Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:20

Sammie schreef:
:') Jemig

Ik hoorde vanavond weer een leuke van mn schoonma trouwens :') Ging over een man die nog al dronken op de fiets zat en 's avond laat naar huis fietste. Zag ie twee lichten op zich afkomen. Hij dacht er met z'n dronken kop net tussen door te kunnen fietsen.. :=

(twee koplampen van een auto..)

Dat komt uit een liedje van Normaal :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:23

Dat kan ook, maar dit was een verhaal van mn schoonmoeder.. Tenzij ze haar iets op de mouw hebben gespeld, maar die vent lag in het ziekenhuis daarna := Kennis van haar en inmiddels al lang dood. En die mensen wonen ergens waar de elektriciteit nog uitgevonden moet worden bij wijze van :=

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:30

VivianHesen schreef:
Wij hebben ooit een vriendin wijs gemaakt dat de man het geslacht van het kindje kan bepalen. Door effect te geven met de linkerbal wordt het een meisje, met de rechterbal een jongen.

Tevens haar wijsgemaakt dat roken over de linkerlong niet schadelijk is.

Edit:typefout

O god dat doet me denken aan een vroegere schoolvriendin. Kwam ze naar ons toe lopen met een peuk in de hand; kijk ik kan met 1 long roken, ondertussen peuk in linkermondhoek drukken en neemt een hijs.
In eerste instantie wij allemaal stil. Wat zij verkeerd uitlegde, want we kregen de reactie 'ja, goed he?'
Een van ons zo ' uh ja niet om het een of ander hoor maar je begrijpt dat de rook eerst in je luchtpijp komt? En dat dat 1 buis is die later vertakt naar links en rechts...en dat je dus die peuk in elke mondhoek kan drukken wat je wil, maar die rook gaat toch echt naar beide longen hoor' Zij 'o ja'
Had ze ff niet over nagedacht. Hebben we dr nog heel lang mee geplaagd }>

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:36

Urielle schreef:
Het was bijna zomervakantie en ik vroeg mijn collega waar ze op vakantie ging. "Hintergarten"
Die verslikte zich stevig in de koffie toen ik belangstellend vroeg of dat in Oostenrijk lag :))
Rundumhause is er nog zo een maar toen wist ik het _O-

Geloof me, ik kom er nu door jouw verhaal achter wat het is. En ik altijd maar denken waarom gaan al die mensen naar Duitsland?

Meest blonde persoon op deze aardbol Meldt zich. Bij alles hier moet ik 100 keer lezen voor ik het snap of denk ik 'laat maar' :')

Zelf heb ik een paar week terug ontzettend lang met iemand in de kroeg gepraat over zijn anaconda. Ik, serieus als ik was, gevraagd of die weleens ontsnapte. Ja hij ontstnapte wel regelmatig. Vroeg ik ook nog hoe lang hij dan was. Deed die man ongeveer 20 cm. En ik zeggen, huh dat is zeker de breedte. Nee ik mocht willen dat het de breedte was zei de beste man. Vroeg ik ook nog of het dan nog een babyslang was. Na een kwartier praten over zijn anaconda begreep ik dat het geen echte slang was...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:38

Ik zei ooit: ''Boko Haram was ook ooit een baby''.

En nee, ik was niet dronken. Gewoon heel wereldvreemd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:38

Maaike_Melis schreef:
Zelf heb ik een paar week terug ontzettend lang met iemand in de kroeg gepraat over zijn anaconda. Ik, serieus als ik was, gevraagd of die weleens ontsnapte. Ja hij ontstnapte wel regelmatig. Vroeg ik ook nog hoe lang hij dan was. Deed die man ongeveer 20 cm. En ik zeggen, huh dat is zeker de breedte. Nee ik mocht willen dat het de breedte was zei de beste man. Vroeg ik ook nog of het dan nog een babyslang was. Na een kwartier praten over zijn anaconda begreep ik dat het geen echte slang was...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:42

Maaike_Melis schreef:
Urielle schreef:
Het was bijna zomervakantie en ik vroeg mijn collega waar ze op vakantie ging. "Hintergarten"
Die verslikte zich stevig in de koffie toen ik belangstellend vroeg of dat in Oostenrijk lag :))
Rundumhause is er nog zo een maar toen wist ik het _O-

Geloof me, ik kom er nu door jouw verhaal achter wat het is. En ik altijd maar denken waarom gaan al die mensen naar Duitsland?

