Palmera schreef:Het is een natuurlijke drangAilill schreef:Hoe laat ben je hier *grijns*?
Waar o waar, komt die eeuwige drift tot bewijzen toch vandaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KellyR schreef:Ach, dan hoef ik geen ijsklontjes mee te nemen, da's juist handig!Haha, hohoho ik heb niks gezegd dat dat bij mij moest gebeuren![]()
Gaat ook moeilijk aangezien ik nu in Zweden woon
Spoiler:
Maar anders....
Edit: En ik vind trouwens het topic niet zo zwart wit wat tussendoor steeds heen en weer wordt gegooid. Het zijn gewoon meningen van mensen... Sommige mensen willen SM en andere willen er niks mee te maken hebben. Allebei rechts of allebei links van die mening is prima, maar als je rechts en links hebt werkt dat natuurlijk. Zo is dat met alle soorten en maten van seks
Want stel het wordt serieus en je deelt dan pas het bed... en het valt zooooooo ontzettend tegen, zeg je dan ja sorry maar je bent slecht in bed ik zie het niet meer zitten??
( en nee, de eerste keer is dat het bijna nooit, maar daar kan ik toch wel goed uit afleiden of het gaat werken of niet)
Dat zou gezien het korte tijdsbestek wel knap zijn. Sammie schreef:Nee, dan zeg je wat je wel wil en fijn vindt.. Jemig.. Dat is toch geen hogere wiskunde.. Is jullie generatie nu zo vergroeit met hun Iphone dat normaal communiceren er niet bij zit? Dat zulke dingen niet eens in je opkomt om aan te geven wat je dan wel graag wil.. Op je voorhoofd staat het immers niet..
Nee dat lossen we op door dan maar vooraf het bed in te duiken. Verder niks zeggen. Moet in 1x goed zijn. Immers hoe iemand wipt is natuurlijk een stuk belangrijker dan de gemoedstoestand waarin je de persoon het meest van de tijd mee maakt.
Yonker schreef:Geloof mij, je kan nog zoveel praten en zeggen wat je fijn vindt maar als diegene het niet snapt... dan snapt diegene het niet.
Vandaar dat iedere idioot het kan.. 
) valt er niet veel te snappen aan bepaalde aanwijzingen. Het ligt niet altijd aan een ander, vraag jezelf bijv. eens af of je zelf wel duidelijk bent geweest..
Sammie schreef:Vandaag de dag kom je toch ook aan je bed partners via je iPhone? Dan kun je elkaar net zo goed tijdens de sex appenNee, dan zeg je wat je wel wil en fijn vindt.. Jemig.. Dat is toch geen hogere wiskunde.. Is jullie generatie nu zo vergroeit met hun Iphone dat normaal communiceren er niet bij zit? Dat zulke dingen niet eens in je opkomt om aan te geven wat je dan wel graag wil.. Op je voorhoofd staat het immers niet..
Nee dat lossen we op door dan maar vooraf het bed in te duiken. Verder niks zeggen. Moet in 1x goed zijn. Immers hoe iemand wipt is natuurlijk een stuk belangrijker dan de gemoedstoestand waarin je de persoon het meest van de tijd mee maakt.
Sunrise19 schreef:Een relatie wel of niet beginnen met seks is maar net wat je zelf wilt. Vergeten jullie dames dan niet dat jullie net zo goed tegen kunnen vallen en een man daarom een deurtje verder kijkt?
Yonker schreef:Je kunt natuurlijk nog overwegen om niet zo snel het bed in te duiken met iemand. Eerst iemand leren kennen, kijken of het wel het juiste relatiemateriaal is. Want als dat niks is.. hoef je je ook niet af te vragen hoe je de standjes in bed uit moet gaan leggen uit angst om iemand onzeker te maken..Ik heb nergens gezegd dat ik er geen moeite in wil steken, in tegendeel zelfs. Ik vraag me gewoon af wat mensen in zo'n scenario doen. Ik snap jou reactie ook wel maar vraag mezelf stiekem echt af wat ik zou doen.... en heel eerlijk als je net iemand kent en het een prille relatie is... ga je dan iemand helemaal uitleggen dat je in bed alles anders wil? Nou nee ik niet iig, want dat maakt diegene ook onnodig onzeker wat ook niet ten goede komt van een relatie.
Sammie schreef:Yonker schreef:Je kunt natuurlijk nog overwegen om niet zo snel het bed in te duiken met iemand. Eerst iemand leren kennen, kijken of het wel het juiste relatiemateriaal is. Want als dat niks is.. hoef je je ook niet af te vragen hoe je de standjes in bed uit moet gaan leggen uit angst om iemand onzeker te maken..Ik heb nergens gezegd dat ik er geen moeite in wil steken, in tegendeel zelfs. Ik vraag me gewoon af wat mensen in zo'n scenario doen. Ik snap jou reactie ook wel maar vraag mezelf stiekem echt af wat ik zou doen.... en heel eerlijk als je net iemand kent en het een prille relatie is... ga je dan iemand helemaal uitleggen dat je in bed alles anders wil? Nou nee ik niet iig, want dat maakt diegene ook onnodig onzeker wat ook niet ten goede komt van een relatie.

Dat weet ik..
PowerReiner schreef:Whahaha dat is niet wat ik zeg.
Iemand die onervaren is, of je moet elkaar leren kennen is imo totaal iets anders dan echt slecht in bed.
Edit: En ja, sex is zeer belangrijk bij mij in een relatie. Niet het belangrijkst, maar toch wel in de top 3. Slechte sex is imo iemand waarbij je in bed geen klik hebt, of dingen niet bespreekbaar kan maken. Dat is toch echt een breekpunt voor mij. I want freaking fireworks( en nee, de eerste keer is dat het bijna nooit, maar daar kan ik toch wel goed uit afleiden of het gaat werken of niet)