Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-14 13:03

Ik denk dat dit of toch niet meer gaat gebeuren of idd heeeeeel erg langzaam. Heb niks meer van hem gehoord na zondagavond. Ik wil echt dat het nu vanuit hem komt maar dat komt dus maar niet. Heb hem wel gister zo'n doorstuur goede kerst en nieuwjaar appje gestuurd die ik naar meerdere heb gestuurd maar daar heeft die niet op gereageerd....

Ik weet het niet meer hoor.....mannen.....zucht!!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 14:11

Ah bah :p same situation hier ;)
Niet leuk :(

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:37

Herkenbaar :(:)

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 19:45

Ja hier ook! Al denk ik dat ik nou een goede heb gevonden :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-14 20:47

Ja ach ik wacht gewoon maar even af en zie het wel. Ik ga er gewoon maar weer van uit dat het niks gaat worden.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:43

Meelezer hier, maar zeer herkenbare situatie, zit een beetje met hetzelfde. MANNEN! {:)-:(

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 15:07

Nog een meelezer meldt zich :P Ook ik heb zo'n situatie....

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 16:36

Ik ben nu ook met een jongen aan het appen via een datingapp. En hij is best wel leuk, dus il ben benieuwd hoe het loopt haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 18:12

Ah allemaal een beetje in hetzelfde schuitje dus. Ik hoop dat het voor jullie allemaal goed gaat aflopen! Ik ben bang dat dat mij bij niet meer gaat gebeuren...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:18

Je hebt in ieder geval al meer succes gehad dan ik :+

Ik zie de mijne dinsdag waarschijnlijk dan eindelijk, gister nog een grote appruzie gehad. We zijn teveel op ons gemak bij elkaar (via app), normaal doe je dat niet bij iemand die je date, en ga je nadenken over wat en wanneer je appt wel slim is enzo, denk daarom :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 21:20

Nouja wij appen helemaal niet meer...Jij appt ten minste nog...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:30

Omdat ik zeik als ie weer eens niet antwoordt :') Jij niet denk ik. Is ook niet zo slim als je wilt dat ie je leuk vindt :+

Ik dacht echt dat hij niet into me is. Maar gister werd ie gek toen ik bij mn ex ging liggen (hij was bij me, zien elkaar als vrienden) ondanks dat ie daarvoor zei dat het klaar was tussen ons. Dus dat is wel een goed teken :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 21:36

Nouja ik vind het ook niet fijn hoor dat die niks laat horen. Maar omdat ik nu zo sterk wil dat hij begint met appen maar die dat niet doet ga ik nergens van uit.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:38

Mannen! Ik begrijp ze ook nog steeds niet (gaat ook niet gebeuren denk ik :') )

Jammer zeg, wie weet laat ie zich nog horen!

Ik heb van de week een hele liefdesverklaring gehad van een jongen die ik al 2 jaar ken onwijs leuk vind en waar ik zelf ook wat voor voel. Enige 'kleine' dingetje is, meneer heeft een vriendin en vind het lastig om uit te maken want ze familie is gek op haar.. :7 Tja daar hebben we niet veel aan!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:43

_Linn_ schreef:
Nouja ik vind het ook niet fijn hoor dat die niks laat horen. Maar omdat ik nu zo sterk wil dat hij begint met appen maar die dat niet doet ga ik nergens van uit.

Zo jammer.. Ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen!

Plovesb, ik ga er dan vanuit dat zijn vriendin dit ook niet weet en hij haar aan het lijntje houdt. Je moet je afvragen of je wel zo iemand wilt.. die houdt jou ook aan het lijntje.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 21:54

Ben het eens met Geryon, Plovesb. Wie zegt dat die niet uiteindelijk hetzelfde bij jou gaat doen als die nu bij haar doet...

Kijk weetje, ik ben er nu wel achter dat die me gewoon niet leuk genoeg vind want anders had die wel moeite willen doen. En dan moet ik gaan bedenken in hoeverre ik daar moeite voor wil gaan doen. Ik ga niet blijven wachten, dat is zonde van me tijd. Niet dat ik ook een andere jongen op het oog heb ofzo, ik ontmoet nou niet bepaald ergens iemand ofzo...Dus daarom laat ik het nu maar gewoon zo en dan zie ik het vanzelf allemaal wel...Ik ben alleen wel benieuwd hoe die gaat zijn als ik hem zometeen na de vakantie weer op school zie.

Dussee...Als jullie nog leuke vrijgezelle jongemannen kennen (24 t/m 29 jaar ongeveer...) dan hou ik me aanbevolen!! :P

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:56

_Linn_ schreef:

Stille meelezer meldt zich. Geduld! Ik weet hoe verschrikkelijk moeilijk het is en 't moet ook echt niet zo zijn dat je volgend jaar om deze tijd nog steeds wacht, maar (de meeste) mannen zijn nou eenmaal anders qua appen en interesse tonen. Op zich is het ook knap van je dat je maar gewoon niks verwacht, dan valt 't uiteindelijk altijd mee.

Ik had ook zo'n hork. 4 maanden daten (niks mis mee hoor!) en het kwam niet vaak van zijn kant, maar uiteindelijk is alles goedgekomen en zijn we dik 1,5 jaar samen.

