Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:54

Ik heb vanmiddag samen met mijn 2 dochters een paar van opa's lekkere chocolatjes gepakt zonder te vragen.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:55

Wat een leuk topic toch.

Deur open doen doe ik ook niet. Telefoon enkel als die persoon in mijn telefoonboek staat. Onbekende nummer en zeker privé nummers neem ik niet op. Zelfs niet nu ik op een vrij belangrijk telefoontje wacht en ik weet dat deze persoon anoniem belt :')

Ik durf niet te lachen in het openbaar zonder hand voor mijn mond, omdat ik mij schaam voor mijn gebit :o Vaak denken mensen daardoor dat ik een asociaal geval ben >;)

Ik zal eens nadenken over andere confessions.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:56

Tillie20 schreef:
puppy1128 schreef:
Dat doet mijn moeder niet.. Ja als je er domweg voor springt. :')
Maar ik kom ook wel eens van die mensen tegen: ja je moet(!!) aan de kant want ik ben invalide. Leuk voor je, dat ben ik ook maar ik kan nog lopen.. En ik moet niet aan de kant, en ga ook niet aan de kant met zo'n toon.. Want je kan het ook gewoon netjes vragen.

Of kindertjes die ik totaal niet ken vervelend doen.. Ik negeer ze.. Maar als ze te dicht bij mij staan willen ze me ook niet meer kennen. :=

En ik voed ook gerust ander mans dieren op als ze het zelf niet doen. Laatst een hond (border collie achtig iets) die dacht doodleuk achter de paarden te kunnen gaan.. Bazin tegen der vriend zeggen: doe der wat aan.. Maar zelf ook weg lopen. Dan voed ik die hond op.. Nou die hond keek mij aan met zo'n blik van: shiiiittt. _O-

En als baasjes wat van zeggen, ja dan moet je je hond maar bij je houden.. En als je dat niet kan doe je hem vast.. Niet zo moeilijk toch?

Steep:
Stond Hea? Weg gegaan is plaats vergaan :')

Over mensen met zo'n instelling heb ik het inderdaad. Vind het geweldig dat mensen met een bepaalde vorm van een handicap/functiebeperking nu ook lekker buiten kunnen komen en zelfstandiger kunnen zijn. Maar een beetje respect voor andere mensen is wel op zijn plaats :j

Ja dat heb ik ook. :J Ik heb enkele keren bij een mevrouw moeten werken die in een rolstoel zit. Ik werk in de thuiszorg als vakantiewerker. Ik doe altijd mijn uiterste best,maar deze mevrouw was gewoon onbeschoft en had de houding van jij bent maar een schoonmaakhulp en stelt niets voor. Tja ik heb het huis netjes schoongemaakt en gedaan wat mevrouw doet, maar alleen het hoognodige en niets extra's.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:57

Ik was vroeger heeel erg.

Altijd als k te laat was draaide ik mn horloge terug.

En mm vader maar naar de horlogemaker gaan.
Meneer deze werkt prima hoor :+

Verder
Ik heb ooit een furby gehad en die liet ik vallen.
Ding stuk.

Bij mn ouders een meisje uit de straat de schuld gegeven die ik niet mocht.
Heb toen een nieuwe gekregen van mn ouders.

En ik ben ooit heel ziek geweest.
In die tijd geboden op een shetland pony.
Bod werd geacsepteerd.
Ik die pony gekocht een shet.
Maar mn ouders wisten het niet.
Gezegd dat ik die voor training had.
Of ik hem zadelmak wilde maken.
En na 2maanden liet mevrouw niks meer horen.
Ouders kwamen er achter en waren woest.
Hij stond bij mn toen verzorgpony gratis en voor niks.

Voorstraf moest ik het zelf.vertellen en stalling bestalen.
4dagen na mn biegt werd hij ziek en ingeslapen.
Moest ik ook zelf betalen.

Nooooit meer stiekem iets gedaan thuis.

Verder ooit de kat van de buren kaal geknipt.
Hij had mn parkiet opgegeten die binnen stond.
Was namelijk naar binnen geglipt en de buren zeiden ja jammer dan.

