Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Prima gedaan TS. Zolang je maar eerlijk blijft hoeft dat ook geen probleem te zijn. En hoe sta je er nu eigenlijk in? Is je behoefte om hem te spreken er nog steeds?
slimmerik schreef:Misschien moet je heel summier naar je ouders zijn: er is wat trammelant op de opleiding waar ik jullie niet over in kan(mag) lichten omdat het privacy gevoelig ligt. Ben daar erg mee bezig dus sorry voor mijn afwezig gedrag....
En ik zou inderdaad geen gesprek of contact op wat voor een manier dan ook met hem zoeken ..... eerst moet het achter de rug zijn allemaal en misschien heb je dan geen behoefte. Is dat wel zo dan een gesprek met iemand erbij. Je vertrouwenspersoon komt dan denk ik het eerst in aanmerking.
senna21 schreef:Fijn dat het gesprek goed is verlopen. Knap gedaan.
Wat betreft je thuissituatie: heb je dit besproken met je vertrouwenspersoon? Misschien heeft hij een tip of kan je hierin steunen.
franka75 schreef:Misschien is het juist goed om je ouders in te lichten ze zullen er van schrikken maar verder loopt alles al, daar zullen ze niet heel veel meer aan kunnen doen. En ze zullen ook begrijpen waarom je op dit moment er niet helemaal bij bent. wie weet wat voor steun je nog kan krijgen. van ze