Op kamers, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frieskee

Re: Op kamers, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:14

Klint leuk kim , ik wil ook zoiets doen maar dan op hbo niveau. Ik zie in je profiel dat je 17 bent , en je zit nu al op de universiteit _/-\o_

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:03

zillionke schreef:
Klint leuk kim , ik wil ook zoiets doen maar dan op hbo niveau. Ik zie in je profiel dat je 17 bent , en je zit nu al op de universiteit _/-\o_

ik pas mijn profiel bijna nooit aan :')

ben inmiddels bijna 19

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:25

Haha nu wel aangepast , ik dacht al 'huh'

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 01:32

zillionke schreef:
Oke leuk! Wat ga je precies studeren? :)

ik studeer nu aan de vhl ;) maar daar ga ik mee stoppne. ga dierengeneeskunde studeren maar wil denk ik in wageningen blijven.[/quote]
Oke diergeneeskunde klinkt leuk , maar welke hbo opleiding heb je dan precies gedaan? :)[/quote]

boer worden 8-) (wat ze heel luxe equine leisur and sports noemen maar stel je dr niet veel bij voor :+ )

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 01:36

Wat ik iedereen ook aan kan raden hier is dat er in bijna elke stad wel een soort facebook marktplaats te vinden is. Zo kan je veel dingen gratis of voor weinig regelen. Zo heb ik hier van de week 8 kussentjes met sloop opgehaald voor noppes! Staat toch gezelliger :D

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 09:18

Unihorses, diergeneeskunde kan wel alleen in Utrecht. Of bedoel je dat je in Wageningen wil blijven wonen?

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:51

Mag ik me ook melden? Zit op kamers (kot) in het charmante Brugge :D

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 13:35

He wat grappig Silkaay ik ga in april ook op kamers in Brugge ga daar stage lopen en heb er dus ook een kamer gevonden

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 13:38

Leuk! :D Waar ergens?

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:51

Nog een vraag voor de mensen die op kamers zitten , gaan jullie ook elk weekend naar jullie eigen bekende omgevingen of blijven jullie gewoon zitten in jullie hotelkamer? :)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:59

Mijn bedoeling is om de eerste tijd heen en weer te gaan in de weekenden. Stiekem om een beetje te wennen. Maar vooral vanwege het geld en mijn weekendbaan.
Maar ik ben wel van plan om zo snel mogelijk een baantje in mijn studiestad te gaan vinden.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 00:16

Ik ga in de weekenden naar huis :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 00:45

Sanned schreef:
Unihorses, diergeneeskunde kan wel alleen in Utrecht. Of bedoel je dat je in Wageningen wil blijven wonen?

ja hier blijven wonen en dan treinen :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 01:15

zillionke schreef:
Nog een vraag voor de mensen die op kamers zitten , gaan jullie ook elk weekend naar jullie eigen bekende omgevingen of blijven jullie gewoon zitten in jullie hotelkamer? :)

Ik ga in de weekeinden naar huis (is +- 30 min met de trein/auto) Maar soms blijf ik hier wel (als ik bv. veel moet werken voor school) :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:42

zillionke schreef:

Had k maar een hotelkamer :)) hahah
Maar ik ga ieder weekend en alle vakanties naar huis ja. Want ik werk daar in de weekenden. En in de vakanties pas ik vaak extra dagen op bij een gezin :P Dus dan moet k ook naar mn ouders xD Maar ik zou het ook niet leuk vinden om in de vakanties op mijn kamer te blijven. Veel zijn dan naar hun ouders en zou mij dood saai lijken. Ben dan liever thuis, bij mn ouders en mn kat enzo xD
Voor mij is het 2 uur reizen met OV naar mn huis.

Soms wel jammer dat ik in de weekenden niet in Tilburg ben, want soms zijn er dan wel leuke dingen waar ik dan niet naartoe kan.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:39

Ik ga ook meestal naar huis. Omdat ik mijn bijbaantje nog bij mijn ouders in het dorp heb. En in het weekend is hier ook meestal niemand thuis en dan is het echt dodelijk saai hier hihi. Want ik ben hier echt gezelligheid gewend.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:43

Maar je hoeft toch niet je eigen bestek en glazen te hebben bij veel huizen?

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:45

Dat ligt echt heel erg aan het huis. Hier heeft iedereen eigen bestek, glazen en borden. Pannen hebben we wel gezamenlijk.
Maar bij een vriendin van mij hebben ze bijvoorbeeld alles gezamenlijk.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:57

Hier moet iedereen zijn eigen dingen hebben met de simpele reden dat anders niemand opruimt 'want het is toch niet van hun' :=

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:22

Ik vind het juist prettig mijn eigen spullen als bestek/borden/ed te hebben. Ik ben nogal van mijn eigen ding en sommige dingen wil ik echt niet delen ;) .

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:24

Ja vind ik ook wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:12

Wij hebben allemaal wel nieuwe spullen meegenomen naar het huis maar gebruiken wel alles van elkaar. 1 van mijn huisgenoten heeft hele fijne glazen en die heeft ze dan wel weer ergens apart neergezet omdat ze wilt dat die schoon blijven.

Ik ga eigenlijk nooit naar huis. Heb vrienden en een sociaal leven in Utrecht en bij m'n ouders zit ik alleen maar een beetje nutteloos op de bank. Ik ga af en toe uit eten met m'n vader en zie m'n moeder als we een dagje samen weg gaan ofzo. Eens in de paar maanden (meestal vlak voor een tentamenweek of als het uit is met een relatie die ik daarvoor had) ga ik een week naar huis en dan laad ik weer helemaal op. Ik ga dan weer weg als ik het echt zat ben en kom dan ook niet meer terug :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 05:37

Ik ga ook weinig naae huis. Ik werk hier ieder zaterdag dus dat werkt ook niet mee. Ik ga nu denk ik 1x in de maand naar huis, meestal voor 1 avond en middag. Ik zou meer willen gaan, gezien ik heel close ben met mn ouders maar dat lukt niet helaas.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:38

Ik ga elk weekend naar huis. Al mijn vrienden ook, dus er is hier niet echt iets te doen in het weekend. En ik werk thuisthuis op zondag.

Unihorses, leuk dat je dgk wil gaan doen! Ik ben nu eerstejaars en het is keihard werken, maar ik vind het super. Ik was eerst van plan om het eerste jaar thuis te blijven wonen, ook vanwege m'n paard. Maar ik maak zulke lange dagen en het reizen viel me erg tegen (terwijl Amsterdam-Utrecht echt een kippenendje is). Dus ik ben na een maand al op kamerjacht gegaan :P Woon nu dus in Utrecht en dat bevalt me erg goed.
Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders :j

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:26

Ik ga elk weekend naar huis :) Doe ik al anderhalf jaar elk weekend op en neer (tussen 3 en 3,5 uur enkele reis van deur tot deur). Ik heb de manege thuis en ik doe vrijwilligerswerk in het asiel hier :) En we hebben geen wasmachine waar ik op kamers zit haha.