Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:10

Ik heb een doosje bij De Tuinen gevuld.
Met allerlei..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:22

Anoniem schreef:
Met allerlei..

Van scent chips, of?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:24

Yv_ schreef:
Oh wat jammer! Nog een paar daagjes extra geduld.

Ik had vanochtend ook een berichtje in mijn inbox dat er een paar geurtjes niet op voorraad waren, dat ze niet had kunnen updaten. Heb 1 ander geurtje gekozen en voor de ander wist ik niets.
Hoop dat ze morgen nog komen!

Ik heb nu trouwens Candy Cane Lane opstaan.. Jammie! Die munt erin is echt heel lekker! Terwijl ik in eerste instantie een beetje het idee dat dat ik weer Fireside Treats op had staan en die vind ik niet zo lekker. Maar deze.. Wowie <3.

Dat is best lastig hoor dat bijhouden merk het nu zelf ook echt ;) Het betekend meestal alleen maar dat de melts hard gaan en dus geliefd zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:30

xx_Lyzet schreef:
Anoniem schreef:
Met allerlei..

Ja geloof dat dat scentchips is idd.
Ben benieuwd!

Van scent chips, of?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:33

waxmeltsenzo schreef:
Yv_ schreef:
Oh wat jammer! Nog een paar daagjes extra geduld.

Ik had vanochtend ook een berichtje in mijn inbox dat er een paar geurtjes niet op voorraad waren, dat ze niet had kunnen updaten. Heb 1 ander geurtje gekozen en voor de ander wist ik niets.
Hoop dat ze morgen nog komen!

Ik heb nu trouwens Candy Cane Lane opstaan.. Jammie! Die munt erin is echt heel lekker! Terwijl ik in eerste instantie een beetje het idee dat dat ik weer Fireside Treats op had staan en die vind ik niet zo lekker. Maar deze.. Wowie <3.

Dat is best lastig hoor dat bijhouden merk het nu zelf ook echt ;) Het betekend meestal alleen maar dat de melts hard gaan en dus geliefd zijn :j

Ja dat geloof ik graag! Met de temperaturen van nu buiten is het ook gewoon heerlijk om lekker iets te branden in huis. Ik heb in de herfst- en wintermaanden ook altijd kaartjes aan, in de zomer echt nooit.

Vond het heel netjes, ik kreeg de keus om andere uit te zoeken of om het geld terug gestort te krijgen. Kon maar een geurtje vinden, dus maar eentje gekozen, maar achteraf had ik er dus nog wel een Candy Cane Lane bij gewild haha.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:06

Afbeelding

Links het pakketje voor de vriendin en rechts voor mij. Zo droog ruiken ze heerlijk :D kan niet wachten ze te branden! Kat is vandaag gecastreerd dus ik brand nog maar even niks. Wil z'n misselijkheid niet stimuleren :=

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:12

Hey leuk die foto.
Vind ik altijd leuk om te zien.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:15

Hey ik zie Cinnamon Buns en Jack Frost, die heb ik beide al gebrand en vind ze allebei lekker!

Heb nu Blueberry Delight opstaan, ik vind hem heerlijk, maar vriendinlief blijft klagen dat ze al die luchtjes wat chemisch vindt. Tja, moet ze toch maar aan wennen denk ik :+

N5 heb ik trouwens ook, maar dat was een vergissing, ik dacht dat ik wist welke parfum dat was maar was in de war met Chance. Vind hem in het potje ook niet erg lekker ruiken dus twijfel of ik hem wel ga branden.

Oh weet je wat raar was, ik had gisteren dus Santa Baby gebrand en vond het maar niks, daarna nog Cinnamon buns gebrand maar die was wel lekker maar eind van de avond was het kleine stukje wat ik erin gedaan had echt op qua geur. Maar toen ik vanmorgen de huiskamer in kwam rook het nog naar Santa Baby maar dan op een hele lekkere frisse manier. Jammer dat hij rechtstreeks uit de brander niet zo ruikt, want vond hem zo wel heel erg lekker. :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:16

Je maakt mij jaloers.... :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:18

N5 is de dupe van Chanel nummer 5 ;) alleen Chanel wil de namen niet vrijgeven ;)
Soms kan een geur op een ander tijdstip ineens heel anders ruiken, smaak doet ook iets met ons reukzintuig zeg maar.
De blueberry delight vind ik zelf niet lekker, net als de frosted pumpkin heb zelf niet zovveel met eetluchten.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:20

N5 is echt mijn geur. Ik heb de douchegel, bodylotion en parfum := ik hoop dan ook HEEL erg dat ie in de brander hetzelfde ruikt :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:21

Selka schreef:
N5 is echt mijn geur. Ik heb de douchegel, bodylotion en parfum := ik hoop dan ook HEEL erg dat ie in de brander hetzelfde ruikt :D

Daar ben ik ook benieuwd naar ;)
Al is er altijd wel verschil sowieso vanwegen de sterkte.

van de grote luchten die in de doos zitten is de strawberry rhubarb mijn persoonlijke favoriet.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 23-10-15 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:23

waxmeltsenzo schreef:
N5 is de dupe van Chanel nummer 5 ;) alleen Chanel wil de namen niet vrijgeven ;)
Soms kan een geur op een ander tijdstip ineens heel anders ruiken, smaak doet ook iets met ons reukzintuig zeg maar.
De blueberry delight vind ik zelf niet lekker, net als de frosted pumpkin heb zelf niet zovveel met eetluchten.

