Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:54

Anoniem schreef:
High-fiven er trouwens meer mensen na de seks? Een gewoonte die er in is geslopen vrees ik. :')

Hahaha nee wij niet.. _O-

Leuke verhalen komen hier voorbij.. voor degenen die hun liefjes moeten missen.. sterkte meiden!

Heb mijn lief met pasen mee uit wokken genomen. Lekker volgevreten weer naar huis gegaan :D

Dit weekend gaan we lkkr boswandeling maken denk k <3

Tink89

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 09:32

Mijn lief is er vanavond weer, weet alleen nog niet of dat voor of na het eten wordt.

Hij was er t/m maandag en we hebben elkaar woensdag ook de halve dag gezien, dus ik mag eigenlijk niet klagen deze week :) Ik mis 'm wel, maar we bellen elke dag eventjes en dat helpt een hoop.

Nu dus nog even werken (kan me écht niet concentreren) en dan het bed schoon opmaken en lekker optutten. Op rokjesdag wil ik er toch wel een beetje leuk uitzien :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:25

Doubtless schreef:
Klinkt fijn meiden!

Vriendje is inmiddels 1 week weg, nog 17 te gaan :+ Eerste paar dagen waren echt rampzalig voor beide, inmiddels wordt er in ieder geval niet meer gehuild :') Hoop dat het vanaf hier dus weer beter gaat!

Bah, dat is echt vet lang! Succes met aftellen!

Anoniem schreef:
Oehhh hoe was het exenweekend?

High-fiven er trouwens meer mensen na de seks? Een gewoonte die er in is geslopen vrees ik. :')

Ja, ik ben er ook benieuwd naar Magrathea.... Vertel...!

Enneh... Hier geen high-five hoor na de seks, het klinkt in ieder geval hilarisch. :')
Ik ren naar het toilet voor een plasje en gaan dan lekker kont-aan-kont liggen, dat is onze favoriete slaaphouding. <3

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 09:13

Ook gisteren niet gehighfivet maar gewoon lekker nog even kussen, kroelen en lepelen voor ik als eerste in slaap val :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:50

Ik zou niet kunnen highfiven na de seks als ik het zou willen :') ik kan echt alleen nog maar zeesterren en een beetje stamelen dat ik zo gek op hem ben. Ergens later even langs het toilet en m'n waterfles bij het bed en daarna slaap ik vrij snel in eigenlijk.

Exenweekend was leuk :j Ex-ex is weer vrijgezel, zijn tindermeisje was toch niet de ware ook al dacht hij dat toch een goeie twee maanden :(:) maar hij maakt zich er niet zo druk om, gelukkig maar. Was erg gezellig in elk geval.
Scharrel-ex was ook leuk, veel gehad over mijn vriend, maar ik merkte toch dat hij een beetje raar doet als het over hem gaat... Heel jammer, en vervelend, zo'n veroordelende houding van hem... Nou ja, ik heb het naast me neergelegd en we hebben lekker port gedronken en kaasjes met kweeperenjam gegeten :Y) (ja dat bestaat, ghehe)

Verder heb ik gisteren wat hulp gehad bij een vak van me van een jongen waar ik toen ineens tot vijf uur 's morgens bier heb zitten hakken :') Hij heeft echt ongeveer 15 keer gezegd "maar we gaan geen seks hebben hoor!" alsof ik hem op alle mogelijke manieren probeerde te versieren, terwijl ik gewoon braaf op de bank zat -O- Gek is dat: ik merkte dat ik op een gegeven moment dacht dat hij echt alle eigenschappen van een leuke jongen had, behalve dan dat ik me op geen enkele manier (seksueel) aangetrokken tot hem voelde. Niet dat ik graag verliefd op hem wil worden ofzo, maar aangezien mijn vlinders normaal alle kanten op vliegen vond ik het zo raar dat ik daar nu geen last van had :')
Ik bedoel, serieus, hij had een KNEX-constructie gebouwd waarmee hij zijn laptop boven zijn hoofd kon hangen om liggend films te kunnen kijken. DAT IS ZO ONGELOFELIJK COOL!!! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:53

Chick jij brengt in je eentje het nerdpercentage van dit topic omhoog naar 100%. No offence :') :P

Even tussendoor, hebben jullie alleen maar seks voor het slapen gaan ofzo? Ik bedoel, soms val ik na de seks lepel lepel in slaap, maar soms moet ik nog eten koken, ontbijt maken, naar school, boodschappen doen, de kroeg in, ik bedoel maar :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:55

:') Het spijt me. Je had het moeten zien.

Ik had vaak ochtendseks maar sinds we allebei weer vroeg op worden is dat minder een ding. Misschien zijn we vooral samen en thuis als we bijna gaan slapen... (Studentenvereniging enzo)
En het komt wel praktisch uit hoor, gezien hoe uitgeteld we vaak zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:00

Vraag een foto van die installatie dan := Ik ben wel supernieuwsgierig.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:38

_O- Ik zal kijken wat ik kan regelen.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:38

Ik ook :)).

Ik wordt echt zo gelukkig van mn vriend. Echt bizar. Woon eigenlijk al samen terwijl we pas 3 maanden wat hebben :+ maar het voelt gewoon zo goed..

