Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:33

Magrathea schreef:
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic wel eens daadwerkelijk een man hebben afgewezen die een vriendin/vrouw had.

Ik wel toevallig, en zou je sterker vertellen was tot over mijn oren verliefd op deze man, contact verbroken liefdesverdriet gehad en doorgegaan met mijn leven.

Het kan zo simpel zijn he..

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:34

Magrathea schreef:
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic wel eens daadwerkelijk een man hebben afgewezen die een vriendin/vrouw had.

Ik!!
Wat je niet wil dat jou gebeurt doe je toch ook een ander niet aan??

050206051012

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:35

Ik snap niet dat dit topic uberhaupt weer loopt, je mag alleen maar advies geven in hoe ze mensen kan bedonderen en hoe geweldig ze dit aanpakt.

Geef mijn portie maar aan de hond, ik blijf bij mijn -inmiddels- verwijderde posts. Succes met de beste man.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:35

Zahlina, een open relatie vind ik toch iets anders, ik kan daar alleen maar respect voor hebben , mits er niemand wordt bedonderd.

Als mijn man vreemd zou gaan, en hij zou dit eerlijk tegen mij vertellen, direct , kan ik er nog over nadenken. Het wordt anders als hij mij maandenlang bedriegt. Dan zal het niet leuk voor hem worden, en voor diegene die van mijn bestaan weet maar er toch voor kiest mij ook te bedriegen ook niet.

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:37

Quellian schreef:
Ik snap niet dat dit topic uberhaupt weer loopt, je mag alleen maar advies geven in hoe ze mensen kan bedonderen en hoe geweldig ze dit aanpakt.

Geef mijn portie maar aan de hond, ik blijf bij mijn -inmiddels- verwijderde posts. Succes met de beste man.

Volkomen mee eens.
Wat heeft een discussie voor zin als alles wat niet in het straatje past verwijderd wordt?
Jammer.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:38

Citaat:
Ik ben zelf ergens in de 40 en heb 3 serieuze relaties gehad in mijn leven.
Door alledrie ben ik aan de kant gezet voor een ander dus ik besef heel goed hoeveel pijn je iemand kunt doen hiermee!
De eerste was met een man die me na 6 jaar samenwonen vertelde dat hij een andere vrouw zwanger had gemaakt en daarmee verder ging.

Eigenlijk sta jij nu in die andere schoenen....

Ik heb hier ook ervaring mee, iets wat gewoon gebeurde. We pasten enorm goed bij elkaar, maar niet voor een relatie en allebei een gezin met kinderen.
Na een tijd is het gestopt en zijn ook beide uit onze huidige relatie gestapt.
Inmiddels heb ik al 8 jaar weer een hele fijne nieuwe man.

Palmera

Quellian schreef:

Dus omdat jij het niet met ts en haar verhouding eens bent moet dit topic op slot? Dat is ook dus wat ik bedoelde in mijn vorige post.

NatasjavE

Patsab schreef:
Wat ik me dan toch serieus afvraag is of zijn vrouw het daadwerkelijk niet weet, je gaat mij niet vertellen dat als er thuis geen intimiteit meer is dat zijn vrouw echt meent dat hij alleen nog maar "handwerk" doet.
Denk eerder dat ze net doet alsof ze het niet weet en niet wil weten.
Dat dat niet normaal is in een relatie lijkt me duidelijk en ik denk dat als er echt geen sex tussen hen is thuis dat ze heus wel weet dat als hij in de gelegenheid is het ergens anders zoekt.
Persoonlijk zou ik er ook niet vrolijk van worden als mijn kerel zoiets zou flikken maar zou mijn vent hier op aanspreken en niet de vrouw ( tenzij het een bekende was) hij is verantwoordelijk, ts niet.

Ik denk eerder dat hij liegt over de seksuele relatie met z'n vrouw.

Ik denk dat hij thuis echt nog wel actief is alleen daar tegenover TS niet eerlijk in is.

rox_en_wilvy

De verantwoordelijkheid voor zijn gezin ligt toch echt bij die kerel zelf, en als zijn vrouw na zoveel jaar "niks" doorheeft, misschien heeft ze er stiekem wel vrede mee en houd ze zichzelf voor de domme! You never know...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:39

Elicious schreef:
Quellian schreef:

Volkomen mee eens.
Wat heeft een discussie voor zin als alles wat niet in het straatje past verwijderd wordt?
Jammer.

Er is natuurlijk een verschil tussen een discussie aangaan en iemand uitschelden voor prutsmuts. ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:39

Elicious schreef:
Magrathea schreef:

Ik!!

