Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huertecilla schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin
Inderdaad.
Het enige wat zéker is:
- is dat ze stiekem in zijn telefoon heeft gekeken,
- ze van alles op Bokt ventileert,
- hém niets vertelt,
- nog eerst met hem op vakantie wil.
Maar doen, dit wordt modaal normaal, zelfs goéd gevonden, wat deze draad nuttige leesstof maakt en ík ga van mijn weekeinde genieten.
Zonder de ongezonde achterklap en dergelijke
marleen_usar schreef:16 pagina`s verder en welke acties zijn er nu ondernomen? Je kan het wel blijven uitstellen maar daar heb je alleen jezelf maar mee.

KoudbloedKim schreef:Ik héb niet eens een telefoon waar je mee kunt appen.![]()
Nooit gehad ook...
Heb een prepaid telefoontje die je in kunt klappen die ik meeneem op Buitenrit, voor noodgevallen of als de instructeur eens iets later is, dat ik dat weet.
Maar verder...
Lusitana schreef:Mij ex gings scheiden, maar wel eerst op vakantie met zijn toekomstige ex. Ik vind dat het toppunt van schijnheiligheid en inhaligheid. De vakantie niet laten lopen is belangrijker dan eerlijkheid...
. _Nancy schreef:Ik kijk heel vaak op de telefoon van mijn vriend.
Heeft niks met wantrouwen te maken, hij leest de mijne net zo goed
Zou toch ook raar zijn als je niet in je vriend(in) zijn of haar telefoon mag kijken?
Ik vind dat geen privacy schenden of wat dan ook, ik vind dat heel normaal dat dat mag.
Je hebt immers toch niks te verbergen voor elkaar?
Als ik zoiets zou zien, kan ik dat niet stilhouden en doen alsof er niks aan de hand is.
Ik zou het heeeeeel knap vinden als jij dat wel kan.
Ik zou toch, net als vele voor mij, de 'confrontatie' aangaan.