En toen ik net mn rijbewijs had en mn nieuwe auto(kia sorento) die veeeeel groter was dan mn les auto(golfje 5).
Per ongeluk mn spiegel stuk gereden tegen andere auto.
Die auto had niks maar ik wel.

Tegen mn ouders gezegd dat t op de club gebeurd was onder de paardrijles en hebben ze het voor me betaald.
Durf t nog steeds niet op te biegten

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:07

japielover schreef:

Verder
Ik heb ooit een furby gehad en die liet ik vallen.
Ding stuk.

Bij mn ouders een meisje uit de straat de schuld gegeven die ik niet mocht.
Heb toen een nieuwe gekregen van mn ouders.

En ik ben ooit heel ziek geweest.
In die tijd geboden op een shetland pony.
Bod werd geacsepteerd.
Ik die pony gekocht een shet.
Maar mn ouders wisten het niet.
Gezegd dat ik die voor training had.
Of ik hem zadelmak wilde maken.
En na 2maanden liet mevrouw niks meer horen.
Ouders kwamen er achter en waren woest.
Hij stond bij mn toen verzorgpony gratis en voor niks.

Voorstraf moest ik het zelf.vertellen en stalling bestalen.
4dagen na mn biegt werd hij ziek en ingeslapen.
Moest ik ook zelf betalen.

Nooooit meer stiekem iets gedaan thuis.

En toen ik net mn rijbewijs had en mn nieuwe auto(kia sorento) die veeeeel groter was dan mn les auto(golfje 5).

Tegen mn ouders gezegd dat t op de club gebeurd was onder de paardrijles en hebben ze het voor me betaald.

De buren waren er vast niet zo blij mee, maar zoals je het allemaal opnoemt .. HI-LA-RISCH!! _O- Veeg me maar op! :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:10

SarahIlse schreef:
japielover schreef:

De buren waren er vast niet zo blij mee, maar zoals je het allemaal opnoemt .. HI-LA-RISCH!! _O- Veeg me maar op! :')

Die waren woest hahaha.

Ze kijken me nu 16 jaar later nog niet aan.
Ben nu 25 hihi

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:00

Whahaha.....arme kat

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:06

Heb echt dubbel gelegen om sommige posts hier.

De enige die nu in mij opkomt is dat ik vroeger, toen ik boos was op mijn zusje haar tandenborstel door de zeep heb gehaald. Helaas kreeg ik gelijk de schuld..

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:14

Ik kan nog steeds geen klok kijken, alleen de digitale klok.. :o

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:15

japielover schreef:

Dit! Alleen toen met m'n mobiele telefoon

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:17

Ik stalk wel eens mensen :’) Al hebben ze het zelf niet door :+
Bijvoorbeeld ik heb een app voor instagram waarmee je kan zien wat mensen geliked etc. hebben :’)

En ik ken veel mensen , weet veel over sommige , maar eigenlijk weten sommige denk ik niet eens wie ik ben := :roll:

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:18

DynamiteS schreef:

Ik heb juist moeite met digitaal klok kijken. Ben nu al een aantal keer ergens aangekomen om half vijf ipv half zes, omdat ik 17.30 dus als half vijf had gelezen. Schaam me hier eigenlijk wel voor.

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:20

Oh dit topic is geweldig!
Zodra je in je geheugen moet graven naar confessions zijn ze nog aardig lastig naar boven te halen. Maar er is me er altijd eentje bijgebleven. Ooit was ik op vakantie in Frankrijk en ik vroeg aan m'n broertje of hij het durfde om het stroomdraad aan te raken. En ik heb hem netzolang aangemoedigd totdat hij het deed. En het deed heel veel pijn en hij moest huilen... OEPS. :=

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:23

welke ik ook nog ken van vroeger, mn broertje op alle kinderen op vakantie af laten gaan om contact te zoeken en als het hem gelukt was dr zelf mee door gaan als vakantie vriendjes :o

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:25

ierusju schreef:
DynamiteS schreef:

Ik heb juist moeite met digitaal klok kijken. Ben nu al een aantal keer ergens aangekomen om half vijf ipv half zes, omdat ik 17.30 dus als half vijf had gelezen. Schaam me hier eigenlijk wel voor.

