eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:07

Mijn meest gênante eeuuhh moment was toen ik mijn zonnebril niet kon vinden, moest weg en was druk aan het zoeken en de kinderen( toen nog klein) riepen Mama, en zonder ze uit te laten praten zei ik nee nu even niet, ik moet mijn zonnebril vinden en we moeten weg, dat ging zo even door. Toen zei mijn oudste kijk eens in de spiegel, probeerde ze dus te vertellen dat ik mijn zonnebril op mijn hoofd had zitten. Zijn nu zo'n 10 jaar verder en moet dit verhaal nog wel eens aanhoren. :P

Verder best vaak wat ging ik ook alweer doen of waar rij ik ook al weer heen momenten. :j

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:16

papagroom schreef:
Afgelopen maandag was ik onderweg voor een klantenafspraak op 2 maart.....een week te vroeg dus!

Hahaha!! :=
Heb wel eens de met de kinderen s'ochtend op het schoolplein gestaan en het was erg stil daar, geen kind geen ouders of juf/meester te bekennen, bleek het vakantie te zijn. :')

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:51

Thank god, ik ben niet alleen! *\o/*

Laatst had ik zelf een marinade gemaakt, en wilde die zeven. Ipv dat ik de 'klontjes' weg gooi, gooi ik de marinade weg en doe ik de 'klontjes' terug in het bakje. En je dan vervolgens afvragen wat er net gebeurde :')
Of je doperwten willen afgieten zonder vergiet, daaahaaag doperwten :Y)

PollyPancake

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:44

Hahaha ik had gisteren echt mijn dag niet. Ik werk in de bediening en gisteren ging gewoon alles mis. Van dingen verkeerd invoeren in de computer tot miscommunicatie met collega's. Tot ik op een gegeven moment een dienblad met 2 glazen (jaja, wel 2) van de bar wou pakken... Ik pak het dienblad, draai om om weg te lopen en ineens staan de glazen niet meer op mijn dienblad , maar liggen ze. En alle drinken op de grond natuurlijk. Ik begrijp nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar kreeg, maar ik vind het wel verschrikkelijk dom van mezelf hahahahaha.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:54

ik heb er vast heel veel, maar dat zou ik zo niet weten :')

mijn meest voorkomende:

ik ben mn pen kwijt!
*pakt boek*
valt ie ut mn boek :')

of

waar is mijn telefoon???!!!! :oo :oo :oo

mn hart bonst al helemaal.

heb ik hem in mijn broekzak :')

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:44

ik werk sinds kort bij een bedrijf, hier werken ook veel mensen die een andere taal spreken. Ondertussen ben ik een vrienden geworden en geef ik een vrouw van 37 bijles Nederlands. Dit doe ik na werktijd of tijdens de pauze.

Tijdens een van de lessen, toen we samen alleen in de kantine zaten, was ik iets aan het uitleggen in het Engels..... toen ze opeens haar werk t-shirt uitdeed raakte ik helemaal de tekst kwijt.

Het moet vast heel stom zijn overgekomen maar gelukkig kon ze er wel mee lachen. Heeft echt even een minuutje geduurt voordat ik weer fatsoenlijk engelse zinnen kon maken.
(ze had er wel nog een t-shirt onder aan gelukkig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:32

Hier probeer ik regelmatig uit te checken met mijn schoolpas :=

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:55

Hier probeer ik mijn kluis open te maken met mijn bibiliotheekpas

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:44

Joaltijd schreef:
Hier probeer ik regelmatig uit te checken met mijn schoolpas :=

En ik probeer regelmatig mn school uit te komen met mn ov-kaart :') Werkt niet!

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:40

Ik wou laatst inchecken met mijn pinpas in de bus. Na 2 minuten zei de buschauffeur dat het misschien wel wou met mijn over kaart :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:46

Ik nam mijn portemonnee op in plaats van mijn telefoon.
Lukte niet. :\

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 22:02

ook wel eens naar de wc gelopen op school, en ik doe de wc deur open, zit iemand uitgebreid met zn telefoon op die wc.. heb net zo snel de deur dichtgegooid als ik hem open deed.. was ook even een euuuuhhhmmm..... voor mij haha

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 10:21

Dat moment waarop je je realiseert dat de koffie weer niet te zuipen is omdat je geen nieuwe koffiepad in de senseo hebt gedaan.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 10:31

Had gisteren een banaan in mn ene hand en de afstandsbediening in de andere. Nou je raadt het denk ik al :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 10:49

Kattenvoer in de waterbak gooien...
Net weer gedaan.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:06

