensen doorlopen daar, zal k niet snel iemand spotten tenzij mn hoofd net van t scherm af is dan Dus....gewoon ff naar t tafeltje lopen en POKE ME!!
Oh wij komen met ons groepje sowieso naar de karaoke! Willen heel graag de opening van de anime waar we van cosplayen en waarop we gaan dansen tijdens de act compo zingen
Geen idee, ik dacht dat je gewoon elk nummer kan aanvragen *gaat nooit naar karaoke's op cons, oeps *
YamaSaki
Geplaatst: 27-05-16 21:11
Nee Ze werken niet met youtube ofzo hahaha, maar ik kan deze er wel tussen laten zetten voor jullie Zal ff kijken of k zelf tijd heb om te timen, anders geef k em door aan collega
Karaoke werkt zo...je hebt een lijst met liedjes, daar zie je alles wat in het systeem staat, daar kan je dus uit kiezen. Dit jaar is bv KOE bij Animecon, die hebbben deels dezelfde lijst als Soramimi (die dus op Abunai is). Maar omdat KOE uit Duitsland komt, ook andere nummers die hier onbekender zijn en de Duitse versies laten ze weg dacht ik, want Duitsland vertaald alles Bij elk karaoke team, kan je uiteraard liedjes aanvragen, ruim voordat de conventie is. Zodat ze tijd hebben, om het nummer op te zoeken, zowel normal and instrumental en dit te timen. Want elk woord, moet getimed worden, om er een karaoke versie van te maken
Voor Abunai, is er op dit moment deze lijst http://sorawiki.maxworks.nl/index.php/Song_list Maar er kunnen dus altijd nieuwe liedjes aangevraagd worden om te timen, (niet langer dan 5minuten though, anders is t wel heeeel lang *uitzonderingen daar gelaten, maar je moet ergens een limiet zetten*)
Graag gedaan! Komt best wel wat bij kijken allemaal haha Als jullie nog meer nummers willen, dan kan dat ook he *geldt voor iedereen hier trouwens, mn inbox staat open en ik kan t fixen voor Abunai *
Heb de fotografe nu na het zien van de foto's meteen gevraagd voor een fotoshoot op animagic (duits con) bij de bloesembomen maar dan als mezelf in gothic lolita outfit.
Oke t kriebelt...k ga straks kijken of k stof kan vinden voor mn volgende cosplay (Serah Farron), heb ff iets nodig om door te gaan met iets, maar ff geen zin in mn enorme OC