Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:00

imd schreef:
AronenLoutje schreef:
Ja ik kan dat ook niet verklaren..heel irritant. Heb je zelf al wel een bericht gestuurd?
Bij mij ging het ook van een week lang iedere dag minstens 2 uur lang contact naar ineens een dag of 5 niet maar goed daar was uiteindelijk een logische verklaring voor.

Hier ook, hij was aan het daten met 'n ander..

Heb eerder wel geroepen dat iemand gewoon druk kan zijn. Dat kan ook, maar de ervaring tot nu toe leert wel dat het dan niet alleen aan de drukte ligt. Als ze iets van je willen kunnen ze wel weer ineens appen namelijk :')

Whaha s.hit ja dat kan ook :x

Vionaa schreef:
AronenLoutje schreef:
Ja ik kan dat ook niet verklaren..heel irritant. Heb je zelf al wel een bericht gestuurd?
Bij mij ging het ook van een week lang iedere dag minstens 2 uur lang contact naar ineens een dag of 5 niet maar goed daar was uiteindelijk een logische verklaring voor.

Via app? Ja wel een keer eerder, gewoon een leuk gesprek.
Denk dat ik vanavond maar app dat het wel handig is dat ie reageert als hij nog af wil spreken en als hij niet meer wil dat dat ook goed is, maar wel even zou willen laten weten.

Dat zou ik inderdaad ook doen, maakt t iig duidelijk.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:01

Toch denk ik, dat wanneer het super goed klikt ik nog wel door zou gaan. Ik zie het net als dat ik mijn date zou aantreffen met een verschrikkelijk kapsel en lelijke kleren. Tja dat is nog wel aan te passen. Net als denk ik met het roken. Rookt die heel veel dan?

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:07

Wat leuk dames met de dates! :D

Denk trouwens dat het per man verschilt hoeveel waarde ze aan appen hechten. Mijn ex kon helemaal over de rel gaan als ik een dag nam om te antwoorden maar het wel gelezen had. Vergeet het soms gewoon :o Maar daarnaast ken ik ook mannen die er gewoon niets in zien, die praten liever face to face en zeggen alleen noodzakelijke dingen via de app.

@Vionnaa kan je wel zien dat hij actief is op WhatsApp? Hier in Zweden zit het over grote deel niet eens op WhatsApp en degene die het wel hebben kijken er nauwelijks op.

@Argai mijn ex rookte ook dat ik hem leerde kennen. Zoenen kon ie laten als ie een peuk op had gestoken en na een tijdje kwam hij er zelf mee om te stoppen. Dus alles is mogelijk :)

En dames ik zit zo met mezelf in de knoop.. Hier dus echt een leuke jongen ontmoet en 3x afgesproken, hebben het super leuk samen. Maar hij zit nu in Australië en tegen de tijd dat hij weer terug is zit ik weer in Nederland. Ik was zelf degene die zei "Ja maar even voor de zekerheid, ik ben niet echt op zoek naar iets. Dat moet je wel weten ik wil namelijk niet dat je dat denkt en dat ik dan vervolgens de boeman moet spelen."
Maar nu komt het mooie, nadat ik dat gezegd heb en hem dus alsnog heb ontmoet krijg ik hem niet uit mijn hoofd -O- Hij is niet echt mijn type maar het klikt zo goed dat ik denk dat ik toch wel aardig in de wolken zit. En we blijven hele verhalen sturen en snapchats en dat maakt het allemaal zo lastig.
Heb geen idee wat ik hiermee aan moet.. :x

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:07

HorseTimeXL schreef:
Toch denk ik, dat wanneer het super goed klikt ik nog wel door zou gaan. Ik zie het net als dat ik mijn date zou aantreffen met een verschrikkelijk kapsel en lelijke kleren. Tja dat is nog wel aan te passen. Net als denk ik met het roken. Rookt die heel veel dan?

