Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook ik heb zo'n situatie....
Jij niet denk ik. Is ook niet zo slim als je wilt dat ie je leuk vindt 
)
Tja daar hebben we niet veel aan! _Linn_ schreef:Nouja ik vind het ook niet fijn hoor dat die niks laat horen. Maar omdat ik nu zo sterk wil dat hij begint met appen maar die dat niet doet ga ik nergens van uit.
_Linn_ schreef:Nouja ik vind het ook niet fijn hoor dat die niks laat horen. Maar omdat ik nu zo sterk wil dat hij begint met appen maar die dat niet doet ga ik nergens van uit.

_Linn_ schreef:Ben het eens met Geryon, Plovesb. Wie zegt dat die niet uiteindelijk hetzelfde bij jou gaat doen als die nu bij haar doet...
Kijk weetje, ik ben er nu wel achter dat die me gewoon niet leuk genoeg vind want anders had die wel moeite willen doen. En dan moet ik gaan bedenken in hoeverre ik daar moeite voor wil gaan doen. Ik ga niet blijven wachten, dat is zonde van me tijd. Niet dat ik ook een andere jongen op het oog heb ofzo, ik ontmoet nou niet bepaald ergens iemand ofzo...Dus daarom laat ik het nu maar gewoon zo en dan zie ik het vanzelf allemaal wel...Ik ben alleen wel benieuwd hoe die gaat zijn als ik hem zometeen na de vakantie weer op school zie.
Dussee...Als jullie nog leuke vrijgezelle jongemannen kennen (24 t/m 29 jaar ongeveer...) dan hou ik me aanbevolen!!
_Linn_ schreef:Nee kijk en dan zie ik dat die op Facebook vrienden is geworden met een meisje, hoeft natuurlijk niet perse wat te betekenen, en dan denk ik ook: Lin hier moet je niet aan willen beginnen....
Izmir_Condor schreef:_Linn_ schreef:Nouja ik vind het ook niet fijn hoor dat die niks laat horen. Maar omdat ik nu zo sterk wil dat hij begint met appen maar die dat niet doet ga ik nergens van uit.
Stille meelezer meldt zich. Geduld! Ik weet hoe verschrikkelijk moeilijk het is en 't moet ook echt niet zo zijn dat je volgend jaar om deze tijd nog steeds wacht, maar (de meeste) mannen zijn nou eenmaal anders qua appen en interesse tonen. Op zich is het ook knap van je dat je maar gewoon niks verwacht, dan valt 't uiteindelijk altijd mee.
Ik had ook zo'n hork. 4 maanden daten (niks mis mee hoor!) en het kwam niet vaak van zijn kant, maar uiteindelijk is alles goedgekomen en zijn we dik 1,5 jaar samen.
Nogmaals, laat je niet aan 't lijntje houden, maar weersta de verleiding om hem dan toch maar te gaan appen. Awh ik voel met je mee trouwens, kan me dat gevoel nog zo goed herinneren
* Is eigenlijk wel heel blij dat ze van dit gezeik af is*

En hopeloos met afspreken vanwege een drukke baan. Dus heb em deze week op de man af gevraagd of ie het nog wel ziet zitten, want als het initiatief kwam van mijn kant. En hij zegt dat hij me uiteraard wilt zien.. Dus daar moet ik em dan maar op geloven.
Beetje jammer dat ie mijn kerstberichtje heeft genegeerd.