tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 09:26

Meer contact gehad dan goed voor me is :o Gewoon ouderwets vertrouwt en gezellig, alsof er niks veranderd is. Mja dat is nou net het probleem... :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:27

Jullie zoeken het ook teveel op hoor :P laat ze gaan, laat ze met rust. Focus je op je eigen toekomst.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:34

Ik zou m ook graag willen appen. Hoe ik me voel, hoe hij me kwetst met zn leugens en gedrag momenteel.
Maar ik sta der boven. Verdien niet zo iemand :n

Maar t blijft k u t _O-

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:47

Ik heb gelukkig helemaal niet belang bij om hem te appen.
Ti's dat we nu samen in de zelfde vriendengroep zitten waardoor het lastig is.
Maar anders had ik hem helemaal niet meer gezien/gesproken en geappt, dan had ik het hele contact en alles verbroken.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:57

Dreamy schreef:
SplashIsLief schreef:
Sometimes you have to walk away from what you want to find what you deserve.

Ondertussen overschaduwt mijn roze wolk, mijn gebroken hart, dus ik ben niet het beste voorbeeld :o

Vertel? :))

Nou, ik heb die van mij gisteren gevraagd over de film waar we nog naartoe zouden gaan. "We kijken nog wel" was z'n antwoord..
Nou, duidelijk toch :wave:

Dat is idd duidelijk.

Ik heb ook zo goed als geen contact meer, af en toe wat snapchats en soms wat appjes, en heel af en toe in de Soos (als ik ga dan), maar meer ook niet

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:23

xDenies schreef:
Jullie zoeken het ook teveel op hoor :P laat ze gaan, laat ze met rust. Focus je op je eigen toekomst.

Ik werd door hem geappt voor iets onbenulligs en dacht, ik vraag dan gelijk even of dat nog doorgaat. :j Daarna het gesprek weer verwijderd (heb z'n nr ook niet meer), doe ik altijd zodat ik hem niet ga appen of dingen terug kan lezen en kan denken "had ik maar" etc :))
Maar hij appt wel "vaak", was al de derde keer deze week..

En hij sloeg me vandaag op m'n arm in 't voorbij gaan (ik deed alsof ik druk aan't lezen was := )
Ik zoek het dus niet echt op.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:41

Oh het was niet dat gelijk iedereen via hier of via PB verantwoording aan mij moet afleggen hoor!

Ik geef alleen mijn eigen advies ;) Hoe ik het ervaren heb en hoe ik weet hoe jongens (kunnen) reageren als een ex maar aan ze blijft hangen.

Niet iedere jongen is het zelfde, dat weet ik natuurlijk .. maar toch.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:53

Het zal altijd lastig blijven. Maar als de relatie niet werkt, is afstand het beste.
Anders blijf je erin hangen..

Makkelijk gezegd he! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:57

Haha ooh het is zo makkelijk gezegd. Maar vier maanden geleden had ik er ook nog niet in geloofd!

Mijn voordeel .. ik had een artikel gelezen dat na drie maanden zo goed als alle mensen over hun break-up zijn. Dus daar hield ik me aan, drie maanden ....
Maar helaas! Na die drie maanden heb ik toch nog een paar keer flink gejankt ...

Nu nog drie maanden verder sta ik weer een beetje open voor een nieuwe lieve jongen in m'n leven :) En ik denk dat het me gaat lukken!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:05

Nou ik voel me dubbel. Soms kan ik wel janken, en doe ik het ook. Het andere moment realiseer ik mij hoe fout hij voor me was en wat hij nu doet. Hoe hij werkelijk is. Dat helpt mij er over heen komen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:09

Jaa, dat is heel goed :)

Ik zag gisteravond oude gesprekken & toevallig een foto (een super knappe....) maar ik schrok alleen dat ik het zag ... maar niet dat ik gelijk in janken uitbarstte. Ik mis de persoon van voor 01:00 14 dec. 2014.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:14

Nou ik realiseer me steeds meer dat het beter zo is en ik blij moet zijn dat ik van hem af ben.
Klinkt stom, maar bijvoorbeeld zoals afgelopen weekend. Dat bewijst maar weer dat ik wel beter dan hem verdien.
Volgens mij heb ik ook nog foto's van ons, die ik maar gauw moet verwijderen.
Als ik een foto op facebook van hem tegen kom scroll ik al gauw verder :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:17

Ik heb laatst ook alle foto's verwijderd. Ook hem van facebook verwijderd. Ik hoef niet te zien wat hij allemaal doet met zijn nieuwe vlam. Al na een krappe maand. Daarbij wil ik niet 1 van de vele meiden met achtergrond op zijn facebook zijn. Ik voel mij meer dan zomaar een bedgast. Waarschijnlijk zag hij me als sloof het hele jaar, maar om mijn eigenwaarde maar hoog te houden :)

Maar toch. De andere kant is weer dat ik er tch wel mee zit dat hij nu al een nieuwe vlam heeft. Na een krappe maand, na al zijn zielige verhalen tegen mij.. Het loopt nnu zelfs al 3 weken _O- Al ken ik de geschiedenis van hem voor mij ook, dat hij twee tegelijk had. De 1 liep zijn huis uit en de ander kwam vlak erna binnen. Niet echt netjes. Dus, wat het nou precies is.. Wat ik precies ben geweest.. Ik weet het niet meer

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:20

Na een maand is wel heel erg snel :oo
Mijn ex is trouwens niet veel anders, na 5 weken met een vriendin van ons het bed ingedoken.
Maar of het nou serieus tussen hun is geen idee.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:24

Ja kijk. Iedereen verwerkt op zijn eigen manier. Dus het kan zijn rebound (of hoe noem je zoiets?) zijn. Hij is iemand die z'n slurf achterna loopt dus vrij logisch. Maar dan nog. Hij gebruikt meiden veel. Voor dat wij een relatie kregen ook. Hij had altijd wel iemand achter de hand voor als hij zin had zeg maar. Dus of het nu serieus is, of het is weer hetzelfde. Ik weet het niet.
Achteraf geloof ik dus niet dat hij trouw is geweest aan mij. Ik geloof niks meer van zijn woorden. Dat is ook niet leuk terug kijken. Maar ik zie hem nu niet meer zoals ik hem zag.