Zelfde idee... misschien is hij wel bereid t roken op te geven voor je. Ik zou t in ieder geval bespreekbaar maken

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:10

HorseTimeXL schreef:

Haren knippen is een stuk makkelijker dan stoppen met roken :')
Ik vind het moeilijk omdat ik zelf een soort astma heb en ik graag normale longen had. En hij heeft normale longen maar verpest dat met roken. Daar zit ik mee.
Daarbij moet hij stoppen voor zichzelf, niet voor mij
Ik zie wel wat er gebeurt.
Heb net 1 minuut geleden een nieuwe match gekregen met een heeeele knappe jongen :~ Misschien dat die niet rookt :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:12

Ja inderdaad is ook wel verschillend denk ik per man. Ik zie overigens ook dat hij al uren ook niet op Facebook is geweest dus hij zal het wel druk hebben. Zit te twijfelen of ik hem vanavond of morgen een appje stuur als hij dat niet doet. Wil niet stalkerig overkomen

O lastig KellyR. Toen jij zei dat je niet echt naar iets op zoek was wat had hij dan gezegd. Want hij kwam er dus niet mee? Hoe lang zit die in Australie.

Haha Argai dat begrijp ik ook en dat is absoluut waar. Wat ik ermee wilde zeggen is dat het dus wel te veranderen is.
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 04-01-16 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:13

roken is voor mij ook een no go. gelukkig is mijn date 2 jaar geleden gestopt, dus geen issue.

appen is ook lastig. date werkt gewoon overdag, dus appen doet hij alleen als hij tijd heeft. heb wel een tijdje alleen geappt als hij begon met appen, gewoon om te kijken of hij dan ook contact bleef houden

HorseTimeXL

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:14

Ja mijn date app uiteindelijk wel. Als ik hem zelf laat is het vaan 2/3 keer in de week. Dus hij wil het contact zeker houden.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:21

HorseTimeXL schreef:
Ja inderdaad is ook wel verschillend denk ik per man. Ik zie overigens ook dat hij al uren ook niet op Facebook is geweest dus hij zal het wel druk hebben. Zit te twijfelen of ik hem vanavond of morgen een appje stuur als hij dat niet doet. Wil niet stalkerig overkomen

O lastig KellyR. Toen jij zei dat je niet echt naar iets op zoek was wat had hij dan gezegd. Want hij kwam er dus niet mee? Hoe lang zit die in Australie.

Haha Argai dat begrijp ik ook en dat is absoluut waar. Wat ik ermee wilde zeggen is dat het dus wel te veranderen is.

Als jij de laatste bent gewent heb ik voor mezelf ingesteld dat ik max 3x opnieuw mag beginnen, daarna laat ik het rusten en zoeken ze het zelf maar uit :')

Ah overnieuw, alles in het Engels getypt, Nerderlands is zo verrekte lastig als je het niet meer spreekt haha. Hij was behoorlijk druk met werk e.d. dus dat hij er überhaupt nog niet over na had gedacht en dat hij het fijn en leuk vind om tijd met me door te brengen dus dat we wat dat betreft op dezelfde lijn zaten (had namelijk gezegd dat ik het wel ontzettend leuk met hem vond)
Daarna kwam ie met het feit dat ik volgend jaar (nu) weer naar huis zou gaan dus dat een relatie sowieso wel lastig zal worden anders. En dat ie het graag als een leuke tijd zou willen houden. Vervolgens als ik denk dat hij mijn tijd aan het verspillen is dat ik het moet vertellen :')

Als ik het nu nog een keer terug lees heb ik wel het idee dat het er uit is gekomen door wat ik zei en dat ie misschien niet helemaal zelf zo dacht := Eerste keer dacht ik, okay prima haha

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:40

Ik hecht zelf ook geen waarde aan (oppervlakkig) geapp. Wil ik mensen zien/spreken, dan spreek ik met ze af. Tinderman en ik appen weinig. Ook geen uitzondering als één van beiden pas iets terug stuurt na een dag. Ben er helemaal oké mee. Ben van mening dat teveel contact je relatie ook echt stuk kan maken. De dag van de date is het altijd een appje met 'Hoe laat en waar vanavond/vanmiddag?', vervolgdate wordt tot nu toe meteen gepland op de date zelf! We snapchatten overigens wel meer :)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:46

Ik heb geen snapchat, wat is dat ook alweer? :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:49

AronenLoutje schreef:
Ik heb geen snapchat, wat is dat ook alweer? :')

Dan kan je foto's naar iemand sturen voor een bepaalde tijd

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:05

Jaa nee is ook inderdaad zo. Denk dat ik me 'probeer' in te houden tot morgen. Wil toch sowieso wel graag weten wanneer we een date heb omdat ik van een aantal andere vriendinnen ook al aanbiedingen kreeg voor volgend weekend :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:06

Tsja als jij roken een afknapper vindt zou ik t niet doen.
Maar ik app dan ook niet weken voor ik ga daten. Als ik iemand leuk genoeg vind voor een date moet het ook gewoon snel gaan. Ga niet weken wachten want als het niks ik, was het zonde van m'n tijd.
Doorgaans app ik sowieso weinig, ben meer van het swipen :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:10

haha, nou nu kwam het ook omdat ik zo dom was de vorige date af te zeggen en hij toen voor 3 weken naar spanje ging. weer leermoment. doe het nooit weer in ieder geval :')

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:52

@KellyR, O ja hoor, hij komt regelmatig online, dus daar ligt het niet aan.

