[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:39

Palmera schreef:
Ailill schreef:
Hoe laat ben je hier *grijns*?

Waar o waar, komt die eeuwige drift tot bewijzen toch vandaan? :')
Het is een natuurlijke drang :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:49

Munnie schreef:
Hahaha was idd positief maar ik ga wel horen of je het ook bewezen hebt volgens mij _O-
D'r staat nog niets vast :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:50

KellyR schreef:
Haha, hohoho ik heb niks gezegd dat dat bij mij moest gebeuren :o
Gaat ook moeilijk aangezien ik nu in Zweden woon :brr:
Spoiler:
Maar anders....

Edit: En ik vind trouwens het topic niet zo zwart wit wat tussendoor steeds heen en weer wordt gegooid. Het zijn gewoon meningen van mensen... Sommige mensen willen SM en andere willen er niks mee te maken hebben. Allebei rechts of allebei links van die mening is prima, maar als je rechts en links hebt werkt dat natuurlijk. Zo is dat met alle soorten en maten van seks
Ach, dan hoef ik geen ijsklontjes mee te nemen, da's juist handig!

Yonker

Re: [18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:14

Ik heb ook altijd gezegd dat iemand die slecht in bed is echt een afknapper is... maar.... ik ben momenteel serieus met iemand aan het daten, moet ik dan in de date fase maar met hem naar bed om het te proberen??? :Y)
Vind dat best lastig _O- Want stel het wordt serieus en je deelt dan pas het bed... en het valt zooooooo ontzettend tegen, zeg je dan ja sorry maar je bent slecht in bed ik zie het niet meer zitten?? :=

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:25

Dat is ook l7llig.
Daarom kies ik ervoor om sex te hebben voor een relatie van start gaat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:27

Ja maar.... ik heb gemerkt om echt te weten of iemand het serieus meent of alleen maar uit is op seks moet je niet te snel met iemand het bed in duiken. Vind het dus sowieso best lastig... en als je verliefd bent en de bedprestaties vallen tegen... dan ga je ook niet zomaar een prille relatie beëindigen denk ik zo. Vind het nogal een moeilijke kwestie :Y)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:30

Dat is inderdaad lastig. Je moet sex hebben met iemand wanneer je er aan toe bent met diegene en niet eerder, maar dat maakt dit wel lastig idd.

Ik heb altijd het geluk gehad dat het verlangen altijd vroeg kwam in de relatie, waardoor het nog pril genoeg was om er een punt achter te zetten.
Moet wel eerlijk zeggen dat voor mij persoonlijk, als ik dat verlangen niet al snel zou hebben de relatie waarschijnlijk ook geen kans van slagen heeft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:31

Nee, dan zeg je wat je wel wil en fijn vindt.. Jemig.. Dat is toch geen hogere wiskunde.. Is jullie generatie nu zo vergroeit met hun Iphone dat normaal communiceren er niet bij zit? Dat zulke dingen niet eens in je opkomt om aan te geven wat je dan wel graag wil.. Op je voorhoofd staat het immers niet..

Nee dat lossen we op door dan maar vooraf het bed in te duiken. Verder niks zeggen. Moet in 1x goed zijn. Immers hoe iemand wipt is natuurlijk een stuk belangrijker dan de gemoedstoestand waarin je de persoon het meest van de tijd mee maakt. :+

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:32

Echt verliefd is idd waar. Het klopt wat je zegt.

Heel stom gezegt naar meestal heb ik een tijd eerst een sex-relatie. Nog nieteens als we al bevriend waren. Dit is vaak van te voren niet het geval. En van het een kwam het ander. En nu inmiddels 2 jaar trouw in een relatie.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:35

Whahaha dat is niet wat ik zeg.

Iemand die onervaren is, of je moet elkaar leren kennen is imo totaal iets anders dan echt slecht in bed.