Tegen mij zei hij dat hij zooooo verdrietig was, er kapot van was en hij zag er ook erg slecht uit. Maar dat is heel erg snel omgeslagen! Of het is afleiding momenteel.

Ach. Niet meer mijn ding. Eigenlijk. Maar toch.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:32

Ik kan daar dus echt niet tegen ... zelfde als dat je ex vriend met je vriendin gaat ... nee, gaat er bij mij niet in.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:37

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar kapot van bent. Dat is ook niet niks.
Vreemdgaan is het ergste wat je iemand aan kan doen.
En dan eerst zielig doen om vervolgens alweer iemand anders te hebben vind ik echt raar. Waarom zou je dat doen, gebrek aan aandacht?

Ik hoop dat je er snel over heen komt, je verdient ook echt beter dan dat ;)

Ik kan trouwens niet zeggen dat mijn ex er op vooruit is gegaan :')
Ze is niet echt lelijk, maar eehm.. flink om maar zo te zeggen.
Ook kwa karakter is ze vergeleken bij mij een wereld van verschil.
Nog beetje puberig gedrag terwijl ze net 18 is, ook heel bemoeizuchtig en moet echt alles weten.
Ook vraagt ze op haar manier veel aandacht, vooral als ze drank op heeft.
Noem me een rotwijf of jaloers maar ik snap echt niet wat hij in haar ziet 8)7

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:40

Ik zeg niet dat hij vreemd is gegaan hoor :P Maar goed, ik heb er wel mijn vraagtekens bij. Hij heeft een vlotte babbel en kreeg genoeg aandacht van verschillende dames. Maar dat zielig doen, vind ik dus een leugen. Eerst een ander in bed, paar dagen erna mij nog opwachten en smeken en zielig doen (van te voren nog een kleine bedreiging) en weekje daar weer na een nieuwe vlam/relatie/rebound.

Haha, wij mogen dat zeggen. De nieuwe vlam van mijn ex is ook niet echt een knapding. Maar goed, ze heeft wel grote, uhm. Meloenen. Is dat een netjes woord? Dat zegt al heel veel. Als ik hem hoorde voor en tijdens onze relatie over meloenen _O- _O- _O- _O-

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:44

Nou klinkt dus niet echt als een fijne jongen om eerlijk te zijn. Dus zet je er snel overheen!
(zeg ik wel makkelijk, maar i know is niet makkelijk, ben er zelf ook nog nie overheen :') )

Haha nou zij heeft nie alleen grootte meloenen, ze is netjes gezegd groot :')
Ik zei al voor de gein tegen mijn beste vriendin, waarschijnlijk was ik niet stevig genoeg :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:47

Haha! Goede instelling!
Zij heeft grote meloenen maar voor de rest echt nog een jong ding. Net zo oud als mij. Maar hij mekkerde altijd zo dat ik niet volwassen ben en denk etc. Nou, hij is er op vooruit gegaan hoor! Weer een thuiswonend studentje. Maar goed. De meloenen doen het he!

Wat een opluchting om er zo even over te praten

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:54

Haha volgens mij kunnen jou ex en de mijne goed met elkaar over weg als ik dat zo hoor, de zelfde smaak hebben ze _O-
Mijn ex en zij gedroegen zich vorige week toen we bij hulsbeek waren ook als 2 kleine kinderen.
Ik zal wel te volwassen zijn :')

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 09:15

Ik heb echt zwaar moeite vandaag. Het ging bergopwaarts met mij, maar nu toch echt weer heel erg bergneerwaarts.... Ik heb het gevoel dat ik het niet meer aan kan, niet meer trek. Zo lang zonder contact.. naja vandaag 6 dagen, en 3 weken precies uit..

We zouden nog afspreken en hij zou laten weten als hij tijd had ( hij heeft met mega druk met werk ) ... Maar ik hoor maar niks en ik ben bang dat het verwaterd en hij niks meer laat weten en het afspreken er dus nooit van komt. Maar ik ben bang dat ik het zo nooit kan afsluiten.. ( IK WIL HET NIET AFSLUITEN MAARJA)...

Wat moet ik nouu :(

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:36

Shauni...

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet zeggen. Ik heb me precies hetzelfde gevoeld en wat mensen ook zeiden & wat ik ook deed --> niets hielp om me beter te laten voelen...

Probeer te doen wat je normaal leuk vond. Ga paardrijden of iets waarbij je je moet concentreren. Dat waren bij mij de kleine momenten dat ik niet aan mijn ex dacht. (Tijdens het opzadelen etc. dacht ik: wat doe ik hier? Maar eenmaal bezig op het paard ging het heel even...)

Ik zou willen dat ik je kon helpen. Maar ik denk niet dat ik dat kan, dus daarom vanuit hier een virtuele knuffel! :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:57

Ik werkte de hele dag. En zodra ik de winkel verliet stortte ik in.. ken het gevoel. Maar ook ik heb het overwonnen :)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 10:02

Niks helpt, afleiding helpt niet, ik denk nog constant aan hem.... Misschien bel ik hem vanavond even. Maar ik vind dat hij nu wel wat mag laten horen, ik heb al teveel gedaan.