Nachtlampje schreef:Gaaf en welkom gekkesies! Zo ging het bij ons ook, ik woonde al een tijdje officeus bij hem, en sinds september officieel.
Een tip voor jullie; op ticketveiling zijn nu sets koekenpannen en wokpannen! 3 koekenpannen of 2 wokpannen, allemaal met keramische bodem.
Ik heb net de koekenpannen voor in totaal 43,50 gewonnen (incl verzenden en de administratie van Ticketveiling.nl)
In totaal 110 euro waard, vond ik toch wel een mooie afprijzing. Wij hebben ook alleen de oude pannen van mijn vriend, met dik gekraste antiaanbaklaag dus lekker giftig.
He verdorie, we hebben net een paar dagen geleden onze nieuwe pannenset gekocht. Maar die viel ook wel mee qua prijs gelukkig! Wel mooi dat jij 'm gewonnen hebt, dat scheelt toch wel wat qua prijs ja!

Jetske: haha wow toevallig, ik wil juist heeeeeeeeeel graag naar Schotland verhuizen. Ik heb daar een aantal maanden gewoond en ben echt verliefd geworden op het land. Mijn vriend wil helaas eerst nog een paar jaar in Antwerpen blijven, maar daarna ligt alles open.

We hebben vrij ingrijpende verbouwingen gedaan ja. Een muurtje eruit geslagen waardoor we nu een open keuken/woonkamer hebben en de complete keuken en badkamer eruit gesloopt en vernieuwd.
We zijn wel aan de finishing touches toe inmiddels, voornamelijk de meubels in elkaar zetten en de afwerking van de keuken. Gisteren nog een boekenkast gekocht waar we binnen 3 seconden allebei verliefd op werden.
We hopen er zondag of maandag in te gaan wonen, maar er is nog een klein zorgwekkend puntje met de vloer. Hopelijk valt dat mee.
Weet nog dat je zei dat het even 'on hold' stond, vanwege werk? Maar nu dus gelukt en wat snel al
Heerlijk!

Daar hadden ze die tafeltjes vorige week nog.