Edit: En ja, sex is zeer belangrijk bij mij in een relatie. Niet het belangrijkst, maar toch wel in de top 3. Slechte sex is imo iemand waarbij je in bed geen klik hebt, of dingen niet bespreekbaar kan maken. Dat is toch echt een breekpunt voor mij. I want freaking fireworks :D ( en nee, de eerste keer is dat het bijna nooit, maar daar kan ik toch wel goed uit afleiden of het gaat werken of niet)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:40

Reageer je nu op mijn post met 'Whaa dat is niet wat ik zeg'? Want mijn reactie was niet op jouw post :+ Dat zou gezien het korte tijdsbestek wel knap zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:41

Sammie schreef:
Nee, dan zeg je wat je wel wil en fijn vindt.. Jemig.. Dat is toch geen hogere wiskunde.. Is jullie generatie nu zo vergroeit met hun Iphone dat normaal communiceren er niet bij zit? Dat zulke dingen niet eens in je opkomt om aan te geven wat je dan wel graag wil.. Op je voorhoofd staat het immers niet..

Nee dat lossen we op door dan maar vooraf het bed in te duiken. Verder niks zeggen. Moet in 1x goed zijn. Immers hoe iemand wipt is natuurlijk een stuk belangrijker dan de gemoedstoestand waarin je de persoon het meest van de tijd mee maakt. :+

Geloof mij, je kan nog zoveel praten en zeggen wat je fijn vindt maar als diegene het niet snapt... dan snapt diegene het niet. :Y)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:41

O idd.... maar gezien wat er in je post stond denk ik ook wel dat het op mijn eerdere post ook van toepassing zou kunnen zijn :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:51

Yonker schreef:
Geloof mij, je kan nog zoveel praten en zeggen wat je fijn vindt maar als diegene het niet snapt... dan snapt diegene het niet. :Y)

Seks is dus hogere wiskunde... :)* Vandaar dat iedere idioot het kan.. :')

Afhankelijk van wat je wil (zweepjes, hondenstront e.d. zal eerder met afkeur te maken hebben :Y) ) valt er niet veel te snappen aan bepaalde aanwijzingen. Het ligt niet altijd aan een ander, vraag jezelf bijv. eens af of je zelf wel duidelijk bent geweest..

Excuse me for my sarcasm.. Ik kan het niet helpen dan dat ik bepaalde reacties gewoon lees dat men zelf geen moeite wil steken in de (prille) relatie. En daar de ander de schuld van wil geven. Soms zijn dingen gewoon not meant to be, maar wees daar dan eerlijk in ipv ‘de ander’ of ‘zijn wipwapje’ de schuld te geven. Zo zijn er ook mannen met een leuke wipwap, maar meer dan dat ook niet. Ga je dan enkel af op die wipwap kom je toch van een koude kermis thuis. ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:52

Sammie schreef:

Vandaag de dag kom je toch ook aan je bed partners via je iPhone? Dan kun je elkaar net zo goed tijdens de sex appen :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:54

Ik heb nergens gezegd dat ik er geen moeite in wil steken, in tegendeel zelfs. Ik vraag me gewoon af wat mensen in zo'n scenario doen. Ik snap jou reactie ook wel maar vraag mezelf stiekem echt af wat ik zou doen.... en heel eerlijk als je net iemand kent en het een prille relatie is... ga je dan iemand helemaal uitleggen dat je in bed alles anders wil? Nou nee ik niet iig, want dat maakt diegene ook onnodig onzeker wat ook niet ten goede komt van een relatie.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:59

@Geryon: Mijn ervaring met open relaties is dat dit de laatste strohalm is om aan vast te pakken, voor de relatie echt definitief over is. Vandaar ook mijn vraag :)

Dit dan wel bij mensen tussen de 20-40 jaar en allemaal met al jaren een vaste relatie met elkaar. Zal vast en zeker ook anders gaan, maar genoeg swingers gesproken waarbij de een het toch eigenlijk deed voor de ander :)

Een relatie wel of niet beginnen met seks is maar net wat je zelf wilt. Vergeten jullie dames dan niet dat jullie net zo goed tegen kunnen vallen en een man daarom een deurtje verder kijkt? :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:00

