Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
S8903N schreef:Omdat je een pagina hebt met al je werkgevers onder elkaar (daar stond de uitkering ook maar 1x bij) en dus nog een aparte pagina met 'andere' uitkeringen. Op de laatste stond de uitkering nogmaals. Kon deze ook niet verwijderen, kreeg steeds een soort foutmelding als ik op verwijderen klikte.
Leuk voor de mensen dus die hier wel kaas van gegeten hebben en het dom vinden dat ik dit 'niet gezien' heb, ik wou het dit jaar voor het eerst zelf proberen maar ik weet weer exact waarom ik het altijd laat doen.
JustLizz schreef:S8903N schreef:Omdat je een pagina hebt met al je werkgevers onder elkaar (daar stond de uitkering ook maar 1x bij) en dus nog een aparte pagina met 'andere' uitkeringen. Op de laatste stond de uitkering nogmaals. Kon deze ook niet verwijderen, kreeg steeds een soort foutmelding als ik op verwijderen klikte.
Leuk voor de mensen dus die hier wel kaas van gegeten hebben en het dom vinden dat ik dit 'niet gezien' heb, ik wou het dit jaar voor het eerst zelf proberen maar ik weet weer exact waarom ik het altijd laat doen.
Weet je wel heel zeker dat hij er echt dubbel in heeft gestaan?
Sommige uitkeringen van het UWV komen namelijk bij Loon (bijvoorbeeld ziektewet) en andere zoals WIA en WW komen bij het kopje uitkeringen.
Ik zou dat toch nog even goed nakijken en ook checken bij het inloggen op UWV of je niet 2 soorten uitkeringen hebt gehad en het eerder (vooraf) ingevulde dus wel blijkt te kloppen. Beetje vervelend als je dat straks toch op je aanslag ziet staan..
Djonah schreef:Topic nog een keer globaal doorgelezen maar ik kan mijn vraag niet vinden.
Ik wil graag het aangifteprogramma downloaden net zoals vorige jaren. Dit omdat ik een slechte internetverbinding heb en alles 3 keer wil nalopen/schuiven om te kijken wat het resultaat is. Via de site van de fiscus zie ik een app staan en via digi D een formulier. Ik wil echter echt het programma. Het formulier heb ik een poging gewaagd maar vind ik drie keer niks. Ik wil mijn aangifte ook printen en ben bang dat dit via dat formulier niet gaat lukken. Iemand een idee hoe ik aan het aangifteprogramma kom?
Edit: Gevonden! Voor wie dit ook wil doe de volgende stappen: http://www.belastingdienst.nl -> onderaan vind je programma's en formulieren. Daar moet je op klikken en dan alle zoekvelden invullen. Bron: tv programma kassa.
. veerledec schreef:Djonah schreef:Topic nog een keer globaal doorgelezen maar ik kan mijn vraag niet vinden.
Ik wil graag het aangifteprogramma downloaden net zoals vorige jaren. Dit omdat ik een slechte internetverbinding heb en alles 3 keer wil nalopen/schuiven om te kijken wat het resultaat is. Via de site van de fiscus zie ik een app staan en via digi D een formulier. Ik wil echter echt het programma. Het formulier heb ik een poging gewaagd maar vind ik drie keer niks. Ik wil mijn aangifte ook printen en ben bang dat dit via dat formulier niet gaat lukken. Iemand een idee hoe ik aan het aangifteprogramma kom?
Edit: Gevonden! Voor wie dit ook wil doe de volgende stappen: http://www.belastingdienst.nl -> onderaan vind je programma's en formulieren. Daar moet je op klikken en dan alle zoekvelden invullen. Bron: tv programma kassa.
De link staat ook hier in het topic.
S8903N schreef:S8903N schreef:Omdat je een pagina hebt met al je werkgevers onder elkaar (daar stond de uitkering ook maar 1x bij) en dus nog een aparte pagina met 'andere' uitkeringen. Op de laatste stond de uitkering nogmaals. Kon deze ook niet verwijderen, kreeg steeds een soort foutmelding als ik op verwijderen klikte.
Weet je wel heel zeker dat hij er echt dubbel in heeft gestaan?
Sommige uitkeringen van het UWV komen namelijk bij Loon (bijvoorbeeld ziektewet) en andere zoals WIA en WW komen bij het kopje uitkeringen.
Ik zou dat toch nog even goed nakijken en ook checken bij het inloggen op UWV of je niet 2 soorten uitkeringen hebt gehad en het eerder (vooraf) ingevulde dus wel blijkt te kloppen. Beetje vervelend als je dat straks toch op je aanslag ziet staan..
[/quote]
. Ik check het zelf namelijk altijd extra omdat ik weet dat er vaak verschillende jaaropgaves zijn van verschillende uitkeringen. Vandaar dat ik je even vroeg of je het zeker wist. Als de bedragen ook nog eens exact hetzelfde zijn, dan lijkt het mij inderdaad ook sterk dat het twee verschillende uitkeringen zouden zijn.
. Nee is een lekker potje , ik ben blij dat ik haar heb anders was het zo op