Ja dat had ik wel begrepen haha, maar ik had in mijn hoofd zitten dat dat de parfum van een vriendin van mij was, maar zij draagt niet nummer 5 maar Chanel Chance. Die kwam ik trouwens wel tegen bij Tulpje dus heb ik daar ook besteld.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:24

Alwiene schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Ja dat had ik wel begrepen haha, maar ik had in mijn hoofd zitten dat dat de parfum van een vriendin van mij was, maar zij draagt niet nummer 5 maar Chanel Chance. Die kwam ik trouwens wel tegen bij Tulpje dus heb ik daar ook besteld.

De Chance ruikt wel echt heel anders haha dus dat zal idd een tegenvaller geweest zijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:28

Volgende week ga ik een nieuwe geur bestelling doen en komt iig de flowerbomb, Aloe vera and white lilac, Sweet home ook wel hans en grietjes huisje. Balsam and cedar, mogelijk cinnamon dougnuts die lijkt op cinnamon sugar en mogelijk meer.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:32

Ik hou juist wel van etensgeurtjes, ik heb dan weer 0,0 niks met bloemengeuren, die vind ik stuk voor stuk stinken maar dat geldt ook voor echte bloemen hahaha.

Ik ben trouwens echt benieuwd naar de Goose Creeck geuren, want als ik het kastje open doe waar ze liggen wordt ik naar van de chemische lucht die eraf komt. Weet niet of dat van eentje of van allemaal is, maar als ik niet zo nieuwsgierig was (en er flink voor betaald had) had ik ze zo weggegooid bij het open doen van het kastje :') Maar stel je voor dat ze in de brander heerlijk zijn!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:34

Ojee, dat geeft me niet zo veel hoop! Ik heb er best wat besteld van Goose Creek, hoop dat ze me niet tegenvallen! Had stiekem juist verwacht dat die heel fijn zouden zijn. Nouja, gelukkig ook nog een paar andere merken erbij gekocht om te proberen, zal vast wel iets lekkers bij zitten :D.

#5 vind ik een heerlijke geur, bij anderen. Ik ga er zelf naar een wandelend bejaardentehuis van ruiken helaas. En de enige keer dat ik 'm op had gedaan bij iemand anders, was het helaas niet alleen mij opgevallen :=.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:36

Anders probeer je er een het kan alleen maar mee vallen en wie weet zijn ze heel erg lekker.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:11

Yv_ schreef:
Foto van je aanwinsten morgen he 8-)

Ja zal ik doen :D is voor mij de eerste keer dat ik "echte" melts heb ipv scent chips dus ben erg benieuwd! Heb vooral warme geuren met kruiden zoals kaneel, maar ook appeltaart. Daarnaast nog wat kerstluchtjes, niet omdat ik zo van kerst houd, maar wel van de geuren die daarbij horen. En wat bloemen geurtjes. Volgens mij een stuk of 8 :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:17

Afbeelding
Zie hier mijn pakketje. Heb ze allemaal al even besnuffeld met m'n vriend, die is dan ineens toch wel heel erg nieuwsgierig :') we vinden ze allemaal erg lekker behalve de honeysuckle & jasmijn, maar we gaan hem wel gewoon branden want volgens mij komt het heel vaak voor dat luchtjes anders ruiken zodra ze gesmolten zijn.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:18

Leuke aanwinsten! Is die gember erg overheersend of valt het mee?
Had je gewoon gezegd ik wil graag een verrassingspakket en dit en dat zijn voorkeursgeuren? Of..?

De pakketbezorger is onderweg gaf t&t aan, ben zoooo nieuwsgierig!! Zal ook f fotootje plaatsen als ze er zijn.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:23

Nee ik heb deze geuren zelf uitgekozen, White tea and ginger heb ik erbij gekregen. Vind dat een fijne zachte geur!
Ik heb net m'n brander helemaal schoon geschrobd en meteen de cinnamon sugar er in gelegd, dus die staat nu te branden. Vind hem tot nu toe erg lekker!
Heb ook in huis een houten bak met deksel gevonden waar ik ze in heb gedaan. Een klein stemmetje in mijn hoofd zei meteen dat daar nog veel meer bij past :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 13:21

Oooh! Leuk hoor!

*\o/* *\o/*
Afbeelding

Helaas missen alleen mijn bestelde YC tarts in de bestelling, heb net even gemaild.
Kreeg er wel een cadeautje bij, de Fireside Treats _O- _O-. Hartstikke lief natuurlijk, maar die gaat naar mijn ouders _O-.

Die Crunchy Leaves ruikt echt fantastisch, evenals de Vineyard Nights.
Cozy Home vind ik erg apart... Maar wie weet op de brander wel lekker.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 13:25

Hahaha fireside treats weet je wel te vinden :=

Ben heel erg benieuwd naar crunchy leaves, Christmas story en autumn romance!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 13:40

O wat super leuk om die fototjes te zien.
Als extra's geef ik vaak luchten die mensen niet snel zelf uitkiezen maar als ze ze eenmaal geprobeerd hebben later wel bestellen omdat die lekker zijn en dat niet altijd verwachten.
De white tea and ginger is een comfort melt die in de brander alleen maar nog lekkerder ruikt. White tea and sage heb ik ook is net iets anders maar ook lekker. Ze klinken iets simpel maar zijn echt verrukkelijk. Maar wel naar mijn smaak dan.