Meest blonde persoon op deze aardbol Meldt zich. Bij alles hier moet ik 100 keer lezen voor ik het snap of denk ik 'laat maar' :')

:') _O- Te grappig dit!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:43

Sammie schreef:
:') Jemig

Ik hoorde vanavond weer een leuke van mn schoonma trouwens :') Ging over een man die nog al dronken op de fiets zat en 's avond laat naar huis fietste. Zag ie twee lichten op zich afkomen. Hij dacht er met z'n dronken kop net tussen door te kunnen fietsen.. :=

(twee koplampen van een auto..)

Dat komt uit het nummer Hendrik Haverkamp van Normaal :) Hier op 1.30 minuten :)

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:45

Nu eentje van mezelf..

Enkele jaren geleden stond er een kerel heel enthousiast in de kroeg naar me te zwaaien, ik herkende hem niet en vond dat ie maar raar deed. Bleek het de beste vriend te zijn van de jongen die ik op dat moment datete en een dag eerder een hele avond mee heb zitten kletsen :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:45

Ja, dat zei iemand al. Maar dat wil niet zeggen dat het nooit echt gebeurd is :+ Nogmaals mn schoonma verzint dit niet zelf om mij voor de gein te houden. Dus dan hebben ze haar in de maling genomen, maar dat kan ik morgen allicht even navragen. :+ En dat in een durp waar ze normaal niet eens kennen :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:47

Maaike_Melis schreef:

NEEEEEEE :') _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _O-

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 00:52

lieveli schreef:
Ik zei ooit: ''Boko Haram was ook ooit een baby''.

En nee, ik was niet dronken. Gewoon heel wereldvreemd.

O. Ik heb net even opgezocht wat boko haram was. Dacht dat het ook een persoon was -O-

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:01

Hilarisch topic dit!!

Ik loop al enige weken met buikklachten en inmiddels ook bij de huisarts. We zijn nu bezig met dingen uitsluiten en oa de blinde darm kwam ter sprake(maar omdat ik geen koorts heb, hoeft dat niet acuut bekeken te worden).
Ik vertelde een goede vriend van mij dit en we spraken wat over de blinde darm.
Merkt hij heel rustig op 'nou in dat geval kun je ook wel een biertje komen drinken, ziet die toch niet'.

Ik heb op dat moment gedacht 'ja duh, darmen heb en nou eenmaal geen ogen'. Dagen later viel het kwartje dat hij die opmerking maakte omdat het over de blinde(!!) darm ging :o? .
Ik dacht inmiddels wel met zijn woordgrapjes bekend te zijn...

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:18

guusje_h schreef:
renateeee_ schreef:
Om in de sfeer van Ausfart te blijven, dacht ik vroeger altijd dat Toutes Directions een grote plek in Frankrijk was

Ik heb tot 1,5 jaar terug gedacht dat het de Franse naam voor One Direction was :')

Dat zou wel een heel verkeerde vertaling zijn, precies het tegenovergestelde...

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:29

musiqolog schreef:
guusje_h schreef:
Ik heb tot 1,5 jaar terug gedacht dat het de Franse naam voor One Direction was :')

Dat zou wel een heel verkeerde vertaling zijn, precies het tegenovergestelde...

:') _O-

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:46

Toen ik een paar jaar geleden mijn aquarium had ingericht en opgestart vroeg mijn ma me waarom ik de plantjes maar aan 1 kant van t aquarium had staan. Nouja heel logisch, ik was bang dat als ze tegen het verwarmingselement aan zouden staan en het te warm zou worden, de plantjes in de fik zouden vliegen :)*
Het duurde even voor ik doorhad waarom mn ma niet meer bijkwam van t lachten _O-

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:49

ok, een lange hoop dat ie papier net zo hilarisch was dan in het echt :-)

Ik woonde net een paar maandjes in mijn koopappartement. ik deel een ingang en trap met nog 1 buurman. toen ik het ging kopen stond er een verschrikkelijk heksenbezem verkleed als muis in die gang als decoratie. dus ik was daar tegen mijn vriendinnen al steeds over bezig dat ik hoopte dat dat ding van de eigenaar van het appartement was wat ik had gekocht, en dus weg ging in de verhuizing, en niet van de buurman.
ook was mijn grote haat tegen die lelijke decoratie clowntjes algemeen bekend (die stoffe lijfjes en porcelijnen hoofdjes).
ineens kom ik thuis, en tot mijn grote horror staat mijn hele (gezamelijke) gang VOL met die clowntjes. maar echt VOL. inclusief schilderij (op karton!!) van een droevige clown met fiets in de hand naast mijn voordeur.....

