Mijn schoenen zijn echt paars glimmend. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Door de Nederlandse maatvoering kan de ene wat kleiner uitvallen en de andere groter. Inderdaad een kwestie van passen. Heb je ze in Nederland gekocht of via de officiële site? In het laatste geval kan het wel even duren, vooral als blijkt dat ze niet passen. Mijn advies is dan ook standaard: ga naar een DM-winkel in een grote stad (Amsterdam, Rotterdam, etc.) om te passen. Heb je bij een NL bedrijf besteld, dan kun je ze vaak makkelijker ruilen.
Maar we stappen gewoon vrolijk verder.
Rebeccaa schreef:Waar had jij last van blaren? Dan weet ik of ik het ook eens ga proberen..

Hielp allemaal niks bij mij Peuk schreef:Shenavallie schreef:Door de Nederlandse maatvoering kan de ene wat kleiner uitvallen en de andere groter. Inderdaad een kwestie van passen. Heb je ze in Nederland gekocht of via de officiële site? In het laatste geval kan het wel even duren, vooral als blijkt dat ze niet passen. Mijn advies is dan ook standaard: ga naar een DM-winkel in een grote stad (Amsterdam, Rotterdam, etc.) om te passen. Heb je bij een NL bedrijf besteld, dan kun je ze vaak makkelijker ruilen.
Ik heb ze ondertussen binnen. Ze passen! Nou het inlopen nog. Wat een vreselijke hel. Bij mij doet het vooral pijn bij mijn wreef. Links valt mee, maar rechts is echt een hel. Op school waren ze me ook al aan het uitlachen omdat ik er zo moeilijk bij liep.Maar we stappen gewoon vrolijk verder.
pluisje88 schreef:Rebeccaa schreef:Waar had jij last van blaren? Dan weet ik of ik het ook eens ga proberen..
Overal![]()
Pijn bovenop wreef, aan einde van de veters waar die naad zit bij de neus zegmaar, enkel en onder enkel,
En kapotte hakken.
Had het bloed in de schoenen staan![]()
Water in schoenen heb ik ook geprobeerd, natte lappen, drie lagen sokken, aanhouden onder de douche, heb alle tips geprobeerdHielp allemaal niks bij mij
wat blaren, maar die waren niet zo groot en zo weer over.
Shenavallie schreef:Dan ben ik bang dat het model dat je hebt gekocht niet bij jou past. Je zou een ander model kunnen proberen. Zo weet ik dat ik echt geen 1460 moet gaan kopen (na meerdere paren pas tot de conclusie gekomen), maar dat ik - in mijn geval - voor Pascal moet gaan. Je zou in de winkel eens verschillende modellen kunnen proberen.
Warboel schreef:Ik heb echt bijna geen last gehad met inlopenwat blaren, maar die waren niet zo groot en zo weer over.
Wreef en voorvoet heb ik totaal geen last van gehad en met een week liepen ze als een zonnetje![]()
En dat terwijl ik een mega bult op m'n hiel heb
pluisje88 schreef:Shenavallie schreef:Dan ben ik bang dat het model dat je hebt gekocht niet bij jou past. Je zou een ander model kunnen proberen. Zo weet ik dat ik echt geen 1460 moet gaan kopen (na meerdere paren pas tot de conclusie gekomen), maar dat ik - in mijn geval - voor Pascal moet gaan. Je zou in de winkel eens verschillende modellen kunnen proberen.
Ik heb 3 verschillende paren en had het met allemaal geen idee welk model het is. Maar met dat spul heb ik ze allemaal ingelopen nu.
http://www.bama.info/nl/Brands/Bama+Sho ... tretch.htm
Had al op internet gezocht maar misschien weten jullie er meer?