Hij begon weer te praten op snap, dus maar gevraagd of ze whatsapp kapot is :Y)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:53

haha heeft die er al op terug gereageerd? Wel apart zeg. heeft die dan helemaal nooit op whatapp gepraat?

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:33

Ja we hebben wel op whatsapp gepraat, dat is het vreemde. En blijkbaar ook interesse anders zou hij niet via snap praten.

Hij zei; haha nee maar wel een nieuwe telefoon.

vermakelijk dit *\o/*

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:39

Wauw dat is apart. En hij komt wel online. Pure mannenlogica dan maar haha.

Erg heb m'n date toch maar geappt. Wilde wachten maar moet toch weten wat hij nou wil van het weekend :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:41

Vionaa.. waar woont deze jongen.. doet me eng denken aan jongen die ik ken :')

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:43

Ja hij komt online, geen idee wat ik hier mee moet, die mannenlogica :Y)

Noorden van Nederland specifiek genoeg?

Toch helemaal niet erg? Denk niet dat het snel als stalkerig opgevat wordt. Pas als je dingen als 'ignore' 'ignore' gaat sturen als hij niet reageert :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:47

Vionaa schreef:
Ja hij komt online, geen idee wat ik hier mee moet, die mannenlogica :Y)

Noorden van Nederland specifiek genoeg?

Toch helemaal niet erg? Denk niet dat het snel als stalkerig opgevat wordt. Pas als je dingen als 'ignore' 'ignore' gaat sturen als hij niet reageert :')

Hahaha ja dat is waar :') 123 over.. Haha

Ah hij was wel enthousiast maar moest cadeautjes kopen. Hij zei dat die rond negen klaar was maat toch eerder klaar wilde zijn zodat we konden appen.
Zei nou mag ook wel een andere dag hoor, maar dat wilde die niet haha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:48

Nee niet dezelfde

Maar bijna zeker moet je rekenen dat die bezet is... snap is nml heel lastig om terug te lezen... Whats app heel makkelijk..

Zou niet een vent die zo doet veel energie gunnen

CoursesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:21

Ohjee, de 'rook' kwestie.

Eh, tja. Wat kan ik zeggen. Ik heb altijd stellig (en vooral vrij duidelijk) geroepen dat ik ab - so - luut geen vriend wou die rookt. Met mijn vorige relatie was het alleen maar drama en gezeik rondom roken (en drugs maar dat terzijde) want hij loog er ook nog eens over. Helemaal gestoord werd ik ervan. Nu ben ik dus aan 't daten met een jongen die wel rookt .... Ja, lekker hypocriet. Maar heel eerlijk heb ik er tot dusver nog weinig last van gehad. Hij heeft in mijn bijzijn tot dusver 1x een sigaret opgestoken en dat zijn huisgenoten allemaal binnen roken kan hij vrij weinig aan doen in mijn optiek ... Ik dacht ook dat ik er absoluut never mee kon leven maar ja, ik doe 't nu wel. Ik zou het gewoon bespreekbaar maken, maar niet in de 'ik wil niet dat jij rookt' manier, meer de 'ik heb er een beetje moeite mee als iemand rookt want /insert je eigen redenen hier'. Maak het niet een verwijt kwestie :)

Even kleine sidenote: Maar ik ben echt enorm anti-roken dus op die manier, er is een soort van hoop :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:50

Heerlijk van die mannen...

Nee heb geen andere meisjes wil jou... "yeah right" ja zal ik nu komen "nee vanavond niet" echt niet heb wel zin om filmpje te kijken "nee vandaag niet" okee ja (heel gesprek krijgt ondertussen andere wending....) geef neutraal antwoord... steeds terug online maar geen reactie meer terug... _-:( :evaw: