Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vaak denken mensen daardoor dat ik een asociaal geval ben
Tillie20 schreef:puppy1128 schreef:Dat doet mijn moeder niet.. Ja als je er domweg voor springt.
Maar ik kom ook wel eens van die mensen tegen: ja je moet(!!) aan de kant want ik ben invalide. Leuk voor je, dat ben ik ook maar ik kan nog lopen.. En ik moet niet aan de kant, en ga ook niet aan de kant met zo'n toon.. Want je kan het ook gewoon netjes vragen.
Of kindertjes die ik totaal niet ken vervelend doen.. Ik negeer ze.. Maar als ze te dicht bij mij staan willen ze me ook niet meer kennen.
En ik voed ook gerust ander mans dieren op als ze het zelf niet doen. Laatst een hond (border collie achtig iets) die dacht doodleuk achter de paarden te kunnen gaan.. Bazin tegen der vriend zeggen: doe der wat aan.. Maar zelf ook weg lopen. Dan voed ik die hond op.. Nou die hond keek mij aan met zo'n blik van: shiiiittt.
En als baasjes wat van zeggen, ja dan moet je je hond maar bij je houden.. En als je dat niet kan doe je hem vast.. Niet zo moeilijk toch?
Steep:
Stond Hea? Weg gegaan is plaats vergaan
Over mensen met zo'n instelling heb ik het inderdaad. Vind het geweldig dat mensen met een bepaalde vorm van een handicap/functiebeperking nu ook lekker buiten kunnen komen en zelfstandiger kunnen zijn. Maar een beetje respect voor andere mensen is wel op zijn plaats
japielover schreef:Ik was vroeger heeel erg.
Altijd als k te laat was draaide ik mn horloge terug.
En mm vader maar naar de horlogemaker gaan.
Meneer deze werkt prima hoor![]()
Verder
Ik heb ooit een furby gehad en die liet ik vallen.
Ding stuk.
Bij mn ouders een meisje uit de straat de schuld gegeven die ik niet mocht.
Heb toen een nieuwe gekregen van mn ouders.
En ik ben ooit heel ziek geweest.
In die tijd geboden op een shetland pony.
Bod werd geacsepteerd.
Ik die pony gekocht een shet.
Maar mn ouders wisten het niet.
Gezegd dat ik die voor training had.
Of ik hem zadelmak wilde maken.
En na 2maanden liet mevrouw niks meer horen.
Ouders kwamen er achter en waren woest.
Hij stond bij mn toen verzorgpony gratis en voor niks.
Voorstraf moest ik het zelf.vertellen en stalling bestalen.
4dagen na mn biegt werd hij ziek en ingeslapen.
Moest ik ook zelf betalen.
Nooooit meer stiekem iets gedaan thuis.
Verder ooit de kat van de buren kaal geknipt.
Hij had mn parkiet opgegeten die binnen stond.
Was namelijk naar binnen geglipt en de buren zeiden ja jammer dan.
En toen ik net mn rijbewijs had en mn nieuwe auto(kia sorento) die veeeeel groter was dan mn les auto(golfje 5).
Per ongeluk mn spiegel stuk gereden tegen andere auto.
Die auto had niks maar ik wel.
Tegen mn ouders gezegd dat t op de club gebeurd was onder de paardrijles en hebben ze het voor me betaald.
Durf t nog steeds niet op te biegten
Veeg me maar op!
SarahIlse schreef:japielover schreef:
Verder ooit de kat van de buren kaal geknipt.
Hij had mn parkiet opgegeten die binnen stond.
Was namelijk naar binnen geglipt en de buren zeiden ja jammer dan.
En toen ik net mn rijbewijs had en mn nieuwe auto(kia sorento) die veeeeel groter was dan mn les auto(golfje 5).
Per ongeluk mn spiegel stuk gereden tegen andere auto.
Die auto had niks maar ik wel.
Tegen mn ouders gezegd dat t op de club gebeurd was onder de paardrijles en hebben ze het voor me betaald.
Durf t nog steeds niet op te biegten
De buren waren er vast niet zo blij mee, maar zoals je het allemaal opnoemt .. HI-LA-RISCH!!Veeg me maar op!
ierusju schreef:DynamiteS schreef:Ik kan nog steeds geen klok kijken, alleen de digitale klok..
Ik heb juist moeite met digitaal klok kijken. Ben nu al een aantal keer ergens aangekomen om half vijf ipv half zes, omdat ik 17.30 dus als half vijf had gelezen. Schaam me hier eigenlijk wel voor.
ierusju schreef:Ik heb juist moeite met digitaal klok kijken. Ben nu al een aantal keer ergens aangekomen om half vijf ipv half zes, omdat ik 17.30 dus als half vijf had gelezen. Schaam me hier eigenlijk wel voor.
Ergste vind ik nog, heb nog maar 1 nieuwe broek erbij die goed past..