Ik meteen een van mijn vriendinnen bellen begin meteen te tieren over die gang vol met clowntjes en wat een idioot die buurman van mij wel niet is. zij rolde hoorbaar over de grond van het lachen!
iedere keer als ik met een van hun door die gang liep begon ik weer te zeiken over de clowntjes...

intussen, ruim 9 maanden later, gaan mijn vriendinnen naar huis na een gezellige wekelijkse 'girlsnight' bij mij thuis.
ik hoorde ze in de gang nog lachen en doen en dacht wel, ze doen iets met die clowntjes maar laat ik.
ik kom de volgende ochtend naar buiten, alle clowntjes weg!!!

dus ik bel die vriendin weer op en zeg 'waar hebben jullie die dingen gelaten??? dat kun je niet maken, dalijk krijg ik nog gedoe met mijn buurman!!

zij lag weer helemaal in een deuk en zei, lieve schat, snap je het nu NOG niet???
die clowntjes waren niet van je buurman maar die hadden wij daar neer gezet om jou te pesten.....

9 maanden lang!!!!!
en iedere week was ik erover aan zeiken, en zij allemaal maar lachen. ik dacht omdat ze het gewoon grappig vonden, maar nee ze lachten me dus gewoon uit al die tijd haha.
heb al die tijd gedacht dat ze van de buurman waren.....

schaamde me dood richting mijn buurman dat die gang dus 9 maanden vol stond met afschuwelijke clowntjes..... ben nog mijn excuses ervoor gaan aanbieden.

musiqolog

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 01:57

Weet je quarterH, de meeste mensen maken er niet zo'n punt van als er dingen in de gang staan die niet heel veel plaats innemen. Je loopt er gewoon aan voorbij. Ik denk dat die buurman ze nauwelijks gezien heeft...

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:04

ja het boeide hem ook niet, maar ik irriteerde me er iedere dag aan! vond het verschrikkelijk! maar het grappige was ook vooral dat ze het zo lang hebben volgehouden, geen 2 weekjes, nee gewoon ongeveer 9 maanden!

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:05

In het nummer 'Built to Last' van Melee zingen ze in het refrein 'most of all.' Ik dacht altijd dat ze 'monsterbord' zongen, wat dat dan precies betekende wist ik ook niet, daar had ik verder nooit over nagedacht :+
Het nummer kwam wel eens op m'n werk op de radio voorbij en elke keer weer stond ik heel leuk 'monsterbord' mee te zingen. Tot er een keer een collega zei, toen het nummer weer kwam: 'Goh, vroeger dacht ik altijd dat ze monsterbord zongen in dit nummer...'
Ik stond daar echt heel verbaasd: 'Zingen ze dat niet dan????????' :?
De tekst van het nummer werd wel ineens een stuk duidelijker. :+

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:06

Cayenne schreef:
Wacht, Bassie & Adriaan en de Baron & Vlugge Japie zijn dezelfde personen? :wow:
Dat was mij nooit eerder opgevallen := Ik ga toch eens kijken of ik het nu wel zie!

Nog eentje die me te binnen schiet:
In België op de snelweg waren we aan het luisteren naar de verkeersinformatie. Zegt de presentatrice dat er momenteel erg veel vallende sterren te zien zijn op de snelweg. Ik snapte er echt niets van :o? :?
Vallende sterren? Op klaarlichte dag? Rare jongens die Belgen! :7
En mijn vriend maar met een grote grijns niets zeggen :') Dagen later vertelde hij pas dat ze in België op die manier flitsers aanduiden :+

Ik heb echt heel lang gedacht dat het Bekende belgen waren die ergens reden.Tot mijn man me uit de droom haalde.Niet zo erg, maar ik woon hier gewoon.Ik had nooit de link met flitsers gelegd :o

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:31

Zoooveel dingen geleerd vandaag :')

Ik heb lang gedacht dat babys uit je navel kwamen.. want ja navelstreng

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:47

laraxXxemma schreef:

dat baby's via de weg komen waaruit ze komen is al erg genoeg.. de navel lijkt me toch nog wel een stukje gruwelijker _O-

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:48

https://www.youtube.com/watch?v=b8u90LwP-Ss bij dit lied kwam ik er nog maar onlangs achter dat het niet over coocking in New york ging zoals ik altijd klakkeloos zong zonder naar de tekst te luisteren.

Het erge is dat mijn dochter me op mijn fout wees,dan word je echt oud.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 02:53

Kimbers schreef:
laraxXxemma schreef:

dat baby's via de weg komen waaruit ze komen is al erg genoeg.. de navel lijkt me toch nog wel een stukje gruwelijker _O-

Hoezo? Je navel kan gewoon open en dicht zoals je mond kan hoor :+