Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunneva schreef:Lienie_F schreef:
bij deze dan
Ik herkende heel veel in het demi romantic van een paar pagina's terug
*kruipt weer onder meeleessteen*
Cool, dat had ik dus ook haha. Ik blijf ook lekker meelezen, aangezien ik dus ook niet de makkelijkste ben wbt relaties vind ik het wel "leuk" te lezen dat ik niet de enige ben daarin
Ik heb dezelfde naam btw haha. Heb jij ooit een vriendje gehad?
Sunneva schreef:Ja, nogal
Op dit moment probeert een jongen mij via de app te versieren, maar jammer genoeg kan ik daar dus niet warm van worden XD. Ik moet echt eerst iemand goed kennen en dat gaat niet alleen via app of internet e.d.
Lienie_F schreef:Sunneva schreef:Ja, nogal
Op dit moment probeert een jongen mij via de app te versieren, maar jammer genoeg kan ik daar dus niet warm van worden XD. Ik moet echt eerst iemand goed kennen en dat gaat niet alleen via app of internet e.d.
ja idd, app is gewoon niet genoeg, alleen snapt de gemiddelde jongen dat niet
Maartje1990 schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik al die labeltjes ook niet snap en (no offence naar iemand hoor), is dat zó ver wel allemaal nodig? Moet elk beestje een naampje hebben? Ook met stoornissen etc. álles heeft tegenwoordig een naam, ik vraag me altijd af of dat wel zo nodig is. We zijn allemaal mensen en je bent gewoon jijOf je nu autisme hebt, homoseksueel bent, adhd hebt, dyslexie hebt etc. etc Iedereen is gewoon zichzelf
Maartje1990 schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik al die labeltjes ook niet snap en (no offence naar iemand hoor), is dat zó ver wel allemaal nodig? Moet elk beestje een naampje hebben? Ook met stoornissen etc. álles heeft tegenwoordig een naam, ik vraag me altijd af of dat wel zo nodig is. We zijn allemaal mensen en je bent gewoon jijOf je nu autisme hebt, homoseksueel bent, adhd hebt, dyslexie hebt etc. etc Iedereen is gewoon zichzelf
Maartje1990 schreef:Ik had van die labetjes wel al eerder gehoord, maar om nu te zeggen dat ik van ieder weet wat ze inhoud, nee. En hoewel ik snap dat het fijn is om te weten dat je niet de enigste bent (ik ben niet dom en ik ben niet gewoon slecht in rekekenen ik heb dyscalculie) vraag ik me dan toch af of het (al is het dan alleen omwille van de begrijpelijkheid) het allemaal nodig is. Want inderdaad als je dat zegt, iemand knippert een paar keer met de ogen, krabt achter het hoor en heeft geen idee waar je het over hebt.
Lesbisch is er wat mij betreft al 1 te veel. Hou het maar lekker op homoseksueelJe hebt namelijk zelf wel ogen om te zien dat ik een vrouw ben.
Horse_Driver schreef:tja die labeltjes.. vind het lastig hoor, want ik kan wel hel hard er tegenaan schoppen maar toch prop ik mezelf er weer in. achja![]()
ik ben trouwens al wel een tijdje uit de kast hihi. Mijn moeder is dominee dus iedereen hielt zijn hard vast toen ik vertelde dat ik ook op meisjes val en vertelde dat mijn bff toen meer was dan een vriendin..
maar mijn moeder zei 'ohh. dat wist ik al hoor. toen je klein was en alleen je boers kleren aanwou had ik wel een vermoeden'![]()
Tja.. Alleen mijn grootouders weten het niet, of niet echt.. of misschien ook wel omdat ze echt sommige opmerkingen wel moetennbegrijpen als ik en mijn neef/broer/mannelijk persoon het over vrouwen hebben:=
Horse_Driver schreef:tja die labeltjes.. vind het lastig hoor, want ik kan wel hel hard er tegenaan schoppen maar toch prop ik mezelf er weer in. achja![]()
ik ben trouwens al wel een tijdje uit de kast hihi. Mijn moeder is dominee dus iedereen hielt zijn hard vast toen ik vertelde dat ik ook op meisjes val en vertelde dat mijn bff toen meer was dan een vriendin..
maar mijn moeder zei 'ohh. dat wist ik al hoor. toen je klein was en alleen je boers kleren aanwou had ik wel een vermoeden'![]()
Tja.. Alleen mijn grootouders weten het niet, of niet echt.. of misschien ook wel omdat ze echt sommige opmerkingen wel moetennbegrijpen als ik en mijn neef/broer/mannelijk persoon het over vrouwen hebben:=
MarlindeRooz schreef:Horse_Driver schreef:tja die labeltjes.. vind het lastig hoor, want ik kan wel hel hard er tegenaan schoppen maar toch prop ik mezelf er weer in. achja![]()
Maar hoe gaat dat dan? Mijn oom is ook dominee (hervormd) en die heeft met zijn hand op de bijbel moeten zweren. En in de bijbel is homoseksualiteit een doodzonde. Dus mijn oom trouwt geen homo's.
Lienie_F schreef:@Sunneva, ja die irritante kuspoppetjes. en X-en, die zijn echt nog altijd een drama. En jongens altijd maar, "je stuurt toch X-en?" eh ja, maar wat dan nog?
heeft deze jongen wel een kans om ooit een gemeende x te krijgen?