Tja. Mijn vriend weet dat ie open en eerlijk tegen me kan zijn, dat ik toch niet wegga. Met sommige hysterische reacties hier kan ik me indenken dat het voor de gemiddelde man makkelijker is om het dan maar geheim te houden onder het mom van "wat niet weet, wat niet deert".

Overigens lijkt het me niet meer dan logisch dat sommige posts verwijderd worden, dat iemand iets doet wat jij niet goedkeurt is geen excuus om diegene volledig de grond in te trappen

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:40

Dit verhaal zal geen happy end kennen, hoe je het went of keert en er zal altijd een verliezer zijn.
Het zou me niets verbazen als jij dat zal zijn. Dit brengt veel verdriet in het gezin en waarschijnlijk voor jou ook. Er zijn toch genoeg vrijgezellen die willen daten zonder gelijk een vaste relatie? Daarbij lijkt het toch er echt op dat eens een vreemd ganger altijd een vreemd ganger....Denk dat het voor hem een goedkope oplossing is en jij facilliteerd.
Laatst bijgewerkt door Brilletje op 13-01-15 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:40

Elicious schreef:
Volkomen mee eens.
Jammer.

Er is natuurlijk een verschil tussen een discussie aangaan en iemand uitschelden voor prutsmuts. ;)[/quote]

Mee eens. Op die reacties doelde ik uiteraard niet.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:41

Elicious schreef:
Magrathea schreef:

Ik!!

Idem, ik ook. Ik vind het geen issue als het een open relatie zou betreffen, zoals de gast in kwestie ook beweerde.. Toen ik echter zei, dan vind je het vast niet erg als ik even kennismaak met je vrouw zodat we weten van elkaar wie we zijn, of laat haar even bellen om te bevestigen dat dit klopt.. Toen was het moeilijk moeilijk allemaal.. Dus heb hem de deur gewezen..

open relaties prima, maar dan wil ik ook zeker zijn dat het een open relatie betreft..

In mijn geval, ik heb een eenzijdig open relatie.. Ik heb er geen behoefte aan, mijn vriend wil de optie hebben.. Onze afspraak is daarin:
- alles veilig
- als je verliefd wordt direct aangeven zodat we kunnen bespreken of en hoe we dan verder gaan.
- ik wil weten wie het is, niet ter keuring, maar gewoon zodat ik weet waar hij dan uithangt.

In de drie jaar dat we nu bij elkaar zijn, is hij precies 4 keer een avondje naar iemand toe geweest met wie hij al een tijd contact had.. Ik wist van dat contact, zij wist van mijn bestaan, ik heb zelf ook wel met haar gesproken.. En als hij daar gezellig een avondje heen wil, of dat nu met of zonder seks is dan heeft hij die zegen van mij. ik hoef ook geen details achteraf of en wat er dan plaatsvind.

Zou hij gewoon s avonds vertrekken zonder wat te zeggen en ik zou erachter komen dat hij ergens een meid heeft zitten bij wie hij m erin hangt.. dan is het over hier.. open relatie wil niet zeggen dat hij in het geniep kan komen en gaan met wie hij maar wil en waar hij maar wil.

het is dus niet zo dat ik vanuit mijn leeftijd of gebrek aan inlevingsvermogen of uit roomsheid iemand veroordeel of oordeel.
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 13-01-15 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:42

femke27 schreef:
Quellian schreef:

Dus omdat jij het niet met ts en haar verhouding eens bent moet dit topic op slot? Dat is ook dus wat ik bedoelde in mijn vorige post.

Nee, omdat je niet mag zeggen wat je denkt of advies kunt geven wat niet in het straatje past, want dat wordt direct verwijderd. Je mag alleen vertellen hoe je zelf ook in zo'n situatie zou belanden, hoe het je zou kunnen OVERKOMEN (ik blijf hem grappig vinden).

Van mij mag ze met de hele wereld ne*ken, maar ik prefereer eerlijkheid (in dit geval naar de vrouw en kinderen toe) en dát is wat IK misselijk vind. Nogmaals, ze mag van mij met iedereen hoor, haar leven, haar keuze, maar dat er zoveel mensen bedonderd worden, nee... daar kan ik met mijn pet niet bij, kan ik gewoon geen begrip voor opbrengen.

Wat ik gisteren ook al zei, ik heb altijd tegen mannen gezegd: 'mocht je buiten de deur eten, wees dan eerlijk en laat MIJ de keuze maken of we wel of niet veder gaan'.

