Sheehan schreef:Vorige week droomde ik over een supermarkt waar ik was met mijn moeder. De Boni om precies te zijn. Opeens ging er een alarm af en werd er omgeroepen dat er radio actieve straling was, waar op vervolgens een Japanse vrouw op de toonbank tussen het vlees ging staan en helemaal gek werd. Ze begon haar ogen uit de kassen te snijden, viel neer als een lappenpop, stond toen weer op en ging toen heel raar staan dansen, haar benen en armen gingen in allemaal rare hoeken en het was gewoon heel eng en vreemd.
Dat klinkt echt heel eng!
Ik ga denk ik mijn dromen hier blijven posten, want ik heb sowieso vaak hele rare dromen en wil graag lucide leren dromen, dus dit is een goede oefening! Ik heb vannacht drie dromen gehad die ik me nog goed herinner:
1. mijn lievelingshond (Bella), veranderde in een dinosauriër (Ja, ik droom vaak over dino's), en die werd super groot. En ze was echt heel lief, je kon haar aaien en ze had dezelfde zielige blik in haar ogen als gewoonlijk. Tot ze honger kreeg, dan werd ze opeens groter en ze wilde je opeten en probeerde het huis binnen te dringen. Dus ik had me in de badkamer verstopt, Bella kwam daar na een tijdje en probeerde de deur open te breken. Gelukkig kon ik haar buiten houden tot ze weer rustig was...
2. Ik droomde over een soort my little pony wereld en ik was een pony, die in het kasteel van prinses celestia leefde. Maar er was een soort heks die andere pony's in een soort kloon veranderde...en ik heb haar verslagen. (Al weet ik niet meer precies hoe ik dat deed...het had iets te maken met een paars kussen...)
3. Hier speelde ik niet in de droom, maar keek ik meer toe. Het hoofdpersonage van de droom was 'Bella' (niet de hond, maar als mens xD) en ze werkte in een gesticht voor zwaar gestoorde kinderen. Er kwam een man om de stand van zaken te controleren (Will), die best rijk was en een mooie auto had, etc. En plots was er een soort terroristische aanval in en om het gebouw. Dus Bella wilde vluchten en kon twee van die kinderen meenemen (ik weet dat het een jongen en meisje waren, het meisje heette Ravenna, van de jongen weet ik het niet). Dus zij ging samen met Will in de auto zitten en stopte de kinderen achterin, maar ik kon me nog goed herinneren hoe Bella ook achterin ging zitten omdat ze de kinderen wilde geruststellen. Dus ze knuffelde met ze en vertelde ze dat alles goed zou komen. Ze waren in mijn droom echt super klein (de kinderen), echt knuffel formaat. En ik weet ook nog hoe ze dan met de auto naar een veilige plek wilde reizen, weg van de oorlog, en dat Will heel erg neerkeek op Bella omdat zij niet rijk was. Maar dat ze elkaar aan het einde van de droom heel leuk begonnen te vinden.