Maandag heeft n vriend een serieus kijker voor zn huis, met eigen aankoopmakelaar. Dus misschien dat we dan tijdelijk uit elkaar moeten -O-

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:08

Anoniem schreef:
Chick jij brengt in je eentje het nerdpercentage van dit topic omhoog naar 100%. No offence :') :P

Even tussendoor, hebben jullie alleen maar seks voor het slapen gaan ofzo? Ik bedoel, soms val ik na de seks lepel lepel in slaap, maar soms moet ik nog eten koken, ontbijt maken, naar school, boodschappen doen, de kroeg in, ik bedoel maar :')

Altijd, overal en continu... Maar dan nog kussen en kroelen we even hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:14

Ja wij ook, amongst other things. Ik ben heel fysiek, heel kriebelig met 'm :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:02

Ondanks dat ie aan de andere kant van de wereld zit is 'ie me nog niet vergeten haha <3

Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:27

Ah wat lief Doubtless!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:32

Wat lief Doubtless!

Mijn vriendje heeft me dit weekend even heel duidelijk gemaakt dattie me wel leuk, lief en mooi genoeg vindt (ook al vind ik dat zelf niet altijd) en dattie helemaal nergens heen gaat. Hij houdt van me :D <3

Nu even bedenken of ik vanavond naar de manege ga (en hem dus een uur kan zien rijden, maar wel laat thuis ben) of dat ik ga wachten tot woensdag. Dan hebben we een halve dag samen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 00:14

Wat lief die bloemen!

En Tink, wat heb je uiteindelijk gedaan?

Ik ben een beetje mokkig, na een weekend moet ik nu weer een paar dagen wachten voor ik hem zie. Ik vind het gewoon niet meer zo gezellig in huis zonder hem.

Meh. We bellen gelukkig wel elke dag en sturen veel berichtjes. We zijn een moeilijk klef stel soms.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 00:16

Haha herkenbaar lieveli! Ik zie ons als "zo'n vreselijk stel waar iedereen een hekel aan heeft" haha.

Vanavond even wat appjes uitgewisseld waar ik toch wel weer heel veel vertrouwen door krijg. Eerste 2 weken zijn nu voorbij, hele emotionele achtbaan is eindelijk een beetje gestabiliseerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 00:18

Oh fijn! De kop is er af!

Ja ik denk dat wij dat stel ook zijn. We hebben in 6 maanden nog nooit ruzie gehad. Nog niet eens echt onenigheid. Bizar toch?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 01:10

Ik en mn vriend ook verschrikkelijk!
Maar houd zoveel van m, nog nooit zo veel van iemand gehouden (Hoe cliché). Vond het eerst altijd verschrikkelijk als iemand me schat niemand nu wordt ik er zo blij van.

We zijn gewoon voor elkaar gemaakt hihi

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:07

Anoniem schreef:
Wat lief die bloemen!

En Tink, wat heb je uiteindelijk gedaan?

Ik ben een beetje mokkig, na een weekend moet ik nu weer een paar dagen wachten voor ik hem zie. Ik vind het gewoon niet meer zo gezellig in huis zonder hem.

Meh. We bellen gelukkig wel elke dag en sturen veel berichtjes. We zijn een moeilijk klef stel soms.

Niet gegaan, was kapot... En dus ben ik gisteren vanuit m'n werk maar doorgereisd en heb ik daar gegeten en ik zie hem vanmiddag alweer :D Nog 4,5 uur :D

En ik haat het ook echt als m'n huis leeg is. Tijd om snel te gaan samenwonen!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:36

Haha de clichés sluiten hier naadloos op elkaar aan :))

Gisteren de 2e bos bloemen gekregen <3 hij had t voor elkaar gekregen om m'n schoonmoeder naar school te laten gaan tijdens m'n examenzitting. Dus die stond op mij te wachten met een enorme vaas gevuld met rode rozen :D

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:51

Doubtless wat ongelofelijk lief!

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:31

Mag ik meepraten? :):) ben tot over mijn oren verliefd op mijn vriend.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:36

Welkom LC! En wat lief Doubtless.

Mijn vriend en ik gaan zaterdag voor z'n verjaardag een privéles doen op een versierde knol bij mijn oude instructrice. Heb er zo'n zin in! Hij roept al tijden dat het tijd is voor privéles, maar kan het niet betalen. Mooi eerste deel van z'n cadeau dus :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:03

Wat leuk Tink, veel plezier alvast!

Ik doe ook niet aan highfiven na de seks, althans nog nooit gedaan. Zal de volgende keer gewoon eens doen kijken hoe hij reageert :D

Ik ga het lege huis nog ervaren, woon nu tijdelijk bij mn ouders maar deze week een huisje geaccepteerd in Zeist :) Gegevens enzo worden nu nog gechecked en dan tekenen maar ik ga er alleen wonen daar hij een koophuis met zn broer heeft. Vind het nu nog te vroeg om samen te wonen, maar wil ook niet meer thuis wonen :+
Kan wel zijn dat dit jaar hij nog intrekt bij mij maar dat hangt van andere factoren af, meer scenario 'als het niet anders kan'.