Nogmaals, laat je niet aan 't lijntje houden, maar weersta de verleiding om hem dan toch maar te gaan appen. Awh ik voel met je mee trouwens, kan me dat gevoel nog zo goed herinneren :')

* Is eigenlijk wel heel blij dat ze van dit gezeik af is* :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:07

_Linn_ schreef:
Ben het eens met Geryon, Plovesb. Wie zegt dat die niet uiteindelijk hetzelfde bij jou gaat doen als die nu bij haar doet...

Kijk weetje, ik ben er nu wel achter dat die me gewoon niet leuk genoeg vind want anders had die wel moeite willen doen. En dan moet ik gaan bedenken in hoeverre ik daar moeite voor wil gaan doen. Ik ga niet blijven wachten, dat is zonde van me tijd. Niet dat ik ook een andere jongen op het oog heb ofzo, ik ontmoet nou niet bepaald ergens iemand ofzo...Dus daarom laat ik het nu maar gewoon zo en dan zie ik het vanzelf allemaal wel...Ik ben alleen wel benieuwd hoe die gaat zijn als ik hem zometeen na de vakantie weer op school zie.

Dussee...Als jullie nog leuke vrijgezelle jongemannen kennen (24 t/m 29 jaar ongeveer...) dan hou ik me aanbevolen!! :P

Ik heb dus echt precies hetzelfde gevoel, niet willen wachten. Alleen jij "ziet het allemaal wel" (vind ik knap van je!) en ik wil gewoon duidelijkheid en verder kunnen. Alleen heeft die van mij wel gezegd geinteresseerd te zijn. Misschien is die van jou dat ook wel.. mannen zijn inderdaad soms heel anders met appen em gevoelens dusja :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 22:20

Nee kijk en dan zie ik dat die op Facebook vrienden is geworden met een meisje, hoeft natuurlijk niet perse wat te betekenen, en dan denk ik ook: Lin hier moet je niet aan willen beginnen....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:29

_Linn_ schreef:
Nee kijk en dan zie ik dat die op Facebook vrienden is geworden met een meisje, hoeft natuurlijk niet perse wat te betekenen, en dan denk ik ook: Lin hier moet je niet aan willen beginnen....

Ik snap dat je dat niet leuk vind, maar zoals je zelf al zegt hoeft dat echt niets te betekenen joh! Niet zo doemdenken jij :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 23:51

Izmir_Condor schreef:
_Linn_ schreef:

Stille meelezer meldt zich. Geduld! Ik weet hoe verschrikkelijk moeilijk het is en 't moet ook echt niet zo zijn dat je volgend jaar om deze tijd nog steeds wacht, maar (de meeste) mannen zijn nou eenmaal anders qua appen en interesse tonen. Op zich is het ook knap van je dat je maar gewoon niks verwacht, dan valt 't uiteindelijk altijd mee.

Ik had ook zo'n hork. 4 maanden daten (niks mis mee hoor!) en het kwam niet vaak van zijn kant, maar uiteindelijk is alles goedgekomen en zijn we dik 1,5 jaar samen.

Nogmaals, laat je niet aan 't lijntje houden, maar weersta de verleiding om hem dan toch maar te gaan appen. Awh ik voel met je mee trouwens, kan me dat gevoel nog zo goed herinneren :')

* Is eigenlijk wel heel blij dat ze van dit gezeik af is* :')

Dit geeft de burger weer moed. :')

Mijnes is ook zo hopeloos met berichten. >;) En hopeloos met afspreken vanwege een drukke baan. Dus heb em deze week op de man af gevraagd of ie het nog wel ziet zitten, want als het initiatief kwam van mijn kant. En hij zegt dat hij me uiteraard wilt zien.. Dus daar moet ik em dan maar op geloven. :') Beetje jammer dat ie mijn kerstberichtje heeft genegeerd. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 00:36

Herkenbaar, ik moet ook maar geloven dat ie het wel ziet zitten :+

Overigens besef ik nu weer dat mijn ex gewoon perfect is (alleen de aantrekkingsmracht is na 4 jaar helaas weg). noord holland woont ie trouwens, iemand interresse? :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 07:26

Normaal zou ik hard ja roepen, maar voor nu een beetje ver weg. :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 08:45

Geryon schreef:
Herkenbaar, ik moet ook maar geloven dat ie het wel ziet zitten :+

Overigens besef ik nu weer dat mijn ex gewoon perfect is (alleen de aantrekkingsmracht is na 4 jaar helaas weg). noord holland woont ie trouwens, iemand interresse? :P

Wat is perfect? :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 09:47

Eerlijk? Als hij je echt leuk vond ging het echt wel anders.
Ik heb ook een tijdje een jongen gedate die net vrijgezel was. Ik wilde daar niet aan beginnen. Maar vrienden zeiden dat ik het niet serieus moest nemen en gewoon een lolletje moest hebben.

tja... ik viel hard voor hem. En meneer hield me aan het lijntje. Uiteindelijk was hij er totaal niet klaar voor. En dat ging zo anders dan bij jou. Want ik zag hem 5 per week.

Als een jongen je echt leuk vind merk je dat echt wel. En dan voel jij je ook geheel op je gemak.
ik maakte mij ook druk om dingen als niks horen.

Met mijn huidige vriend heb ik mij nooit druk gemaakt om dat soort dingen. Het was gelijk goed. En als ik niks hoorde. Geen probleem. Ik zoek er niks achter. Deed ik met andere jongens wel.

maak het voor jezelf makkelijk. Dit wordt hem niet. Laat het links liggen. Jouw match komt wel. Je kunt ook online kijken als je in Real life weinig tegen komt.