Fiets proberen van het slot af te halen met de sleutel van een andere fiets van mij ... :') En dan denken dat iemand heeft geprobeerd het slot te slopen, omdat mijn sleutel er niet in ging _O- (en al plannen aan het bedenken in mezelf hoe ik dan thuis zou komen... Fiets optillen tijdens het half uur lopen vanaf die locatie, of toch fiets laten staan en zelf lopen zonder fiets meenemen?) Totdat vriendin die er later ook bij stond, vroeg of het niet de verkeerde sleutel was :') ehhhhh....
Oeps...
Voelde me zo dom!! hahaha Gelukkig kon ik nog wel fietsen toen, want met de goede sleutel lukte het uiteraard wel :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:33

Gisteravond/vanacht: Ik had een wijntje met de buren gedronken, mijn vriend was naar een feestje. Kom ik bij de voordeur, sleutel erin: kan ik hem niet draaien! Ships, dan heeft mijn vriend de sleutel aan de binnenkant zitten en ligt ie ws al te pitten..

Ik dus voorzichtig aanbellen, klepperen en daarna door de brievenbus roepen. Geen gehoor. Heel fijn. Grote kans dat ik hem ook niet kan bellen aangezien zijn mobiel stuk is. Toch geprobeerd, en hij gaat over! Yes! Na drie keer bellen neemt ie op en ik vraag hem waar ie is. ' onderweg'..

:? Huh? Hoe kan er dan een sleutel aan de binnenkant zitten?

Kijk naar mijn sleutelbos: heb ik gewoon zelf de verkeerde sleutel gebruikt :#
Met de juiste sleutel was ie zo open :D

Edit,. wauw, lees nu pas bovenstaande post, erg vergelijkbaar, haha

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:51

Haha inderdaad, zelfde soort situatie _O-
K wil ook wel eens de voordeur van mn ouderlijk huis opendoen met de sleutel van t huis waar ik op kamers woon, of andersom :+ heeft ook geen groot succes haha En maar afvragen waarom ie niet opengaat..... O:)

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:10

Ik heb dus daadwerkelijk eens de sleutel aan de binnenkant laten zitten, waardoor mm broertje midden in de nacht niet meer binnen kon komen. Werd me ook niet in dank afgenomen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:19

Ik rijd in 3 verschillende auto's (Mijn eigen Toyota Aygo, voor mijn werk een Mercedes Sprinter en VW Caddy). Heb al meerdere dingen meegemaakt.
- In de Caddy stappen en het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen om de sleutel in het contact te steken... Gaat ook niet met de sleutel van de Aygo ofcourse...
- Vanuit de Caddy in de Aygo stappen en hem echt niet in zijn achteruit krijgen! (In de Caddy moet je de hele pook induwen en m naast zn 1 doen, de Aygo is bij de 6 zegmaar....).
- In de Sprinter bedenken, wat een hoop herrie die maakt als je 120 rijdt, blijkt ie gewoon een 6 te hebben...

Aghja, het is ook logisch zeg ik altijd maar!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:21

Haha klinkt handig!

Wij hebben een deels elektrische auto, dan heb je niet door of hij nou aan of uit staat. Ik helemaal in paniek want ik ging al achteruit (oprit loopt af) Maar het stuurslot zat er nog op. :)? Bleek dus dat hij niet aan stond. :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:27

Gracezellaa schreef:
Ik heb dus daadwerkelijk eens de sleutel aan de binnenkant laten zitten, waardoor mm broertje midden in de nacht niet meer binnen kon komen. Werd me ook niet in dank afgenomen.

De deuren op de knip doen en dan gaan slapen met oordoppen in (en geen bel)... Dat wordt je ook niet echt in dank afgenomen.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:11

Zaterdag had ik een echte uuuh moment... Zeggen tegen een vriendin dat er een orka in Mexico komt.

Direct daarna denken... Dat klopt volgens mij niet.

Vriendin: oja? Pkomt er een orka? :')

Bedoelde natuurlijk een orkaan haha!!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:41

iirrssjjee schreef:
- In de Sprinter bedenken, wat een hoop herrie die maakt als je 120 rijdt, blijkt ie gewoon een 6 te hebben...

Mijn zus is naar Kroatie en terug gereden zonder ooit door te hebben dat de camper van mijn ouders een 6de versnelling had dus je bent niet de enige :D

Ik had mezelf vandaag buiten gesloten :o?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 08:50

Eeuuhh...Ik spoot net scheerschuim onder mm arm ipv deodorant...