Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

spatter schreef:Ik blijf me verbazen hoe de meeste bokkers het opnemen voor de vriendin van vaders en TS maar een aansteller vinden.
Yenni schreef:Ja oke dat kan een optie zijn. Maar vind je het niet apart als ze oo 1,5 uur tijd bijna niks tegen me zegt. We kennen elkaar nu al anderhalf jaar.
spatter schreef:Ik blijf me verbazen hoe de meeste bokkers het opnemen voor de vriendin van vaders en TS maar een aansteller vinden.
TS je kunt eigenlijk nog maar 1 ding doen en dat is haar maar gewoon met rust laten en net als zij, doen of ze er niet is.
Als zij er is heeft je vader duidelijk geen tijd voor jou, dus ga lekker je eigen ding doen.
Het zal nooit meer zo worden als het vroeger was, je ouders zijn niet voor niets gescheiden en je ziet misschien nu karakter eigenschappen van je vader die je niet kende.
Hij heeft gekozen voor een nieuw leven met nieuwe vrouw en jij bent uit een vorig leven en hij kan daar duidelijk nog geen draai aan geven, denkt er niet eens bij na, zoals met dat slapen.
Ga vooral je eigen weg, je zult nu rap volwassen moeten worden.
Zoek je paard op en vriendinnen en laat thuis de boel de boel.
Blijf niet proberen er iets van te maken want dat werkt duidelijk niet dus steek daar geen energie meer in.
Misschien, heel misschien opent dat ook hun ogen .
Tieneke schreef:Onbeleefd zou zijn als ze niets zou zeggen, maar dat heeft ze wel gedaan.
Iedereen heeft in dit verhaal zijn eigen rol te vervullen.
Wendy schreef:Tieneke schreef:Onbeleefd zou zijn als ze niets zou zeggen, maar dat heeft ze wel gedaan.
Iedereen heeft in dit verhaal zijn eigen rol te vervullen.
Alleen hoi zeggen, vragen waar de vader is en weer weglopen zie ik als onbeleefd.
Waar ik vandaan kom, vraag je op z'n minst hoe het met iemand is, voordat je de vervolgvraag stelt (waar is je vader). Hoe moeilijk is dat nou ook, een beetje belangstelling hebben voor de ander, waar je nota bene te gast bent?
bruintje123 schreef:Wat onbeleefder is is vragen hoe het is en dat op dat moment helemaal niet willen weten.
Vervolgens ongeïnteresseerd het verhaal afluistert om nog naar pa te gaan.
Ik kan je zeggen dat zulke beleefdheids vraag veel lomper is dan alleen hoi zeggen.
Soms komt het gewoon niet gelegen om door te vragen.
Er speelt meer in hetleven dan alleen ts die wil babbelen.

bruintje123 schreef:En ik schrik juist weer dat alles maar moet gaan zoals ts graag wil. Maar ondertussen het niet uitspreekt.
Ik geef je gelijk als ts het echt duidelijk heeft gemaakt. Niet zoals nu er omheen draaien.
En ik vraag me inderdaad af of stiefmoeder helemaal geen interesse toont of dat het voor ts niet snel bevredigend genoeg is.
Ik krijg zelf het gevoel naar mate dit topic vorderde dat laatste.
En nee dan is ze nog steeds geen aansteller.
Maar wel iemand die daarin moet leren.
Nu wordt er veel verstopt achter ik ben gevoelig enz. Soms is het tijd daar eens mee te gaan dealen.
Niet de hele wereld kan daar rekening mee houden.
Ook niet iedereen in huis.
Zo werkt het leven niet.
Yenni schreef:The_Cat schreef:Je mag niet meteen altijd negatief denken dat ze je opzettelijk wil negeren, misschien heeft ze zelf een drukke dag gehad, een slechte dag op het werk, of speelt er iets door haar hoofd en zegt ze zelf misschien liever niets of wil ze liever met je vader praten.
Natuurlijk moet ze rekening houden dat als ze voor je vader kiest dat jij er ook bij bent. Maar het is geen 24/24u pakketje. Er zijn natuurlijk ook momenten dat ze liever gewoon even samen met je vader is. Het is voor haar natuurlijk geen makkelijke situatie, misschien hebben haar kinderen gewoon liever dat ze met rust gelaten worden, dus doet ze dat met jou ook. Praat met haar, als ze niet weet dat ze iets 'fout' doet kan er niets veranderen
A doet dit vaker. En nee ik ben niet iemand die 24u aandacht nodig heeft maar op 1,5 uur alleen hoi?! En dan is ze een uur buiten geweest komt ze binnen gaat zitten. Vroeg ik of alles goed was. Zegt ze ja. En verder niks. Ik vind het maar apart. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen..
TS je kunt eigenlijk nog maar 1 ding doen en dat is haar maar gewoon met rust laten en net als zij, doen of ze er niet is.
Als zij er is heeft je vader duidelijk geen tijd voor jou, dus ga lekker je eigen ding doen.
Het zal nooit meer zo worden als het vroeger was, je ouders zijn niet voor niets gescheiden en je ziet misschien nu karakter eigenschappen van je vader die je niet kende.
Hij heeft gekozen voor een nieuw leven met nieuwe vrouw en jij bent uit een vorig leven en hij kan daar duidelijk nog geen draai aan geven, denkt er niet eens bij na, zoals met dat slapen.
Ga vooral je eigen weg, je zult nu rap volwassen moeten worden.
Zoek je paard op en vriendinnen en laat thuis de boel de boel.
Blijf niet proberen er iets van te maken want dat werkt duidelijk niet dus steek daar geen energie meer in.
Misschien, heel misschien opent dat ook hun ogen .
En wie weet als ze het iets meer loslaat allemaal, dat het vanzelf allemaal een stuk losser loopt.