Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) ..
net van mn werk gekregen, verkoop datum was tot vandaag.
Druif_01 schreef:Nee niet die van Milka. Inderdaad degene die Jilletje heeft. Dat is eigenlijk zo'n beetje de enige chocola die ik met mijn allergie kan eten. En nu kan ik hem dus nergens meer vinden

Fish_n_Chips schreef:Ik ben op zoek naar puzzelboekjes "Mozaiek" en "Zoekplaatjes".. waar kan ik ze vinden? Primera, Bruna en Denksport.nl hebben ze niet.
Veulen84 schreef:Fish_n_Chips schreef:Ik ben op zoek naar puzzelboekjes "Mozaiek" en "Zoekplaatjes".. waar kan ik ze vinden? Primera, Bruna en Denksport.nl hebben ze niet.
Die kan ik hier ook niet meer krijgen. Ze zitten tegenwoordig bij elkaar in dat boek logisch kleuren en tekenen. Maar daar zitten ook weer puzzels in die ik niet leuk vind.
Ik speel ze nog online via http://www.conceptispuzzles.com/ En daarvandaan heb ik laatst een boek gedownload. Was wel leuk, maar toch niet zo als via de boeken
Lieshorses schreef:Weet iemand waar je die lekkere caramel toffees kunt krijgen?
Het zijn ronde,platte toffees die van buiten caramel zijn en van binnnen chocola volgensmij. Ik kon ze bij zo'n ouderwets snoepwinkeltje krijgen maar ik vraag me af of ze ook in supermarkten verkrijgbaar zijn.
Het zit in een goud achtig plasticje
Lieshorses schreef:Weet iemand waar je die lekkere caramel toffees kunt krijgen?
Het zijn ronde,platte toffees die van buiten caramel zijn en van binnnen chocola volgensmij. Ik kon ze bij zo'n ouderwets snoepwinkeltje krijgen maar ik vraag me af of ze ook in supermarkten verkrijgbaar zijn.
Lieshorses schreef:Deze! Weet iemand waar ik die kan kopen? [ Afbeelding ]
, zijn nog wel te vinden! (die hadden wij vroegah altijd, jeugdsentiment!
) Zoe_97 schreef:weet iemand of deze nog ergens in België of nederland te koop is? http://absorbine.com/products/fly-contr ... ashield-ex
Ik hoorde dat hij verboden zou zijn, maar ik heb hem vorig jaar nog uit amerika laten overkomen (dus na het verbod), alleen telkens overvliegen is zo kostelijk. Ik bedoel echt de zwarte flessen, dat zijn de sterkste. De groene, rode en blauwe zijn we vrij verkrijgbaar, maar niet ssterk genoeg voor mijn paard met insectenallergie