Ailill schreef:
Vandaag de dag kom je toch ook aan je bed partners via je iPhone? Dan kun je elkaar net zo goed tijdens de sex appen :D

:') En als je moeder nu opeens tussendoor appt :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:04

Sunrise19 schreef:
Een relatie wel of niet beginnen met seks is maar net wat je zelf wilt. Vergeten jullie dames dan niet dat jullie net zo goed tegen kunnen vallen en een man daarom een deurtje verder kijkt? :=

Ja tuurlijk, maar is het woordje relatie eraan geven dan zekerheid dat de man niet een deurtje verder gaat kijken na tegenvallende seks??
Dat vraag ik me dus serieus af hoe men daarin staat....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:07

Yonker schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ik er geen moeite in wil steken, in tegendeel zelfs. Ik vraag me gewoon af wat mensen in zo'n scenario doen. Ik snap jou reactie ook wel maar vraag mezelf stiekem echt af wat ik zou doen.... en heel eerlijk als je net iemand kent en het een prille relatie is... ga je dan iemand helemaal uitleggen dat je in bed alles anders wil? Nou nee ik niet iig, want dat maakt diegene ook onnodig onzeker wat ook niet ten goede komt van een relatie.
Je kunt natuurlijk nog overwegen om niet zo snel het bed in te duiken met iemand. Eerst iemand leren kennen, kijken of het wel het juiste relatiemateriaal is. Want als dat niks is.. hoef je je ook niet af te vragen hoe je de standjes in bed uit moet gaan leggen uit angst om iemand onzeker te maken..

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:08

Ik gok dat de meeste mannen minder oppervlakkig zijn dan veel vrouwen :j Heb best een grote vriendengroep en daarin hoor je ook genoeg. Maar mannen nemen eerder genoegen met wat mindere seks dan de vrouwen :)

edit: Om wat Sammie zegt, ze willen een goede relatie niet verpesten door slechte seks.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:12

Ailill schreef:
Munnie schreef:
Hahaha was idd positief maar ik ga wel horen of je het ook bewezen hebt volgens mij _O-
D'r staat nog niets vast :')

Aaaah :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:14

Gewoon meteen op de eerste date met elkaar in bed belanden werkt ook prima hoor :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:16

Sammie schreef:
Yonker schreef:
Je kunt natuurlijk nog overwegen om niet zo snel het bed in te duiken met iemand. Eerst iemand leren kennen, kijken of het wel het juiste relatiemateriaal is. Want als dat niks is.. hoef je je ook niet af te vragen hoe je de standjes in bed uit moet gaan leggen uit angst om iemand onzeker te maken..

Ja dat kan je idd overwegen... maar... dan leer je de intieme kant van iemand niet kennen en dat hoort toch wel ook bij iemand?? Of is dat niet zo belangrijk als ik denk dat het is.
Ik heb idd ook tegen mezelf gezegd, rustig aan eerst elkaar leren kennen... en heel eerlijk is dit de eerste keer dat het nu zo gaat en vraag ik me gewoon echt serieus af hoe het bij andere gaat :=

Ja dat werkt Eulogy _O- Dat weet ik.. _O-

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:17

PowerReiner schreef:
Whahaha dat is niet wat ik zeg.

Iemand die onervaren is, of je moet elkaar leren kennen is imo totaal iets anders dan echt slecht in bed.

Edit: En ja, sex is zeer belangrijk bij mij in een relatie. Niet het belangrijkst, maar toch wel in de top 3. Slechte sex is imo iemand waarbij je in bed geen klik hebt, of dingen niet bespreekbaar kan maken. Dat is toch echt een breekpunt voor mij. I want freaking fireworks :D ( en nee, de eerste keer is dat het bijna nooit, maar daar kan ik toch wel goed uit afleiden of het gaat werken of niet)

Ow maar ik ken ze eerste keer met het freaking firework!
En als je dan met zo iemand in bed bent beland wil je niet meer delen hoor ook al is het geen relatie materiaal. }>

Daarbij heb ik ook echt geen tijd voor relaties want ik ben daar veel te druk voor om een relatie op te bouwen.