Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Smee__ schreef:Ik wil ook zo'n schoonmaakvriendje, waar koop je die?

Maar m'n andere kamergenote, aaaaarghh.... haar kant van de kamer is echt een enorme troep, ze heeft dubbel zo veel zooi in de badkamer dan wij, en maakt nooit schoon.
3 dagen nog, dan weer naar NL en een schone kamer voor mezelf, heeerlijk.
Alleen wijn als het schoon is haha Dirndl schreef:wow ik zou echt gek worden als ik een kamer zou moeten delen, troep of geen troepEm, ik sta volgende week bij je op de stoep, en dan is het opgeruimd hè
Ik woon momenteel ergens waar ik kamergenoten heb, en eentje is gelukkig net als ik: schone badkamer, schone keuken, opgemaakte bedden, geen kleding op de vloer en netjes afval scheidenMaar m'n andere kamergenote, aaaaarghh.... haar kant van de kamer is echt een enorme troep, ze heeft dubbel zo veel zooi in de badkamer dan wij, en maakt nooit schoon.
3 dagen nog, dan weer naar NL en een schone kamer voor mezelf, heeerlijk.
Morgen heb ik een super grote presentatie op school maar wil daarna nog wel even verder met mijn vensterbanken (die zijn ook niet al te mooi om naar te kijken). Vrijdag ga ik m'n ADHD medicijnen weer eens nemen en dan doorknallen tot het schoon is. Zaterdag meubilair verplaatsen, en dan zondag decoreren. Heb al helemaal ideetjes wat ik nou eindelijk met al die kerstlampjes en dergelijke ga doen, dus heb er nu al zin in
haha ik heb mijn hele kamer klaar, moet alleen nog even de vuilniszak weg brengen
maar het regent steeds... 
Ladybird schreef:Doubtless schreef:Booooh ongelofelijk die verhalen hier. Rommelig à la, maar echt een viés huis?
Ben ook echt verbaasd dat niet iedereen z'n lakens (minimaal) 1x per week verschoond
Bedlakens? nowaywant ik haaat een schoon bed
, zo neit nog veel erger. Met verontschuldigen naar elkaar zijn we vrij snel gestopt en nu komen we als goede vrienden nog wel bij elkaar over de vloer en dan is die bende ook geen punt...