Joolien, ik wil mijn opmerkingen best per PB bespreken hoor, ik heb TS nl. geen prutsmuts genoemd, bewúst niet. Alles heeft te maken met interpretatie ;)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:43

Hoe ik erover denk, doet er niet toe.

Je doet jezelf zo wel verschrikkelijk tekort, ts. En je laat je gebruiken.
Kies voor jezelf, stel je leven niet zo in dienst van een ander. Deze relatie is ongelijkwaardig.
Je gaat nooit gelukkig worden, je speelt altijd op zijn minst dd tweede viool. Je bent bezig je kans op geluk te vergooien zolang je met die man blijft omgaan.

Je bent geen 18 meer, je weet best dat het leven zonder deze man op den duur gewoon verder gaat.
Het doet flink zeer, maar dat gaat voorbij.

Even heel sterk zijn. En je vriend, de slappe zak, moet eens orde op zaken stellen in zijn echtelijke relatie in plaats van buitenechtelijke vriendinnetjes te verzamelen. Een beroerd sexleven is geen excuus om je partner te bedonderen.
En wie weet vrijt hij, als hij thuis is, nog altijd de sterren van de hemel met zijn vrouw.
Wat weet jij nou eigenlijk?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:46

Het heel wel mogelijk dat de onderwerpstartster het huwelijk in stand houdt :)* +:)+

Wanneer een partner dermate 'duidelijk' in opvattingen is dat gevoelens van ontevredenheid, frustratie niet besproken kunnen worden, dan is er weinig keuze. Over blijven dan
- Uit elkaar gaan
- Compenseren buiten de relatie

Met name wanneer er kinderen zijn, is het belang om de relatie in stand te houden met een minimum aan fricte GROOT.
Wanneer er niets besproken kan worden is er weinig keuze en is vreemdgaan wellicht de minst slechte van de twee.
Let wel dat in NL vrijwel net zoveel mannen als vrouwen in een duurzame relatie vreemd gaan.
Wat ook de aanleiding is, het echte probleem is het gebrek aan openheid.

Ok, er zijn ook mensen die vinden dat de partner dan maar ongelukkig moet zijn, doch dan is er geen sprake van liefde: Wanneer je van iemand houdt wil je dat hij/zij gelukkig is.

De reactie op dit onderwerp lezend word ik HEEL verdrietig voor de meeste schrijfsters. Met een rigide opvatting is de onbespreekbaarheid helder. Dat maakt hen heel 'kwestbaar' voor bedrog.
Tussen aanhalingstekens want het is niet erg liefdevol. Denk maar eens na over 'grenzenloze liefde'. Die kent geen voorwaardes. Voorwaardes is geen liefde, maar eigenbelang, egoisme.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:47

meggiemeg schreef:
Sgr1972 schreef:
Ik kies ook voor mezelf ! ik ben hier nu tevereden mee. Ik zeg alleen dat ik soms wel meer zou willen zoals gezellig weggaan met zijn 2.
Ik weet ook dat dat nu eenmaal niet mogelijk is.
Ik wil geen vaste relatie met hem
Ik wil niet dat hij bij zijn vrouw weggaat
ik weet dat het iedereenm zeer doet....

feit blijft.... natuurlijk heb ik gevoelens voor hem....
en natuurlijk duurt dit niet eeuwig.... maar wat als het nu wel járen goed blijft gaan....
We wel samen járen plezier hebben....

.

Het gaat er niet om wat jij wil of waar jij tevreden mee bent.
Het gaat erom dat je volwassen bent en dat je dit niet kan maken tegenover zijn vrouw, kinderen en vooral jezelf!
Houd de eer aan jezelf, zoek een leuke knakker die ook bindingsangst heeft en geen relatie wil maar wel single is.
Problemo opgelost.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:48

Wat ik nou niet zo goed begrijp...openheid, tolerantie, accepteren, onschuldig, noem maar op... maar waarom dan een schaduwaccount?
Als je zo heilig overtuigd bent van je goeddoen, kom er dan ook gewoon voor uit?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:49

Apple schreef:
Dat het voor komt en dat TS dapper genoeg is om hier haar verhaal te doen, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS dan gelijk maar veroordeeld moet worden, aan de schandpaal genageld en dat TS plots een slecht mens zou zijn.

Als de voornaamste informatie die je over een persoon krijgt is dat ze het prima vindt om een leugenachtig weekdier dat als man probeert door te gaan te helpen om zijn gezin voor te liegen en te bedriegen is het wellicht lastig om die persoon dan ook als goed te zien.
Dapper tja, misschien is het dapper om het risico te nemen dat je zo in de grond wordt getrapt maar de beschrijving die ze verder van haar gedrag geeft vind ik verder maar lafjes eigenlijk. Dapper achter een anonieme account is natuurlijk altijd makkelijker dat geldt misschien net zo goed voor mensen die boos reageren maar echte ballen toon je nooit (anoniem) op het internet....

