Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Somebody85 schreef:Gisteren me goed ingehouden alleen dingen gekocht die ik nodig had bij de Action. Kom ik er nu achter dat ik meer nodig had.... Hahaah
Komt vanzelf goed.Eleionomae schreef:Ja ik moet me zeggen dat het me verbazingwekkend goed af gaat om geen geld meer uit te geven haha.
Typisch dat wanneer eenmaal de knop om is het ook echt niet meer moeilijk is haha

maar ga daarna zoals het er nu voorstaat, gewoon zo door zoals het nu gaat
) met echt gewoon prul, ga niet zeggen dat ik geen nuttige dingen meenam ook maar ook dingen type "wat een handig lampje" de het na enkele keren gebruik gewoon laat afweten
.
. Yaralisa schreef:maaikman schreef:Ik heb me goed ingehoudenik ging naar de action om van die (hoe noem je dat?
) papieren in een ringband die je er dan zo uit kan scheuren (ik kan echt even niet op dat woord komen
) te halen, en dat is het enige wat ik gekocht heb
Collegeblok?
Voor de mensen die zich hebben kunnen beheersen, goed bezig!
Ik vind ook dat als je jezelf ervan bewust bent en goed nadenkt of je iets écht wel nodig hebt, dat je dan sowieso minder koopt. Tenminste, dat is bij mij wel zo.

voor straf heb ik voor mezelf gewoon besloten dat ik niks mag bestellen hahaha, dus heb de pagina gewoon weggeklikt

Verder weer een rekening betaald en een paar schoenen verkocht op ebay en een jas op marktplaats dus dat gaat lekker!
Kentaro schreef:Inderdaad, buiten het geld dat je allemaal bespaard, wat een rust moet het geven om niet zóveel zooi in huis te hebben... Nadeel is bij ons ook nog eens dat we beiden zo zijn.... Dan niet van het zooi kopen, maar álles bewaren... Als ik dan eens een opleving krijg, vind vriendlief van alles weer zonde om weg te doen