Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:31

Dat vind ik ook afschuwelijk, ik heb klassieke bruine en zwarte. Zal van het weekend eens een foto maken.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:32

ik hou van beiden super blinky opvallend en aan de andere kant de prada shabby chique look.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 10:21

Ja ik weet dat er verschil zit in de tassen van Guess, dat bedoelde ik met dat het afhangt van het model. Los daarvan vind ik voor een tas waar je al snel €100 aan geeft het toch ook zonde dat die echt verslijt...

Ik heb nu net 2 weken geleden eentje gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag en daar is aan het hengsel het randje al een stukje afgebroken zag ik, toch stom zoiets?
https://i.alza.cz/ImgW.ashx?fd=f4&cd=KPHB523&i=1.jpg

Ik ben overigens ook niet voor het schreeuwerige, neem altijd de minst opvallende mee :D maar een klein beetje speciaal mag ook wel eens. Moet zeggen dat die dat ik nu heb, zou ik zelf niet meteen gekozen hebben :o Ik ben niet zo voor de opvallende logo's... Maar goed, 't is wel een lief cadeautje natuurlijk :D
De laatste 2 die ik gekocht heb blijven nog vrij mooi, behalve dan die handvaten, dat randje slijt dus echt af blijkbaar. Ik gebruik zo'n tas dan ook wel echt dagelijks en prop er misschien soms wat teveel in, zou ik met een dure tas niet doen!

Ben net op reis geweest en op de luchthaven in Antalya (Turkije) was er MK, en met afslag, vond het een beetje verdacht goedkoop daar, of is dat normaal dan? Ik twijfelde... Achteraf bekeken misschien wel wat spijt van...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 10:31

Wat een prutkwaliteit dan Stral, als hij na 2 weken al beschadigingen vertoont. Zonde!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 11:13

Jep, dat is een deeltje 'geplakt' precies, echt niet zo netjes afgewerkt!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 12:15

Goh hey hoe durven ze het dan zo te verkopen. Vind ik nogal lef hebben!

Ik ga vandaag eens opzoek bij Chanel, Dior of YSL voor een fleurige zomerse nagellak! (ICI paris)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 12:19

Vind de make up van YSL super, heb de touche eclait voor de wallen onder mijn ogen en werkt het altijd netjes weg. Mijn moeder heeft de mascara ervan en is ook helemaal tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 12:20

Touche eclat vins ik ook erg fijn :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 12:33

Ja die is inderdaad erg prettig in gebruik! En je doet er ook heel lang mee is mijn ervaring.

Dior en Chanel nagellak is ook erg fijn en lakt heerlijk. Maar mijn favoriete nagellak merk blijft toch Essie. Ontelbare kleuren en blijft super zitten. Langer dan Chanel enz bij mij. Collistar blijft ook super lang zitten trouwens!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 12:35

Ik doe er inderdaad lang mee, heb die van mij nu sinds oktober en is nog niet op bij dagelijks gebruik. Heb er wel twee op voorraad gekocht.

Nagellak geen ervaring mee, gebruik dat nooit

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 13:06

Ohh mij zul je niet snel betrappen zonder nagellak :D Wel altijd classy kleuren, geen felgroen ofzo. De laatste tijd vaak nudetinten.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:01

Dior en Chanel nagellak vind ik vaak heel mooi, maar ook bij mij blijven de goedkopere varianten vaak beter zitten :) Het borsteltje van Dior lakt wel heel fijn!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:18

Ik koop alleen Essie en OPI eigenlijk. Vind/vond Chanel de prijskwaliteit niet in verhouding. :n Oog makeup van Chanel is wel heel fijn, Armani ook. Voor gezicht gebruik ik een beetje Laura Mercier.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:05

Jelleee schreef:
Ja die is inderdaad erg prettig in gebruik! En je doet er ook heel lang mee is mijn ervaring.

Dior en Chanel nagellak is ook erg fijn en lakt heerlijk. Maar mijn favoriete nagellak merk blijft toch Essie. Ontelbare kleuren en blijft super zitten. Langer dan Chanel enz bij mij. Collistar blijft ook super lang zitten trouwens!

OPI! :)
Chanel heb ik nog niet gehad maar hoor daar niet veel goeds van in vergelijking met inderdaad Essie en OPI enzo :)
Ooit een nagellakverslavingsshopaholicperiode gehad, ik heb er echt belachelijk veel :o
Om dan een half jaar geleden Gelish te ontdekken en de nagellak niet meer te gebruiken bijna :')

Qua verzorgingsproducten zweer ik bij Estee Lauder, en dan helemaal hun advanced night repair serum!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:15

Dat serum is inderdaad erg fijn. Ik heb van die lijn de oogcreme, maar ik gebruik op dit moment oogcreme van La Prairie :o
Verder zijn al mijn andere huidverzorgingsproducten van Clarins, al jaren. Na een lange zoektocht passen deze producten echt super bij mijn huid en ik vind een goede verzorging heel belangrijk.

Mijn vriend vindt het allemaal zwaar belachelijk maar stiekem gebruikt ie mn spulletjes :')

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:27

Ik heb ook eerst wat rondgezworven, een hele tijd Clinique gebruikt maar nu dus al dik 10 jaar Estee Lauder, je moet inderdaad kijken wat bij je past!

Ik heb mijn vriend een hele set producten van Vichy gekocht :D Mag er niet aan denken dat hij dat serum begint rond te strooien, is het net iets te duur voor :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:02

Dior en chanel blijft bij mij prul zitten, enigste dat goed blijft zitten is ilamanesque maar daar geraak je dan weer belachelijk slecht aan en de kleuren zijn beperkt.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 12:50

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:21

Hmm ik weet niet zo goed wat ik van die armband vind, ondanks dat ik een LV fan ben! Sowieso zou ik hem in een andere print dan damier ebene kiezen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 16:28

Ja ik vind de damier ebene heel leuk :P heb ook daar een tas van.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 18:21

Al vind ik de Damier Azur ook wel tof! maar heb bijna geen lichte kleding waar dat bij past geloof ik.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:13

Damier Azur print vind ik dan wel weer erg leuk!
Maar die vind ik wel op zijn mooist als het vachetta leder nog heel blank is. (nog niet verkleurd zegmaar) maar vroeg of laat zal het toch echt donkerder kleuren..

Ik heb alleen een keer gelezen dat iemand haar donkere spijkerbroek aan haar damier azur tas had afgegeven, het ging er ook niet meer af!
Dat is echt om van te janken! :')

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:26

Ojeetje, ook zonde!

Ik vind Damier Azur het mooist :) Heb anders wel niet echt veel met LV eigenlijk!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 17:46

Ik heb de armbanden in het echt gezien vandaag maar wow die zijn het geld echt niet waard hoor! dus die zijn weer van mijn wishlist af. Bij Chanel kon ik ook niet slagen want die hadden qua sieraden niks traditioneels met CC logo maar ben later wel bij Dior geslaagd :D ik zal zo een foto plaatsen.

Edit: De foto's! :D wat een heerlijke winkel was het!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:34

Het armbandje is niet echt mijn smaak, maar het gaat er natuurlijk om dat jij er blij mee bent, veel plezier ermee! :D