@ Karuna:
Ik werk bij een zeer klein advocatenkantoor bestaande uit mijn baas en mijzelf
. Iemand anders meenemen uit het bedrijf is dus geen optie haha. Als ze vandaag nog geen duidelijke reactie hebben gegeven, ga ik wel even met mijn rechtsbijstand contact opnemen.@ kiki1976:
Ik woon in Amersfoort. Ik heb er inderdaad ook al over nagedacht hoe het zou zitten als hun aankomen met een motor die bij wijs van spreken een ton meer op de teller heeft. Ik heb de auto bewust gekocht met relatief weinig op de teller voor zijn leeftijd, dus ik zou de auto zeker weigeren op het moment dat er een "mindere" motor in wordt geplaatst. Hoe dat juridisch zit, moet ik nog even uitzoeken.
@ Diablo & anneliesdj:
Bedankt voor de linkjes, Annelies. Ik ga ze zometeen even rustig lezen! Mijn baas zei dat hun het in principe netjes oplossen, al is het wel slordig dat de auto alwéér stuk is. Ik weet ook niet of hun hier wat aan kunnen doen, daar ben ik niet technisch genoeg voor. Ze gaven wel toe dat het defect in het zelfde onderdeel zit als vorige keer.
. Ik ga nu nog een poging wagen om te bellen (vol zenuwen.. vind het echt niet prettig er steeds achteraan te moeten, maar wat moet dat moet). Mochten ze weer niet opnemen of geen informatie geven, dan stuur ik ze zeker even een mail (met het hoofdkantoor in de CC).
Gelukkig mag ik even de auto van mijn vader lenen om naar mijn bijrijdpaardje te gaan, even rust en mijn gedachten verzetten.