Is ook super irritant, durf het ook nooit tegen mensen toe te geven. Leuk als iemand in een groep aan je vraagt hoelaat het is, dan moet ik echt op mijn telefoon kijken. Verschrikkelijk vind ik dat, oefen het zo veel mogelijk maar het wil maar niet lukken.. zucht... :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:30

ierusju schreef:

Precies de reden dat mijn telefoon de tijd op de amerikaanse manier weer geeft (AM/PM), dan hoef ik niet elke keer -12 te doen :\

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:37

Leuk dit topic!
Ooit was ik uit met vriendinnen en we stonden in een kring. Het was echt heel druk en achter een vriendin van mij was een soort looppad. Alleen kwam er zo'n asociale gozer aan die iedereen aan de kant beukte. Dus ook mijn vriendin lag bijna op de grond. En die jongen loopt mooi door. Terwijl mijn vriendin bezig was met opstaan heb ik die jongen even een harde duw gegeven waardoor hij zo ongeveer op de grond lag. Ik deed snel alsof er niks gebeurt was en ging weer verder met dansen. Hij dacht dus dat die vriendin hem had geduwd en werd heel boos op haar. Ik heb toch gelachen hoe mijn vriendin hem beweerde dat zei het echt niet was.
Uiteindelijk maar aan haar verteld en werd ze boos op mij omdat ik het niet gezegd had. Ik dacht dat ik beter me mond kon houden. Anders had ik sowieso een klap ontvangen. :')

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:38

meikelief schreef:
Rebecca schreef:
Oh bij de dierenwinkel brokjes uit de grote bakken pikken , in zakken stoppen en buiten opeten :x

hondbrokjes ? := :r _O-

Ik at als peuter de brokjes van de kat. Er nog een foto van ook helaas!!!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:43

Ik krijg de hele zomer al regelmatig pakketjes van h&m, boohoo etc. En om te voorkomen dat ik vreemde gezichten krijg thuis heb ik eerst al vaak verkondigt dat ik ècht broeken nodig heb en als er dan een pakketje binnenkomt: " Ja dat zijn een paar broeken, waren in de aanbieding! " In werkelijkheid zaten er dan misschien maar 1 à 2 broeken in en stuk of 3/4 shirt of andere dingen... :') Ergste vind ik nog, heb nog maar 1 nieuwe broek erbij die goed past.. :(

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:48

jsofie schreef:
Ik at als peuter de brokjes van de kat. Er nog een foto van ook helaas!!!

Ik at altijd madeliefjes. :')
En als het zomer was hadden we op school altijd een grasveld waar we op mochten spelen, dan deden er altijd een paar jongetjes koeien na & gingen ze gras staan eten. }:0 :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:49

Ik durf mijn tandenborstel niet te laten slingeren bij mijn vriend thuis omdat ze daar tandenborstels delen.. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:50

_Yasmine_ schreef:
Ik durf mijn tandenborstel niet te laten slingeren bij mijn vriend thuis omdat ze daar tandenborstels delen.. :')

IEUW IEUW IEUW IEEEEEUW :r :r :r

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:56

Nou overdrijven kan ook toch? :+ :=

Confession van mij wat ik altijd al doe en nu nog. Gewoon leugens bedenken om onder iets uit te komen. Vaak zelfs gewoon afspreken met mijn beste vriendinnen ofzo, van wie ik hou! Maar ik mijn mijn stomme sociale angststoornis probeer er dan toch altijd onderuit te komen.
Stom genoeg is, ze weten van mn angsten, en steunen me hier helemaal in. Maar toch blijf ik smoezen verzinnen om niet te komen ipv gewoon te vertellen dat ik niet wil. _-:(

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:18

Dat ik mijn eerste maandverbandjes andersom heb geplakt, met de opvangkant naar buiten :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:19

Eight schreef:
Dat ik mijn eerste maandverbandjes andersom heb geplakt, met de opvangkant naar buiten :o

Auw. :')