Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Oh wat jammer! Nog een paar daagjes extra geduld.
Ik had vanochtend ook een berichtje in mijn inbox dat er een paar geurtjes niet op voorraad waren, dat ze niet had kunnen updaten. Heb 1 ander geurtje gekozen en voor de ander wist ik niets.
Hoop dat ze morgen nog komen!
Ik heb nu trouwens Candy Cane Lane opstaan.. Jammie! Die munt erin is echt heel lekker! Terwijl ik in eerste instantie een beetje het idee dat dat ik weer Fireside Treats op had staan en die vind ik niet zo lekker. Maar deze.. Wowie.
waxmeltsenzo schreef:Yv_ schreef:Oh wat jammer! Nog een paar daagjes extra geduld.
Ik had vanochtend ook een berichtje in mijn inbox dat er een paar geurtjes niet op voorraad waren, dat ze niet had kunnen updaten. Heb 1 ander geurtje gekozen en voor de ander wist ik niets.
Hoop dat ze morgen nog komen!
Ik heb nu trouwens Candy Cane Lane opstaan.. Jammie! Die munt erin is echt heel lekker! Terwijl ik in eerste instantie een beetje het idee dat dat ik weer Fireside Treats op had staan en die vind ik niet zo lekker. Maar deze.. Wowie.
Dat is best lastig hoor dat bijhouden merk het nu zelf ook echtHet betekend meestal alleen maar dat de melts hard gaan en dus geliefd zijn
Selka schreef:N5 is echt mijn geur. Ik heb de douchegel, bodylotion en parfumik hoop dan ook HEEL erg dat ie in de brander hetzelfde ruikt
waxmeltsenzo schreef:N5 is de dupe van Chanel nummer 5alleen Chanel wil de namen niet vrijgeven
Soms kan een geur op een ander tijdstip ineens heel anders ruiken, smaak doet ook iets met ons reukzintuig zeg maar.
De blueberry delight vind ik zelf niet lekker, net als de frosted pumpkin heb zelf niet zovveel met eetluchten.
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:N5 is de dupe van Chanel nummer 5alleen Chanel wil de namen niet vrijgeven
Soms kan een geur op een ander tijdstip ineens heel anders ruiken, smaak doet ook iets met ons reukzintuig zeg maar.
De blueberry delight vind ik zelf niet lekker, net als de frosted pumpkin heb zelf niet zovveel met eetluchten.
Ja dat had ik wel begrepen haha, maar ik had in mijn hoofd zitten dat dat de parfum van een vriendin van mij was, maar zij draagt niet nummer 5 maar Chanel Chance. Die kwam ik trouwens wel tegen bij Tulpje dus heb ik daar ook besteld.
Yv_ schreef:Foto van je aanwinsten morgen he