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:51

Tja vreemdgaan met wederzijds goedvinden vind ik toch een heel ander verhaal, hier kies je voor.
Zelf heb ik bijna 2,5 lang een 'relatie' gehad met een man die een vriendin had. Op het begin wist ik hier niet van, hier ben ik pas na een tijdje achter gekomen. Ik denk niet dat ik er anders in mee was gegaan. Maar nu we elkaar al zo goed kenden, het heel leuk hadden, maar beide niet serieus wilde worden met elkaar. Tja, toen hoorde ik zijn reden pas.

Achteraf zou ik zeggen, ik had het af moeten kappen. Maar daar koos ik op dat moment niet voor. Achteraf ben ik er ook niet trots op dat ik een 'minnares' ben geweest, hij heeft nooit de intentie gehad haar te verlaten voor mij. Ik heb nooit de intentie gehad een serieuze relatie op te bouwen met hem.

Ik heb het na 2,5 jaar afgekapt om dat de lol er voor mij af was. Het was voor mijn gevoel gewoon over. Maar een aantal maanden later is zijn vriendin erachter gekomen. We hadden nog sporadisch normaal contact en dit heeft ze een keer gezien en belde me ineens een week later op.

Dan sta je wel even met je bek vol tanden. Ze heeft het al die tijd niet geweten al had ze wel vermoedens. Ik heb haar uiteindelijk alles eerlijk verteld en hij ook. Zij zijn nog gewoon samen en hij zal inmiddels wel een andere minnares hebben. Maar voor mij een 'nooit weer'.

Ik kwam er uiteindelijk nog met het minste verdriet uit, maar het verdriet dat het haar gedaan heeft, maar ook hem op het punt dat zij erachter kwam en zij in eerste instantie de relatie wilde verbreken. Ik heb mijn lesje geleerd, hij helaas niet heb ik begrepen...

Yenni

Sorry hoor maar met een getrouwde man er van door gaan vind ik echt not done. Jammer dat je het niet afblaast. Als zijn vrouw er achter komt...... Dan voel jij je wss schuldig..... Ik zou er mee kappen maar wie ben ik?!

Palmera

Shirley schreef:
Wat ik nou niet zo goed begrijp...openheid, tolerantie, accepteren, onschuldig, noem maar op... maar waarom dan een schaduwaccount?
Als je zo heilig overtuigd bent van je goeddoen, kom er dan ook gewoon voor uit?

Wellicht had ts een vooruitziende blik. Onder haar echte boktnaam zou ze nu levenslang uitgescheten worden gezien alle niet al te ruimdenkendn hier.

Punt voor huertecilla!

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:52

TS: je geeft zelf in je opening al aan dat deze relatie nooit meer gaat worden dan wat die nu is, dat je dat eigenlijk niet genoeg vindt, en dat deze "relatie" ook eigenlijk verhinderd dat je op zoek gaat naar wat anders. Je geeft dus zelf al eigenlijk een antwoord als je vraag is: hoe nu verder. En dat is: kappen hiermee, want je maakt jezelf ongelukkig.

En voordat je dan weer een relatie aangaat met een andere vent: vraag je eerst eens af waarom je iedere keer een relatie begint met zo'n klootzak. Want deze figuur is net zo'n hufter als jouw partners nummer 1 en 2.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:53

Brilletje schreef:
Dit verhaal zal geen happy end kennen, hoe je het went of keert en er zal altijd een verliezer zijn.

Waarom?

Vrouwlief heeft haar huisje boompje beetsje, manlief zijn compensering, kinderen hebben een stabiel thuis zonder ruzies en minnares een relatie waar ze zelf voor kiest met behoud van haar onafhankelijkheid.

Zou beter zijn wanneer dit in openheid en instemming van alle betrokkenen kan doch indien niet, is het nog steeds voor alle betrokkenen net zo ideaal.
Ok, tot vrouwlief op de hoogte komt. Bedrog is HEEL pijnlijk.
Daarom is mijn mening dat het beter besproken kan worden doch als dat niet kan, tja... Voor manlief, minnares en kinderen is dat bedrog beter dan scheiden.
Als vrouwlief liever heeft dat manlief ongelukkig is, dan is scheiden HOOG tijd en ook dat een relatief gelukkiger eind